Metaaldraad

Mastodon toch ook een verschrikkelijk zwakke band imo..

Hun muziek past totaal niet bij hun naam ook. "Mastodon" klinkt als iets bruut en bombastisch. Maar hun muziek is plat en saai, de zang klinkt als iets dat Justin Bieber zou uitkwelen :p

Mastodon toch ook een verschrikkelijk zwakke band imo..

Hun muziek past totaal niet bij hun naam ook. "Mastodon" klinkt als iets bruut en bombastisch. Maar hun muziek is plat en saai, de zang klinkt als iets dat Justin Bieber zou uitkwelen :p

Gij hebt Remission nog nooit gehoord precies :unsure:

Ik heb er vandaag al 2 nummers van weten passeren, en beiden vielen toch zwaar tegen..

Ik kan Mastodon best wel pruimen. Lekker experimenteel met wat stoner en metal invloeden.
Laatst een persoon die Black Sabbath aan het luisteren was, gezegd om zo eens een plaat op te zetten en ze was eigenlijk helemaal mee.

Hoe nostalgisch was me datte ; Cyclone met In the grip of Evil. Wel grotere fan van hun volgende album. En ik vraag me dus echt af wat de mensen zagen in Steak Number Eight??? heb zo het idee dat alle nummers van die band in de 666 lijst gaat staan....

The Day That Never Comes van Metallica dat hoger staat dan Fight Fire With FIre en Disposable Heroes, da's ook wel de grap van de eeuw.
Dit soort lijsten bestaat om op te kunnen zagen eh 😎

The Day That Never Comes van Metallica dat hoger staat dan Fight Fire With FIre en Disposable Heroes, da's ook wel de grap van de eeuw.
Dit soort lijsten bestaat om op te kunnen zagen eh 😎

Ik doe mee.

Het is nooit voor iedereen perfect .
3 Doors Down ook nog zo'n vreemde eend.(topnummer maar toch niet voor deze lijst)
Direct komt Muse of Coldplay ook nog langs :sarcastic:
Exodus "The Blacklist" veel te laag.
BMTH zou er met andere nummers in moeten staan,al kunnen sommigen nog komen.
Pantera This Love mag van mij ook veel hoger.
Kreator toch ook vrij laag.
Led Zeppelin toch ook beetje vreemd dat die hier passeren.
etc,......

Ben wel blij dat Lacuna Coil erin staat al is het met een recent nummer.
Zou In This Moment dan ook eens kunnen passeren of is dat ijdele hoop?
Ze hoeven er niet in te staan,maar ik zou het wel leuk vinden.

Terug
Bovenaan