Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb toch ook op m'n tanden moeten bijten om deze uit te kijken. Te rommelig verhaal en personages waren niet goed uitgewerkt (voor wat toch een Origins story moet zijn). Slechtste Marvelfilm in jaren, naar mijn mening.Dat die zo slecht is dat je hem niet kan uitkijken lijkt me ook wat overdreven
Ik had voor mezelf al vrij snel beslist mijn tijd er niet aan te verspillen. Respect voor degenen die het wel deden.Dat die zo slecht is dat je hem niet kan uitkijken lijkt me ook wat overdreven
Volledig mee eens. Gilgamesh en Thena waren eigenlijk de enige 2 personages waar ik wat emotie bij voelde.Slecht zou ik hem zeker niet noemen. De film had véél sterker kunnen zijn, dat zeker wel. Problemen met de pacing, en vooral met de antagonisten. Maar wel zeer knap in beeld gebracht, en een aantal heel interessante personages bij.
Wel jammer van Gilgamesh, die had ik zeer graag in verdere films gezien.
Ik heb even staan twijfelen om het te bekijken. Is het de moeite?Overigens, iemand naar Hit Monkey gekeken? Ik vond het eigenlijk echt een leuke serie, hopelijk komt er meer van.
Ik heb even staan twijfelen om het te bekijken. Is het de moeite?
Het kijkt vlot weg, de aflevering duurt niet lang. Ik heb er alleszins plezier aan gehad.Ik heb even staan twijfelen om het te bekijken. Is het de moeite?
Crazy stuff
Crazy stuff
'What if' is echt
Ultron sentries
Illuminati confirmed
Patrick Stewart's X-Men
Crazy stuff
'What if' is echt
Ultron sentries
Illuminati confirmed
Patrick Stewart's X-Men
Zouden ze durven? Tony Stark terug?