Metaaldraad

Waarom zou Nergal dat met Misthyrming doen en niet met... weet je wel, zijn groep Behemoth?
Ik zou nog eens naar Sventevith moeten luisteren, is al een eeuwigheid geleden.
Omdat die groep tegenwoordig een compleet ander soort muziek maakt? Liefst met wat theatrale vuurkorven enz in het decor? En als headliner?

Ik gok gewoon dat Nergal er goesting in heeft maar beseft dat als hij dat doet onder de naam Behemoth er teveel volk op gaat afkomen die hier geen boodschap aan hebben. Behemoth zelf maar beginnen volgen sinds Satanica, en ondertussen ook al jaren terug afgehaakt dus ik zou hem ook eens moeten opleggen. Ik gok dat ik toch een naam mag schrappen van mijn drukke planning dus op zich niet eens zo erg dat Misthyrming geen eigen nummers gaat spelen.

Omdat die groep tegenwoordig een compleet ander soort muziek maakt? Liefst met wat theatrale vuurkorven enz in het decor? En als headliner?

Ik gok gewoon dat Nergal er goesting in heeft maar beseft dat als hij dat doet onder de naam Behemoth er teveel volk op gaat afkomen die hier geen boodschap aan hebben. Behemoth zelf maar beginnen volgen sinds Satanica, en ondertussen ook al jaren terug afgehaakt dus ik zou hem ook eens moeten opleggen. Ik gok dat ik toch een naam mag schrappen van mijn drukke planning dus op zich niet eens zo erg dat Misthyrming geen eigen nummers gaat spelen.
Tja, ik blijf het toch een beetje raar vinden. Nu gaan er sowieso mensen staan die Misthyrming nummers gaan verwachten en dan gaan ze een Behemoth album krijgen :p

Geen Guns N' Roses op Graspop dus, 28 juni in AFAS Dome.
Ben er wel niet kwaad om,want vorige passage in Dessel was niet echt top.

Dus dan waarschijnlijk Gojira en Ghost als TBC headliners ?
Of toveren ze nog ergens iets anders uit hun hoge hoed?

En nog ff nieuwtje tussendoor Alissa White-Gluz verlaat Arch Enemy :(.
Dus ze zal er niet bij zijn in Kortrijk op het Alcatraz festival volgende zomer :(

Dus ze zal er niet bij zijn in Kortrijk op het Alcatraz festival volgende zomer :(
Gojira is op tour met Metallica in die periode. Ghost kan wel en zou meer in het plaatje passen. En G&R tja als Axl zijn ego een andere mix zou aankunnen zou het nog ok zijn. Maar het is en blijft Axl Rose

Er hangen wat geruchten in de lucht dat Disturbed eigenlijk de headliner op de donderdag van GMM was, maar omdat die op hiatus zijn gegaan er nu wat paniek bij GMM is om nog een headliner van "groot" kaliber te vinden.
Ghost zie ik niet meer gebeuren. Die zouden op alle grote metalfestivals headliner zijn, maar quasi alle line-ups zijn ondertussen bekend en is nergens Ghost op te bespeuren. K zie ze niet enkel voor GMM hun hele productie meesleuren.

Ondertussen heeft ze zelf al een nieuwe single gedropt die meer nijgt naar haar vroeger werk met The Agonist dus ik gok dat het vooral een beslissing langs haar kant was omdat ze haar ei niet meer kwijt kon in het redelijk strakke genrelijf van Arch Enemy en Amott.

Benieuwd of ze Di Caprio-style met nog een jongere zangeres gaan afkomen of eerder iemand gaan inlijven met een stembereik dat meer terug richting Angela gaat. Voor mijn part halen ze gewoon Liiva terug en touren ze met hun 1e 2 platen maar ik vrees dat hem dat niet zal worden 😅

Er hangen wat geruchten in de lucht dat Disturbed eigenlijk de headliner op de donderdag van GMM was, maar omdat die op hiatus zijn gegaan er nu wat paniek bij GMM is om nog een headliner van "groot" kaliber te vinden.
Ghost zie ik niet meer gebeuren. Die zouden op alle grote metalfestivals headliner zijn, maar quasi alle line-ups zijn ondertussen bekend en is nergens Ghost op te bespeuren. K zie ze niet enkel voor GMM hun hele productie meesleuren.
Disturbed..... 🥲 als dat is waar ze op rekenden, zijn ze toch vrij hopeloos.

Disturbed..... 🥲 als dat is waar ze op rekenden, zijn ze toch vrij hopeloos.
Jup, volg ik je volledig in hoor.
Qua strategie zou het wel gekund hebben. Vorig jaar met Korn en Slipknot 2 nu-metal giganten die het plein vlot voltrokken, dus dan nu in diezelfde lijn Limp Bizkit en een Disturbed proberen (die naar mijn insziens beiden niet aan de knieën van Korn & Slipknot komen, maar enfin, ze hebben ook wel serieus wat fans blijkbaar).

Ondertussen heeft ze zelf al een nieuwe single gedropt die meer nijgt naar haar vroeger werk met The Agonist dus ik gok dat het vooral een beslissing langs haar kant was omdat ze haar ei niet meer kwijt kon in het redelijk strakke genrelijf van Arch Enemy en Amott.

Benieuwd of ze Di Caprio-style met nog een jongere zangeres gaan afkomen of eerder iemand gaan inlijven met een stembereik dat meer terug richting Angela gaat. Voor mijn part halen ze gewoon Liiva terug en touren ze met hun 1e 2 platen maar ik vrees dat hem dat niet zal worden 😅

Nooit echt into Arch Enemy geweest, grotendeels door White Glutz. Precies altijd het gevoel dat ze heel hard een over-the-top typetje aan het spelen was op het podium (de metalchick met de bodysuit met zoveel mogelijk pentagrammen op), vond ze vocaal ook eerder beperkt. Idd, voor mijn part mogen ze wat back to basics gaan en een zanger kiezen waarmee ze terug richting de 1ste 2 platen gaan.
De officiële aankondiging van haar vertrek was wel héél kort en koud, amai.

Terug
Bovenaan