[MCU] The Marvel Cinematic Universe

Ryan Reynolds, bedoel je? :p

Naast de F4 zou ik ook graag meer de weg behandeld willen zien die ze op het einde/post credits bij Eternals hebben ingeslagen (voor de rest zwakke film verder) met Blade en Black Knight. Het mag gerust allemaal wat grittier, wat gewelddadiger.

Haha, vergeef me de fout. 😅
 
Marvel Secret Invasion gezien en voelde echt totaal niet als Marvel aan. Je voelt dat ze hier grauwer willen gaan maar ik had echt NUL connectie met iedereen en het verhaal was weer zo dun als wc papier van de Aldi.
Deze Nick Fury voelde ook totaal niet de Nick aan van de Avengers films. Agent Maria dood? Ik had echt gevoel dat die wou dat ze afgeknald werd om niet meer mee te doen? Gewoonweg ook de redenen dat die skrulls het doen is echt een ?. De Nick had een planeet beloofd en we krijgen niks, dan nemen we deze planeet maar over! (in grote lijnen he).

Enigste wat ik mij afvroeg is, hoe lang Rhodey al een skrull is? Ik veronderstel na Captain Civil war? aangezien hij mank liep?

Marvel Echo vind ik dan weer de goede richting ingaan desondanks ik bang was van de personage haar weergave in Hawkeye.
Daredevil! Vond het dan ook weer goed dat we zien dat DD qua vechten op een andere level was
 
OK, net de Marvels gezien. Hoe slechter ze door de mainstream ontvangen worden hoe beter ik ze vind. 😅
Samen met Quantumania prolly de beste van deze phase. Stukken beter dan die laatste Thor, Strange, Black Panther en Eternals imo. Ik ben altijd wel een sucker voor films die vreemd durven gaan en deze gaat bij momenten behoorlijk far out there. 👌

Entertainment van de bovenste plank en dat is in het blockbuster landschap alsmaar zeldzamer.

@KnightOfCydonia betreffende je bedenking van X-Men in het Marvel Universe; spoiler als je The Marvels nog niet gezien hebt
Rambeau offert zichzelf op en wordt al doende uit ons universum in een alternatieve tijdlijn gekatapulteerd waar ze ontwaakt in een lab dat gerund wordt door een groot blauw harig beest met bril ;p. Ze zullen die afweging dus ook gemaakt hebben en zullen die universa waarschijnlijk in eerste instantie deels gescheiden houden.
 
Ik ben The Marvels niet in de bioscoop gaan kijken, simpelweg omdat niemand wilde. Maar ik voel wel dat ik die leuk ga vinden.
Ik vond overigens Black Panther 2 en Doctor Strange 2 wel sterk. Zeker bij die eerste was dat wel verrassend, aangezien ik geen grote fan was van Black Panther.

Secret Invasion... Voor mij bij het slechtste dat Marvel al gebracht heeft. Daardoor ook nog altijd niet Loki S2 gezien en wat ik met Echo ga doen, weet ik al helemaal niet.
 
Gister The Marvels gezien en die was behoorlijk tof.
Ms Marvel heeft nog het meeste charme.
Soms wel t gevoel dat ze er enkele shots in moesten krijgen, maja zag er goed uit.
 
mx266C8.webp


Pedro Pascal, Vanessa Kirby, Ebon Moss-Bachrach and Joseph Quinn confirmed as the Fantastic Four
240214-marvel-fantastic-four-ew-1240p-9d2dee.jpg
 
Pedro top, Ebon top (kan altijd een personage spelen die precies gaat instorten), Joseph ?. Vanessa Kirby kan ik echt niet aanzien..

Jammer dat ze niet voor het duo van John K. en zijn vrouw zijn gegaan.
Gister The Marvels gezien en die was behoorlijk tof.
Ms Marvel heeft nog het meeste charme.
Soms wel t gevoel dat ze er enkele shots in moesten krijgen, maja zag er goed uit.

Ook Ms. Marvels gezien.

Echter..
Die film ging zo snel dat hij al in de helft was en ik echt effe moest nadenken over wat hij nu echt ging? Aja planeet is kapot gegaan door onze heldin en we gaan dan naar al haar favoriete planeten om daar iets te pakken om de andere planeet in orde te maken? Ik bedoel, wie schrijft dit??? Dit is toch echt verzonnen door een puber in een zitzak? Ms. Marvel op zich zorgt voor de humor wat, maar toch soms bekke wat cringy hoor tot creepy stalky toe. Ook ben ik toch ferm in de war met de superkrachten. Op zich had je nul keer het gevoel dat Cpt. Marvel écht sterk was. Die zou normaal die "evil woman met de sledgehammer" zo dood moeten doen, maar dat lukt dan totaal niet? Contrast in power vergeleken met Thanos is écht dag en nacht verschil, en dat had écht niets met die armband te maken. Ze deden dit puur voor Ms. Marvel te laten meevechten.

Soit popcorn film met wééral nul verhaal van Marvel. Ik kijk écht uit naar Deadpool!
 
Laatst bewerkt:
Ben enorme Pedro fan maar ik zie hem persoonlijk minder als Reed
Mss was ik ook te veel aan het hopen dat het John ging zijn
 
Terug
Bovenaan