Metaaldraad

Laat ze maar headlinen op Alcatraz! Staan nog leuke dingen op die affiche.
Niks dat me gaat overtuigen om ooit nog in dat veels te drukke modderbad te gaan staan maar het is wel al ff geleden dat ik nog zo enthousiast was over die hun affiche.
Savatage staat volgend jaar inderdaad op Alcatraz! :clap:

Nog 1 album en een farewell tour. Toch maar eens gaan dan heb ik toch de volledige big four of thrash eens live gezien. Rossen Dave is misschien een halve narcist en met 3 huurlingen is het nog nauwelijks Megadeth te noemen (leg het toch gewoon bij met Ellefson en haal Friedman ook terug) maar het blijft wel een legendarische band met een paar meesterwerken in het genre

Laatst bewerkt:
Wat Coffin Feeder speciaal maakt, is de achtergrond van de bandleden, ze komen namelijk uit gevestigde namen in de metalscene, zoals Aborted , Leng Tch'e en Fleddy Melculy. De liefhebbers van Aborted zullen zich het meest kunnen terugvinden in de sound van deze Belgische topformatie maar het maakt wel de weg vrij voor de andere fans om niet aan "hokjesdenken" te doen.

Private Music staat nu voor de derde keer op. Mijn excuses voor mijn gezaag over de singles. Zeer straffe plaat. Donker maar toch die typische dromerige zang van Chino en de shoegaze elementen. Bij hun beter werk. Dat er een nieuwe bassist meeschreef is duidelijk hoorbaar.

Varg Vikernes nogal actief op o.a. TikTok. Ik vind het allemaal wel hilarisch, maar aan de overkant van de oceaan zijn er toch heel wat mensen die hem veel te serieus nemen in de zin van: "Als ge een Burzum-shirt draagt op een black metal concert in Vancouver, pas maar op, want we gaan u in elkaar slagen!".

En dat terwijl black metal als genre misschien gewoon ontstaan is door teenage edgelords die zichzelf op een bepaald moment veel te serieus namen ... :unsure:

Varg Vikernes nogal actief op o.a. TikTok. Ik vind het allemaal wel hilarisch, maar aan de overkant van de oceaan zijn er toch heel wat mensen die hem veel te serieus nemen in de zin van: "Als ge een Burzum-shirt draagt op een black metal concert in Vancouver, pas maar op, want we gaan u in elkaar slagen!".

En dat terwijl black metal als genre misschien gewoon ontstaan is door teenage edgelords die zichzelf op een bepaald moment veel te serieus namen ... :unsure:
I get your point maar is Varg niet wat te oud geworden om nog voor teenage edgelord te kunnen doorgaan? Al moeten we zo een dreigementen nu ook niet goedkeuren

Kan je dat bekijken als je zelf geen tiktok hebt? hoe vind je dat dan? (ja ik heb absoluut geen idee hoe tiktok werkt :unsure: )
Edit: gevonden: https://www.tiktok.com/@officialvarg
Ik vond vroeger zijn youtube kanaal altijd wel entertainend, jammer dat ze dat verwijderd hebben. Hij is inderdaad gewoon een dikke online troll lol

Laatst bewerkt:
Kan je dat bekijken als je zelf geen tiktok hebt? hoe vind je dat dan? (ja ik heb absoluut geen idee hoe tiktok werkt :unsure: )
Ik vond vroeger zijn youtube kanaal altijd wel entertainend, jammer dat ze dat verwijderd hebben. Hij is inderdaad gewoon een dikke online troll lol
Op Youtube kan je die ook nog wel recente filmpjes vinden. Via Insta onlangs ook, maar dat kanaal dat vrij actief was en recent materiaal postte is net verdwenen.

Terug
Bovenaan