[MCU] The Marvel Cinematic Universe

Eternals heb ik echt snel moeten afzetten. Wat een crap! Maar gisteren shang shi gezien. Die is wel fun! Goeie actie, grappig, tof verhaal.

Dat die zo slecht is dat je hem niet kan uitkijken lijkt me ook wat overdreven
Ik heb toch ook op m'n tanden moeten bijten om deze uit te kijken. Te rommelig verhaal en personages waren niet goed uitgewerkt (voor wat toch een Origins story moet zijn). Slechtste Marvelfilm in jaren, naar mijn mening.

Slecht zou ik hem zeker niet noemen. De film had véél sterker kunnen zijn, dat zeker wel. Problemen met de pacing, en vooral met de antagonisten. Maar wel zeer knap in beeld gebracht, en een aantal heel interessante personages bij.

Wel jammer van Gilgamesh, die had ik zeer graag in verdere films gezien.

Slecht zou ik hem zeker niet noemen. De film had véél sterker kunnen zijn, dat zeker wel. Problemen met de pacing, en vooral met de antagonisten. Maar wel zeer knap in beeld gebracht, en een aantal heel interessante personages bij.

Wel jammer van Gilgamesh, die had ik zeer graag in verdere films gezien.
Volledig mee eens. Gilgamesh en Thena waren eigenlijk de enige 2 personages waar ik wat emotie bij voelde.

Zowel mijn vriendin, mijn stiefzoontje als ik hebben wel echt MOEITE moeten doen om die film uit te kijken. De kleine is 8 en is super enthousiast voor alles Marvel en zelfs die kwam af met "ik vind deze film eigenlijk... ja... euh... niet zo goed".

Wel, hier ook. Ik heb de film samen met mijn vrouw en kids beginnen kijken. En waarschijnlijk had ik de film wel uitgekeken als ik alleen was geweest (probeer altijd mijn films uit te kijken). Maar het was al vrij snel duidelijk dat niemand echt mee was met de film, dus ja. Ik had vooral zoiets van, waarom bestaat deze film? Ze gaan toch niet deze personages samen voegen met andere Marvel personages hoop ik!? Dat was vooral mijn gedachtegang. Het is gewoon teveel en TE alles gewoon in mijn ogen. Dus mijn verwachtingen waren de dag erna laag met shang shi, blij dat die echt wel goed was!

Vond Eternals zelf ook minder. Heb me er wel doorgebeten, maar had er ook meer van verwacht.

Ze hadden er beter een serie van gemaakt. Hadden ze de tijd gehad om alle personages te leren kennen en het wat beter uit te werken.

Van Eternals had ik geen verwachtingen, ik had al te vaak gehoord dat het een slechte film is. En nog ben ik halverwege afgehaakt.
Hoe is deze film eigenlijk ooit gemaakt? Dat ze zo'n slechte film hebben uitgebracht...

Overigens, iemand naar Hit Monkey gekeken? Ik vond het eigenlijk echt een leuke serie, hopelijk komt er meer van.

Ik heb even staan twijfelen om het te bekijken. Is het de moeite?

Terug
Bovenaan