Metaaldraad

Niet!
Ik had Eskimo Callboy vroeger wel al eens gehoord en vond dat erg slecht. Bijgevolg weinig aandacht gegeven aan hun recente nummers, maar dat is toch wel van een heel ander kaliber. Oude nummers vind ik nog steeds slecht :p Hypa Hypa, Pump It en We Got the Moves behoren tot de beste nummers ooit gemaakt.

Ik heb in mijn verleden ooit eens geëxperimenteert met xtc en toen was ik ook vrolijk en vond ik alles plezant dus ik kan me precies wel inbeelden aan welke drugs je zit maar u dosis ligt precies wel hoger dan de mijne toen... pas er toch maar mee op!

Ik sta waarschijnlijk alleen nu in mijn strijd tegen die gigolos van de noordpool maar ik geef ni af
Zoals Oswald Spengler het ooit zo mooi omschreef:

Wij zijn in dezen tijd geboren en moeten dapper den weg, die voor ons bestemd is, ten einde gaan. Er is geen andere. Op de verloren post blijven zonder hoop, zonder redding, is plicht. Volhouden als die Romeinsche soldaat, wiens gebeente men voor een poort in Pompeij gevonden heeft, die stierf, omdat men bij de uitbarsting van de Vesuvius vergeten had, hem af te lossen. Dat is grootheid, dat is ras hebben. Dit eervolle einde is het eenige wat men den mensch niet ontnemen kan.

Of zoals nonkel Gerard het ooit zei
tonight-we-dine-in-hell-300.gif

Jezus, wat een meesterwerk weer van Arkhtinn. Verpletterende spacey ambient black metal:
Interessante reactie op Youtube:

The Morse code at the start of each song says: First - "Captain's log. Entry 258. We found it. The void. The crew are going into madness. Request help." Second - "Captain's log. Entry 262. Fear no more. Fear no more. For it is infinite. It is I. I am it."

Voidsphere is ook wel sterk in dat kosmische BM-departement.

Interessante reactie op Youtube:

The Morse code at the start of each song says: First - "Captain's log. Entry 258. We found it. The void. The crew are going into madness. Request help." Second - "Captain's log. Entry 262. Fear no more. Fear no more. For it is infinite. It is I. I am it."

Voidsphere is ook wel sterk in dat kosmische BM-departement.
Interessant, ik vroeg me al meteen af welke boodschap het zou zijn als ik het hoorde.
Die Voidsphere stond hier toevallig net in de wachtrij om als volgende te beluisteren. Arkhtinn heb ik na 10 minuten luisteren meteen aangekocht.

Terug
Bovenaan