Marvel's Guardians of the Galaxy

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Marvel's Guardians of the Galaxy

Heeft nog iemand het probleem dat de stem tijdens conversaties soms even weg is?
Is maar een fractie van een seconde maar is wel storend.
Andere audio blijft wel verder spelen.
Dit op de pc versie.

Draait wel smooth as butter met alles op ultra op een rtx 3070.
Op PS5 alleszins nog geen problemen. Wel al een grafisch bug gehad. Iets dat moest verdwijnen maar niet verdween, zeer rare cutscene hierdoor.
Voor de rest supergraaf spel.
Chapter 6 nu.
 
Dat issue met de stemmen die heel soms even wegvallen lijkt te liggen aan het gebruik van Dolby Atmos.
Als ik dit uitschakel in Windows dan komt dit niet meer voor.
Hopelijk fixen ze dat nog :)
 
Ik erger mij mateloos aan de controls op de ps 5 , altijd ongewenst in fotomodus gaan, als ik iemand anders opdracht geef gaat hij altijd in mijn menu voir te vliegen, onspeelbaar soms hoir.
 
Ik erger mij mateloos aan de controls op de ps 5 , altijd ongewenst in fotomodus gaan, als ik iemand anders opdracht geef gaat hij altijd in mijn menu voir te vliegen, onspeelbaar soms hoir.
Eigenlijk nog niks van gemerkt op uw beide punten. Zit in chapter 10
ik vind het een topgame.

Waarom duw je op de joysticks L3 en R3 tijden?
En de opdrachten geven gaat supervlot, en menu voor te vliegen snap ik niet (of nog niet ingeraakt op die manier)
 
Eigenlijk nog niks van gemerkt op uw beide punten. Zit in chapter 10
ik vind het een topgame.

Waarom duw je op de joysticks L3 en R3 tijden?
En de opdrachten geven gaat supervlot, en menu voor te vliegen snap ik niet (of nog niet ingeraakt op die manier)
kheb ne keer eenandere controlerer eraan gehangen mischien helpt dat.
De l8nker joystick is om te bewegen maar als je hem indrukt heeft dat het menu voir te vliegen.

Ik zit in chapter 3 bij
het monster van helllady als de beide armen eraf zijn [/spioler] en het lukt niet vanwege de controls.
 
kheb ne keer eenandere controlerer eraan gehangen mischien helpt dat.
De l8nker joystick is om te bewegen maar als je hem indrukt heeft dat het menu voir te vliegen.

Ik zit in chapter 3 bij
het monster van helllady als de beide armen eraf zijn [/spioler] en het lukt niet vanwege de controls.
Aja ja, zo bedoel je.
Maar ik duw eigenlijk zelden/nooit op de joysticks (klikken dus)
 
Inderdaad wat een top spel, blij dat ik naar de reviews geluisterd heb.
Juist begonnen aan chapter 9.

Top graphics, top humor, omgevingen super tof en gevarieerd.
Mogen ze gerust een vervolg op maken.
 
Ben geen fan van die karakters spijtig genoeg.
Eerlijk: ik heb daar nog nooit een film van gezien hoor.
De namen wist ik ongeveer, maar voor de rest niks van voorgeschiedenis met de Guardians.
Indertijd met Star Wars ook.

Speelt gewoon leuk, simpel.
 
Wat een geweldige game! En die graphics… Wauw! 😍
is een goeie game en de combat speelt nice, maar de graphics wow?
nah ... in iedere cutscene zijn er technische problemen ... sommige scenes zien er gewoon zelfs slecht uit, zoals wanneer er 100den mensen samen staan, dan zijn die gewoon kleine streepjes met niets van detail als je inzoomt...
+ deze game heeft ook veel last van steeds in sleep mode te staan ... fps drops gelijk zot en als je game heropstart is het allemaal terug opgelost
 
Over de controls gesproken. Ik zat daarstraks goed vast in die fogcave op een ledgeke voor een collectible kostuum te gaan halen. Dat spel bleef me gewoon terug op de ledge zetten eens aan de overkant. Ik weet niet hoe het gelukt is maar na zeker 20 keer heen en weer ben ik dan toch losgeraakt en heb ik de collectible kunnen pakken. F this. En dat ge op een ledge geen twee kanten uitkunt ergert me ook enorm. Dat de mensen van de Tomb Raider games hier zo een clusterfuck van gemaakt hebben begrijp ik niet. 't moest wss rap af zijn.

