Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Klinkt inderdaad heel goed.Nieuwe van Drudkh knalt wel.

Klinkt in ieder geval al beter dan de nieuwe ghost, hoe saai is die niet?Nieuwe single van Rammstein
Ah, was Ghost ooit goed?Klinkt in ieder geval al beter dan de nieuwe ghost, hoe saai is die niet?

Als dat een van de hitjes van het album wordt ziet het er goed uit. Meestal vind ik de rest van het album beter dan de radiohits, in die lijn kan dit een goed album worden.Nieuwe single van Rammstein
Nieuwe Ghost kan inderdaad niet overtuigen. Twenties wint alvast de prijs voor meest irritante kutnummer van het jaar. Jezus wat een onding is dat.Klinkt in ieder geval al beter dan de nieuwe ghost, hoe saai is die niet?
Balans zit gewoon niet goed vind ik. De vorige albums hadden nog mooi de balans tussen pop en metal hier zit het veel te hard in de popNieuwe Ghost kan inderdaad niet overtuigen. Twenties wint alvast de prijs voor meest irritante kutnummer van het jaar. Jezus wat een onding is dat.
Ik kon het niet goed onder woorden brengen wat er ontbrak in de cd, maar met 'de ominous kerksfeer is nergens meer te bekennen' heb je het perfect verwoord inderdaad.Ik heb ook de nieuwe Ghost eens opgezet (voor de gelegenheid wel op laptopspeakers, maar bon). Ghost is al sinds Meliora een vermomde popgroep en zowel die als Prequelle kon ik echt wel smaken, dus daar ligt het niet aan, maar deze plaat is effectief vrij saai. Veel te veel van hetzelfde, niets dat er echt uitspringt (behalve het laatste nummer misschien) en vooral: de ominous kerksfeer is nergens meer te bekennen.
Het is niet per se slecht, het is gewoon compleet vergeetbaar. Ach ja, in de kleine zalen gaan die toch nooit meer staan dus het is misschien maar beter zo. Ik heb ze toch maar mooi meegepikt in de Vooruit net na Meliora, dat was echt top.
Ik heb ze eens gezien in de AB in het voorprogramma van In Flames (die waren toen ook al lang slecht geworden, voor een goed begrip, maar ik was jong en naïef en had goede hoop op een setlist vol ouder materiaalDat optreden in de Vooruit was inderdaad top. Ook hun optreden op Roadburn in de Midi theater zal mij altijd wel bijblijven (toen was nog maar enkel Opus Eponymous uit)
), samen met Rise to Remain van Bruce Dickinson Jr. en Trivium (ook allebei slecht, nu ik erop terugkijk).