D
Deleted member 95
Guest
Rob Halford heeft ooit laten vallen dat hij graag eens een death metal plaat zou maken. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Halford mag zelfs een coveralbum met alleen maar nummers van K3 maken en ik zou het nog kopenRob Halford heeft ooit laten vallen dat hij graag eens een death metal plaat zou maken.![]()
halford in een regenboogjurkje zou ik wel eens willen zienHalford mag zelfs een coveralbum met alleen maar nummers van K3 maken en ik zou het nog kopen
Ben ook wel benieuwd naar zen Nederlandshalford in een regenboogjurkje zou ik wel eens willen zien
Of samen op de moto van Samson en GertOp zijn leeftijd kan hij ook gerust "opa's aan de top" over zichzelf zingen
Dat hij er dan maar piraten potpourri ook bij doetOf samen op de moto van Samson en Gert
Ja lap, nu zit ik met dat beeld in mijn hoofd.
Dat gaat op even veel trekken als Margriet Hermans die invalt voor Rob Halford. Het is Pantera met de Abbots of niets, de Abbots zijn helaas te vroeg gegaan dus laat het gewoon voor wat het is. Dat Rex dan gewoon terug naar Down trekt en ze hier en daar e Pantera nummerke er in smijten, zou mooier zijnPantera zou terugkomen.
Zonder de Darrell broers uiteraard.
Ben benieuwd of het op iets gaat trekken .
Ja Wylde is al vaker genoemd. Maar wat Pantera zo fantastisch maakte is het samenspel tussen de broers. En dat is ontstaan door decennia lang samen te spelen perfect op elkaar ingespeeld te zijn, alsof het bijna 1 persoon is die speelt. Dat kan je gwn niet terug laten komen die magie.Zakk Wylde zou al kandidaat zijn om zijn goede vriend Dimebag te vervangen.
Na de dood van Dimebag ooit dit eerbetoon gemaakt
Ik dacht dit jaar nog, was wel niet zo weg van Chapeltown RagPS : wanneer zou nieuw Slipknot album moeten verschijnen ?