Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien als we de bas konden horenAllemaal fout, hun beste nummer is Blackened.

Idd, is gisteren ook paar keer gebeurd. Lijkt alsof ze gewoon youtuben naar dat nummer en het eerste het beste op zettenWaarom spelen ze van sommige nummers de live versie?
Daarnet Sick Of It All en nu Drowning Pool ook..

Niet vaak maar toch al ne keer of 2Maria
PS:Type O Negative al voorbij gekomen,nog niet gezien als ik (in quick view) door lijst scroll
Niet vaak maar toch al ne keer of 2

Ja voila da heb ik agnew paar keer horen zeggen in wtta. Dat er veel mensen zijn die obscuurdere bands er in woude maar die er gewoon niet in geraakten omdat er te verspreid gestemd waren. Daarvoor is 666 nummers wel een verbeteringVind het wel heel bizar dat Iced Earth er niet in staat. Vraag me af of dat het effect is van Jonneke zijn gekke fratsen.
En als Emperor en Mayhem er in geraken, verwachtte ik ook een Mother North.
Dat Ancient Rites er niet in zou staan zou ik al helemaal gek vinden, want met het recente overlijden van Walter heb ik er velen op zien stemmen. Denk dat sommige bands misschien het nadeel hebben van geen grote hit te hebben. Als de stemmen dan verspreid geraken over 20 verschillende nummers geraak je er misschien ook niet in...