Marvel's Spider-Man 2

Marvel's Spider-Man 2

Stuk of dertig dat zal een kapitaal zijn want ze worden er niet goedkoper op, ik ben er gelukkig mee gestopt is een verslaving op de duur
Klopt wel ja, ik heb er ook even de rem op gezet omdat het anders te fel ging worden.
Probleem is ze blijven dikke nieuwe maken en er zijn ook nog oudere die ik graag heb van voor ik bezig was.
Lijk die Peter en Miles van deze game heb ik in pre-order en vandaag kondigen ze die Venom uit game ook aan, die zal ik wrs dus ook nog wel kopen als die online komt. (Zou nog groter zijn dan Carnage uit de film)

Ik zet alles in een lijst per franchise welke ik heb, welke in pre-order + hoeveel ik nog moet betalen.
Meeste betaal ik wel meteen volledig af zodat ik daar niet teveel naar moet omkijken.
Maar heb wel maanden gehad dat ik met Visa op de maand limiet zat en dan heb ik er paar enkel reservatie betaald.
En dan onderaan zet ik degene die ik graag zou willen.

En die oudere durven ze ooit prijzen vragen is niet wijs.
Heb bv. die Anakin Dark side gekocht en die was rond 700 alles samen verzending/import...
Die zal in 2018 wrs iet van 300 ofzo gekost hebben ofzo.
Heb wel wat oudere er tussen die prijzen omhoog duwen...
Moeten er eens topic van maken misschien want precies toch deel hier wat er ook heeft.

Morgen is het zover!
Ga proberen ook wat eerder te stoppen op het werk, maar zal wrs niet lukken...
Moet deze zaterdag wel niet werken dus dat komt mooi uit! xD
Wat minder hyped als bij de eerste, maar kijk er toch naar uit met 'hoge' verwachting.
Enkel beetje bang dat het misschien wat teveel the same zal zijn, gelukkig is dat in elk geval geen slechte basis.

Klopt wel ja, ik heb er ook even de rem op gezet omdat het anders te fel ging worden.
Probleem is ze blijven dikke nieuwe maken en er zijn ook nog oudere die ik graag heb van voor ik bezig was.
Lijk die Peter en Miles van deze game heb ik in pre-order en vandaag kondigen ze die Venom uit game ook aan, die zal ik wrs dus ook nog wel kopen als die online komt. (Zou nog groter zijn dan Carnage uit de film)

Ik zet alles in een lijst per franchise welke ik heb, welke in pre-order + hoeveel ik nog moet betalen.
Meeste betaal ik wel meteen volledig af zodat ik daar niet teveel naar moet omkijken.
Maar heb wel maanden gehad dat ik met Visa op de maand limiet zat en dan heb ik er paar enkel reservatie betaald.
En dan onderaan zet ik degene die ik graag zou willen.

En die oudere durven ze ooit prijzen vragen is niet wijs.
Heb bv. die Anakin Dark side gekocht en die was rond 700 alles samen verzending/import...
Die zal in 2018 wrs iet van 300 ofzo gekost hebben ofzo.
Heb wel wat oudere er tussen die prijzen omhoog duwen...
Moeten er eens topic van maken misschien want precies toch deel hier wat er ook heeft.

Morgen is het zover!
Ga proberen ook wat eerder te stoppen op het werk, maar zal wrs niet lukken...
Moet deze zaterdag wel niet werken dus dat komt mooi uit! xD
Wat minder hyped als bij de eerste, maar kijk er toch naar uit met 'hoge' verwachting.
Enkel beetje bang dat het misschien wat teveel the same zal zijn, gelukkig is dat in elk geval geen slechte basis.
Ik heb toen resident evil lijn ook gedaan, die waren op die moment zeven jaar oud en een leon wel eens 700€ betaald op ebay, gelukkig ben ik geen marvel fan :rofl:

Alle perdators had ik ook en een mooie reeks van batman.
In 2016 is er bij ons een inkomen weggevallen door ziekte dus ja gezondheid gaat voor dus alles verkocht. Maar als ik zie aan welk tempo ze nu uitbrengen is niet normaal.

bol heeft em net verzonden.
perfecte timing, de cinemakamer is hier eindelijk volledig (plafond speakers, behang, plafond geplaatst etc), alle meubels (en meer) staan er.
nog een keertje calibreren en klaar voor de eerste first party game sinds de dolby asmos os release.

Is een optie. Of morgenvroeg naar de winkel en kan je het daarna nog steeds verkopen. Ikzelf hecht daar niet echt belang aan dus ik koop alles digitaal. Of het is uit een goestingske als ik in de winkel loop dat ik eens een game op disc koop :-) in ieder geval morgen er als eerste achter ! :)

Dacht even nostalgisch te doen en naar de ochtendopening van Game Mania te gaan, had wat tijd voor het werk. ‘Sorry meneer, we hebben geen losse items gekregen dus we geven enkel mee aan pre-orders’. Zelfde verhaal voor Mario Wonder. Die winkel is toch echt zo hard achteruit gegaan als je zelfs al geen losse stock hebt voor twee van de grootste first party releases van het jaar…

Dacht even nostalgisch te doen en naar de ochtendopening van Game Mania te gaan, had wat tijd voor het werk. ‘Sorry meneer, we hebben geen losse items gekregen dus we geven enkel mee aan pre-orders’. Zelfde verhaal voor Mario Wonder. Die winkel is toch echt zo hard achteruit gegaan als je zelfs al geen losse stock hebt voor twee van de grootste first party releases van het jaar…
Lol, triestig.

Kheb die van mij gisterenavond om 22h op pre order gezet op de site van GM. Net sms dat ik die mag gaan halen :lol:

Ik ben 23% ver in het verhaal en het was een good ride tot nu toe.
Zaken die beter zijn is de traversal, combat moves en samenspel tussen de spideys. Het verhaal is ook goed tot nu toe.

Vind de skilltree wel veel te uitgebreid, maar ben geboren in een tijd dat je een gamechar voorgeschoteld kreeg en that was it :p.

Ik ben 23% ver in het verhaal en het was een good ride tot nu toe.
Zaken die beter zijn is de traversal, combat moves en samenspel tussen de spideys. Het verhaal is ook goed tot nu toe.

Vind de skilltree wel veel te uitgebreid, maar ben geboren in een tijd dat je een gamechar voorgeschoteld kreeg en that was it :p.
Hoe lang is de stiry volgens u dan? Lijkt me kort en hoe lang voor completist?

Terug
Bovenaan