Metaaldraad

LG Petrov is vannacht gestorven aan de gevolgen van kanker.
Ik wist al ff dat hij ziek was maar tis toch nog snel gegaan. Toch efkes ni goe van eerlijk gezegd, Entombed is een van mijn favoriete bands. Zo vaak live gezien en die mens was telkens echt een genot om naar te kijken. Amuseerde zich altijd iets té hard :D

Kheb hem zo ooit een half podium zien afbreken op Neurotic Deathfest omdat heel de zaal aan het roepen was om meer en hij geen extra nummer mocht spelen omdat ze zich strikt aan het schema wouden houden :D
Was dacht ik hetzelfde optreden waar hij een fles wodka in het publiek stak die "leeg moest tegen het einde van dit nummer".
Held

Heb hem november 2019 nog gezien, het plezier spatte der (net zoals het speeksel) van af bij hem. Die was gewoon content om op een podium te staan en zenne muziek te brengen.

Laatste keer dat ik hem zag was met Firespawn op een festivalleke (ik denk Stonehenge)
Nog nooit van die band gehoord maar plots zie je die man met die belachelijke grijns op zijn smoel dat podium opkomen en dan blijf je staan he :)
Kga die echt missen... Weinig 'grote' namen met zoveel spelvreugde de laatste jaren.

Gojira heeft nog is ne single gedropt. Vind em wel goe, beetje alien weaponry vibes in precies
Net een eerste keer geluisterd en het is wel iets totaal anders, zeker halfweg begeven ze zich echt wel op onbekend terrein. Ik ben ook wel fan, weet niet of het een supergoed nummer is of niet na één luisterbeurt maar ik ben nu vooral nog meer benieuwd naar het hele album en hoe dat gaat flowen, want toch drie zeer verschillende tracks tot nu toe.

Alleszins al zeer blij dat het niet zomaar een Magma 2.0 gaat worden.

Wie van jullie vindt het raar dat Alcatraz nog niet officieel cancellede door de verlengde corona-shit? (ik vond het vorig al raar dat ze met een plan afkwamen om het festival in 2021 langer te maken, alsof een pandemie in een jaar gedaan is :unsure:)

Net een eerste keer geluisterd en het is wel iets totaal anders, zeker halfweg begeven ze zich echt wel op onbekend terrein. Ik ben ook wel fan, weet niet of het een supergoed nummer is of niet na één luisterbeurt maar ik ben nu vooral nog meer benieuwd naar het hele album en hoe dat gaat flowen, want toch drie zeer verschillende tracks tot nu toe.

Alleszins al zeer blij dat het niet zomaar een Magma 2.0 gaat worden.
Tis wel effe wennen ja. Vind born for one thing wel nog altijd beter ma dit is ook wel goed. Die bass is ook wel catchy

Laatst bewerkt:
Volgend weekend Pasen, en traditiegetrouw komt de Zwaarste Lijst er dus weer aan. Dit jaar een heel weekend lang met 666 nummers en de kans om levenslang gratis naar GMM te gaan. :coolbrows: Op welke nummers zouden jullie stemmen?

Mijn top 3 blijft dezelfde als vorig jaar:

1 - Paradise Lost - Forever Failure
2 - Bolt Thrower - Inside The Wire
3 - Fear Factory - Body Hammer

Laat Dopesmoker van Sleep de Afrika van Toto zijn in de zwaarste lijst. Ik zet die alvast nu op nummer een. Want die is zwaar. En goed.

Terug
Bovenaan