Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik las online dat Verderf (Verloren) overleden zou zijn?
Ik heb ze nog live gezien in De Rots.Ik denk dat Nanowar of Steel al wat jaren langer meegaat als Electric Callboy eigenlijk.
Fantastisch! "Stoppen op hun hoogtepunt" noemen ze het zelf, wat een grap. Ze ZIJN indertijd gestopt op hun hoogtepunt en hadden daarna nooit mogen terugkeren (of het moest met Xavier Carion geweest zijn ipv met "omg wij hebben nu de ex-gitarist van Soulfly in onze lineup, maar het is wel geen songwriter #SorryNotSorry".)Channel zero houdt er in 2026 mee op
Letterlijk mijn eerste reactie ookFantastisch! "Stoppen op hun hoogtepunt" noemen ze het zelf, wat een grap. Ze ZIJN indertijd gestopt op hun hoogtepunt en hadden daarna nooit mogen terugkeren (of het moest met Xavier Carion geweest zijn ipv met "omg wij hebben nu de ex-gitarist van Soulfly in onze lineup, maar het is wel geen songwriter #SorryNotSorry".)
Vond die show op maanrock nu nog wel sterk maar heb ook geen referentiepunt met de eerste periode. Was toen ze stopte nog een eicel.Fantastisch! "Stoppen op hun hoogtepunt" noemen ze het zelf, wat een grap. Ze ZIJN indertijd gestopt op hun hoogtepunt en hadden daarna nooit mogen terugkeren (of het moest met Xavier Carion geweest zijn ipv met "omg wij hebben nu de ex-gitarist van Soulfly in onze lineup, maar het is wel geen songwriter #SorryNotSorry".)
Allé... Ik ben fan sinds Starspawn, maar die mannen hebben mij nog nooit teleurgesteld. Ik heb die nieuwe plaat zonder zeveren al +30 keer beluisterd, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo verslaafd geweest ben aan een album.Absoluut geen fan van de nieuwe richting dat Blood Incantation is ingegaan. Geef mij maar hun debuut en Hidden History.
Nieuwe Wrathprayer daarentegen is wel een bommetje.
En binnenkort ook de nieuwe van Black Curse om in de gaten te houden.
Power Trip en Metallica op 1 dag en dat op een Amenra vrij festival. Waar teken ik?
Allé... Ik ben fan sinds Starspawn, maar die mannen hebben mij nog nooit teleurgesteld. Ik heb die nieuwe plaat zonder zeveren al +30 keer beluisterd, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo verslaafd geweest ben aan een album.