Veel slordigheden in de graphics zijn er ook. Op de planeten ziet het er wel allemaal ok uit. Maar bij cutscenes al veel problemen gemerkt. Gamora haren cape van black vortex kostuum (preorder) die rare dingen doet, Drax met zijn armen gekruist en zijn blades door zijn lichaam (lol)... om er maar een paar te noemen.

Enfin soit. Zit aan chapter 11. Rocket is gelukkig minder irritant want de eerste 8 chapters wilde ik hem in de microgolfoven steken met zijn hatelijk gemekker. Spijtig dat ik het nog eens opnieuw ga moeten spelen want ik heb al mijn credits verspeeld om de boete te betalen ingame... (don't waste it all on Knowhere). Tot nu toe een 7/10 max. Zeker geen 9/10 zoals de site reviewer hier.
 
Over de controls gesproken. Ik zat daarstraks goed vast in die fogcave op een ledgeke voor een collectible kostuum te gaan halen. Dat spel bleef me gewoon terug op de ledge zetten eens aan de overkant. Ik weet niet hoe het gelukt is maar na zeker 20 keer heen en weer ben ik dan toch losgeraakt en heb ik de collectible kunnen pakken. F this. En dat ge op een ledge geen twee kanten uitkunt ergert me ook enorm. Dat de mensen van de Tomb Raider games hier zo een clusterfuck van gemaakt hebben begrijp ik niet. 't moest wss rap af zijn.

heb me gisteren op dezelfde plaats zitten ergeren denk ik :)
anyway game uitgespeeld, is wel een zeer goed verhaal, combat is ook OK maar soms wel es een beetje chaos door all die toetsencombo's :)
 
heb me gisteren op dezelfde plaats zitten ergeren denk ik :)
anyway game uitgespeeld, is wel een zeer goed verhaal, combat is ook OK maar soms wel es een beetje chaos door all die toetsencombo's :)
Vandaag ook die collectible gehad en heb daar geen problemen gehad.
 
En uitgespeeld.

Zeer goede game vind ik, zowel op grafisch gebied als gameplay. Lengte van de game is rond de 20u, nog redelijk wat dialoog in ook.

Combat zit leuk in elkaar en de humor is fantastisch.
Is deze game perfect? Nee, kleine grafische bugs hier en daar maar kan met een patch wel weggewerkt worden.

Al bij al zou ik deze een 8.5/10 geven.
Een Marvel single-player zoals die moet zijn, goed verhaal en ook niet té lang.
 
Chapter 10 en voorlopig geef ik het een 7/10.

+ Karakter uitdieping, banter en dialoog tussen de verschillende guardians
+ Verhaal
+ Graphics, maar dan vooral setting en atmosfeer

= Combat is uiteindelijk simpel en repetitief maar toch voldoende fun. Af en toe ook wel serieus buggy.

- Toch wel wat bugs, al een paar keer gewoon moeten herstarten omdat de missie vast zat, of gewoon gestorven omdat ik achter iets onzichtbaar vast zat
- Beetje clunky met momenten, vooral in movement en jumps
- Quicktime events, gelukkig wel uit te zetten
- Rocket is eigenlijk wel een irritant bazeke in deze game :D

Had de combat nu net iets beter geweest had ik het een 8 of 9/10 gegeven.
 
Toch wel de verrassing van 2021 voor mij, geeft me een Uncharted vibe in de structuur maar dan wel met betere grappen en writing. Ook de combat is best leuk.
 
Net uitgespeeld, ga toch van 7 naar 8,5/10 gaan. Visueel vond ik het alleen maar beter worden, en de eind battles waren ook verrassend meer fun dan de initiele chapters, zeker eenmaal alles unlocked is.
 
Kunt ge via chapter select de collectibles die ge gemist hebt verzamelen en saven? Of moet een new game plus?
Ben er net klaar mee maar heb de 65% compendium trophy en kostuums niet. Blijkbaar toch nog veel gemist... Enfin 't was plezanter om proberen zelf te zoeken, zelfs als is het niet gelukt. Spel spelen met gids op tablet is big no voor mij. Kunt ge even goed niet gamen.
 
Kunt ge via chapter select de collectibles die ge gemist hebt verzamelen en saven? Of moet een new game plus?
Ben er net klaar mee maar heb de 65% compendium trophy en kostuums niet. Blijkbaar toch nog veel gemist... Enfin 't was plezanter om proberen zelf te zoeken, zelfs als is het niet gelukt. Spel spelen met gids op tablet is big no voor mij. Kunt ge even goed niet gamen.
Costumes blijkbaar wel via chapter select, andere collectibles niet
 
Terug
Bovenaan