Metaaldraad

Begint het op “A” en eindigd het op “menra”
Seg!
Probeer wat origineler te zijn he.
Lijkt mij ook wel een band die iets te groot is om mee in direct contact te staan.
En ik heb daar de laatste jaren niks nieuws meer van beluisterd.
Na die mottige cover...
Dat was voor mij de laatste druppel.
In de zwaarste lijst staan ze daarmee dan...
Dan heeft ons land toch wel beter muziek te bieden.
Ultha bijvoorbeeld!
Lap, nee, dat zijn Duitsers.
Ah well :unsure:

Seg!
Probeer wat origineler te zijn he.
Lijkt mij ook wel een band die iets te groot is om mee in direct contact te staan.
En ik heb daar de laatste jaren niks nieuws meer van beluisterd.
Na die mottige cover...
Dat was voor mij de laatste druppel.
In de zwaarste lijst staan ze daarmee dan...
Dan heeft ons land toch wel beter muziek te bieden.
Ultha bijvoorbeeld!
Lap, nee, dat zijn Duitsers.
Ah well :unsure:
Kijk daar loopt nen Johnny met nen t-shirt van,…

Also: welke mottige cover

Dat is op het randje van plagiaat :unsure: Gelijk ge tegen AI zou zeggen "maak een nummer in de stijl van Dimmu Borgir"

Je kan het natuurlijk ook als eerbetoon/homage ('een knipoog naar') zien he. Zo ben ik bij het beluisteren van het oeuvre van Walg bv. ook een cover van Mourning Palace tegengekomen.
En bovengemiddeld veel goede nummers, zoals daar zijn:

Mijn 25 favoriete platen van 2025 in willekeurige volgorde

Deafheaven - Lonely People With Power
Blut Aus Nord - Ethereal Horizons
One Of Nine - Dawn Of The Iron Shadow
Martrod - Draumsynir Eldsins
Illusive Key - Consume Us
Lamp Of Murmuur - The Dreaming Prince In Ecstasy
Blackbraid - Blackbraid III
Agriculture - The Spiritual Sound
Esoctrilihum - Ghostigmatah - Spiritual Rites Of The Psychopump Abxulom
Barshasketh - Antinomian Asceticism
Darvaza - We Are Him
Teitanblood - From The Visceral Abyss
Shadow Of Intent - Imperium Delirium
Sanguisugabogg - Hideous Aftermath
Qrixkuor - The Womb Of The World
Pissgrave - Malignant Worthlessness
Lorna Shore - I Feel The Everblack Festering Within Me
White Chapel - Hymns In Dissonance
Enragement - Extinguish All Existence
The Ominous Circle - Cloven Tongues Of Fire
Deftones - Private Music
Pothamus - Abur
Conan - Violence Dimension
Fluisteraars - De Kronieken Van Het Verdwenen Kasteel - III - Grunsfoort EP
Uzlaga - The Coral Crown EP

eerste nieuwe album van het jaar (voor mij toch, denk ik):

Zit 2 nummers ver, klinkt op zich niet slecht, maar ik ben ook nog niet echt overtuigd voorlopig.

eerste nieuwe album van het jaar (voor mij toch, denk ik):

Zit 2 nummers ver, klinkt op zich niet slecht, maar ik ben ook nog niet echt overtuigd voorlopig.

Naar goede gewoonte moet ik daar enorm in raken. Exuvia heb ik zo lang links laten liggen tot de klik er plots was.
Hopelijk is het weer van dat want ik voel het totaal nog niet.

Ik ga zondag naar Graspop gaan. De vraag is, wat is de gemakkelijkste manier om tot daar een terug te geraken? Via ticketmaster zie ik geen optie om een parkeerplaats te boeken.

Eventueel een stuk met de trein gaan + shuttlebus. Of in Mol parkeren en daar een bus pakken? Erg duidelijk is het allemaal niet op de site. Zijn er nog treinen wanneer het gedaan is, want je bent daar niet op één twee drie buiten en aan een station of op een bus.
Met de auto en dan een shuttlebus is eventueel ook een optie als er aan Graspop zelf geen of niet genoeg parking is.

Ik ga zondag naar Graspop gaan. De vraag is, wat is de gemakkelijkste manier om tot daar een terug te geraken? Via ticketmaster zie ik geen optie om een parkeerplaats te boeken.

Eventueel een stuk met de trein gaan + shuttlebus. Of in Mol parkeren en daar een bus pakken? Erg duidelijk is het allemaal niet op de site. Zijn er nog treinen wanneer het gedaan is, want je bent daar niet op één twee drie buiten en aan een station of op een bus.
Met de auto en dan een shuttlebus is eventueel ook een optie als er aan Graspop zelf geen of niet genoeg parking is.
Er is voldoende parking voorzien rond het terrein hoor. Max 20-25 min wandelen gok ik.
Ik denk dat je u parking gewoon daar gaat moeten betalen dan maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen aangezien ik altijd op metaltown stond.

In elk geval gaan er geen treinen meer rijden aangezien de laatste band pas gedaan heeft om 1u en de NMBS er al veel vroeger mee stopt.
Wat wel een optie is natuurlijk, is de afterparty te sluiten om 5u en dan de eerste shuttle naar Mol nemen om de trein naar huis te nemen. Maar dat is wel hardcore. Ook geen flauw idee wanneer die eerste shuttle begint te rijden.

Als je een fietsendrager of een plooifiets hebt kan je misschien iets verder van het terrein gratis parkeren en een kilometer of 7-8 fietsen. Dat zal al het makkelijkste en goedkoopste zijn denk ik.

Inderdaad, met de auto is dat goed te doen hoor. Parkingticket gaat je wel wat kosten maar bespaart je aldaar heel wat miserie uit.

Jaren geleden eens met de trein gegaan en dan hardhandig ondervonden dat als je de headliner nog checkt, je tot 6u s ochtends in het station van Mol mag wachten op de 1ste trein 🫣. (En Mol zelf is redelijk dood vanaf 2u) Sindsdien altijd met de auto gegaan en nooit miserie gehad.

Darkthrone brengt een boxset uit. Ben aan het twijfelen...

Terug
Bovenaan