Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon met de fiets ja. Wat voorzichtiger en trager rijden, nog nooit onderuit gegaan.Wat doe je met het vriesweer @Airjinx ? Deze morgen toch glad in bepaalde straten, hoofdbanen wel OK.

En wat verdient dat zo? Alle dagen met de velo?

Deze gebruik ik om te fietsen en ben er content van. Winddicht en waterafstotend.ik ben er ook nogal van overtuigd dat slecht weer vaak een perceptie is. Ik rij al sinds 2013 (bijna) elke dag met de fiets naar het werk en doe dat met veel plezier.
Maar ironisch gezien mijn ambitie om dit jaar de regenfietsdagen bij te houden in een worksheet: mijn eerste fietspendeldag van het jaar, nml eergisteren, was echt de grootste baggerfietsrit aller tijden. Hevige regen, vervolgens sneeuw, wind recht in het gezicht, en met compleet doorweekte handschoenen verder ploeteren door de verse sneeuw. Ik heb dan nog eens erg snel last van winterhanden/wintertenen. Ik kwam thuis en de pijn die ik voelde toen ik mijn handschoenen uit deed was wsl de ergste pijn ooit uit mijn leven. Ik kon tien minuten gewoon niets doen behalve heen en weer lopen met mijn handen vooruitgestoken in afwachting dat de pijn zou minderen. Precies het gevoel dat je nagels allemaal van je vingers losgerukt worden.
Moet lukken dat dat letterlijk de eerste dag is die ik mijn tabel kan invullen.![]()
Het jaagpad lag open.Iemand enig idee of ge ergens kunt zien of de jaagpaden sneeuwvrij zijn gemaakt?
(meer bepaald Hasselt Diepenbeek)