Match game 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
"voor dieren" of "door dieren"? Alle is het respectievelijk pakweg "mais" of "luipaard"?

De hoofdrollen zijn effecten dier, of gaat het over voedsel VOOR dieren?
 
"voor dieren" of "door dieren"? Alle is het respectievelijk pakweg "mais" of "luipaard"?

De hoofdrollen zijn effecten dier, of gaat het over voedsel VOOR dieren?
Aangepast naar
  • Noem 3 spellen waarin dieren de hoofdrollen zijn.
 
Bij deze nog even een omroep om me ook vragen door te sturen die ik kan gebruiken voor volgende match games :D
 
Oke, 'tussenstand'.

Kiekebanus en Vinceness rulen vraag 1.
Ik ben met voorsprong de baas van vraag 2.
OfFPiR heerst over vraag 3.
Kiekebanus is de beste voor vraag 4.
wartaal en ik delen plaats 1 voor vraag 5.

Ik sta met 5 punten voorsprong aan kop tegenover Kiekebanus en Vinceness.
Domieneo is momenteel de laatste.

Er waren 9 inzendingen.
 
Ben daardoor 2 punten voorsprong kwijt
unsure.gif
 
FreakyJP is de laatste inzender en springt direct naar de 2de plaats met 2 punten achterstand op mij. Van een vliegende start gesproken :p
3de plaats is momenteel voor Kiekebanus.
 
Ah ik had niet goed door dat je vooral moest raden wat zo veel mogelijk anderen gaan raden :LOL:
Puntje 2 van de regels:
Geef 3 verschillende antwoorden in elke categorie. Het doel is om zo veel mogelijk antwoorden te matchen met andere spelers.

Ik weet niet hoe ik het nog duidelijker kan maken :p

Maar goed, beschouw spel 2 (dit) en spel 3 als opwarmer voor editie 4, 5 en 6 waarbij de winnaar een iets grotere prijs zal winnen.
 
Momenteel 13 inzendingen.
Mijn voorsprong is aan het vergroten. Sta nu al met 10 punten voorsprong aan kop :eek:
2de is FreakyJP, 3e is momenteel Tweak37.
 
Interpreteert iedereen het als meerdere kleuren dobbelstenen of dobbelstenen met meerdere kleuren 😂
 
@Sqarzz @Savatar @BleKKie @NoGo

Van jullie heb ik voor deze tweede match game nog geen inzending.
Jullie hebben nog tijd tot en met dinsdag. Als jullie nog aanspraak willen maken op de prijs, vergeet dit niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan