[MCU] The Marvel Cinematic Universe

Heel het multiversum maakt het gwn minder boeiend, niemand kan nog echt dood dus waar zit de spanning?
Ik denk dat ze hun er wel bewust van zijn dat ze hier heel voorzichtig mee moeten zijn. Denk dat veel van de acteurs ook niet zouden terugkomen moest het hun meest langlopend personage oneer aan doen (in het geval van prof x en iron man). Zoals je zei hebben die allebei hun einde gehad, dat moet gerespecteerd worden. Maar feit is dat er samen met Wolverine geen beter personage is om de X-men te introduceren. Maar ik verwacht niet dat hij deel gaat uitmaken van de X-men (komt dus een nieuwe prof x).

ja en nee. we hebben bvb gezien in What If... dat T'Challa in "ons" universum iemand anders is dan T'Challa die in zijn universum ontvoerd wordt door de Ravagers (ipv Peter Quill)

maw: als "onze" T'Challa sterft, en die wordt vervangen door "Ravager" T'Challa, dan zijn dat 2 verschillende personen.
Beetje zoals de Gamora in End Game.

Da's zowat de basis van de comics. Eén van de redenen waarom ik niet zo'n Marvel fan ben: heel dat multiverse is gewoon een gigantische reset knop bij wijze van spreke. Het levert wel leuke dingen op maar veel meer niet imo.
ook tijd de comics gelezen en daar vond ik dat niet zo problematisch als hier. Kan mij zo nog all new X-men herrineren waar 60's X-men naar het heden kwamen. Dat was nog leuk omdat die personages tijd kregen om te evolueren in langere reeksen, die tijd heb je niet met films

ook tijd de comics gelezen en daar vond ik dat niet zo problematisch als hier. Kan mij zo nog all new X-men herrineren waar 60's X-men naar het heden kwamen. Dat was nog leuk omdat die personages tijd kregen om te evolueren in langere reeksen, die tijd heb je niet met films
Ja, het levert toffe verhalen op. Maar het mist gewoon spanning: elke actie is zo goed als zonder gevolg. Gewoon de multiverse knop induwen om wat verhaallijnen te wissen en terug naar start. Da's jammer imo: acties lijken zonder gevolg
Ben ik blind of mis ik echt iets? Ik zie geen Prof X, Iron Man of Wolverine? Tzal wel aan mij liggen? :p
Zie de deur op 8 seconden en op 1.19-1.20 komt er een kaal hoofd het beeld in gereden (rechterkant van je scherm :p

Al lang geen Marvel meer gezien (en diegene die ik zag sterkten alleen maar mijn idee erover), maar met Sam Raimi aan het roer zou daar wel eens verandering in kunnen komt
vraag is: ga ik kunnen volgen zonder voorgeschiedenis?

Ja. En nee.

De films zijn (vaak) vermakelijk op zichzelf, maar er zit wel een rode draad/gemeenschappelijke geschiedenis en wereld doorheen alle MCU producties. En zeker gezien het hier een sequel is gaan ze er natuurlijk vanuit gaan dat je de hoofdrolspelers al kent.

Al lang geen Marvel meer gezien (en diegene die ik zag sterkten alleen maar mijn idee erover), maar met Sam Raimi aan het roer zou daar wel eens verandering in kunnen komt
Ik weet niet waar je gestopt bent maar ik denk het niet. Zal nog wel een leuke film zijn maar je gaat toch veel missen.

Hoe het er nu met de trailer naar uitziet kan je toch best wat voor geschiedenis hebben. Wandavision, what if, de laatste Spider-Man, Loki misschien zelfs zal je toch moeten gezien hebben. Misschien komt wat er in endgame gebeurd is wel nog aan bod.

Ondanks mijn (relatieve) afkeer van all things Marvel en franchises in't algemeen ben ik wel genoeg met filmnieuws bezig om te weten wie wie is
Maar vraag me bvb niet wie er allemaal het loodje gelegd heeft in welke film en op welke manier

Luister eens naar de stem die "We should tell him the truth" zegt
.
Is dat niet gewoon de stem van de 'evil' Doctor Stranger? Of is het al ergens geconfirmed?

EDIT: DAMN I SEE IT NOW. Wel benieuwd of Patrick Stewart, James McAvoy of een compleet nieuwe Dr. X te zien krijgen.

Wat moet ik op die deur zien?
Ik had het ook pas gezien nadat iemand het toonde:
1644851055552.png
. Er is wel een gelijkenis met Wolverine.

Terug
Bovenaan