Marvel's Guardians of the Galaxy

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Marvel's Guardians of the Galaxy

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
guardians.png


release: 26 oktober 2021
genre: action-adventure
dev: Eidos-Montréal

Volledig singleplayer. Van de makers van Shadow of the Tomb Raider.

Fire up Star-Lord’s jet boots for a wild ride across the cosmos in this third-person action-adventure game, a fresh take on Marvel’s Guardians of the Galaxy. With the unpredictable Guardians at your side, blast your way from one explosive situation to another, with original and iconic Marvel characters caught in a struggle for the fate of the universe. You got this. Probably.

 
ziet er een top SP game uit, op eerste zicht.
benieuwd naar de afwerking, bij de avengers game was die helaas sub par.
houd me niet meteen tegen om te kopen op release.
 
Ik koop deze alleen als hij SP only is en dus gene live service crap heeft.

Avengers heeft een zure nasmaak. Het verhaal daar was ok maar meer ook niet en dan het hele online gedeelte trok op gene zak. Ik weet niet wat de toestand nu is daar.
 
“Daarnaast bevat de game ook een dialoog-systeem dat doet denken aan de Telltale-games. Keuzes die je als Star-Lord maakt beïnvloeden het verhaal namelijk. Details rondom het verhaal zijn nog enigszins vaag, maar een korte beschrijving is wel al vrijgegeven. De Guardians zijn pas minder dan een jaar samen in de nieuwe game.”

Vraag me af hoe dat gaat werken dan. Kan positief of negatief uitpakken.
 
Grote fan van de films, en die eerste beelden zien er niet slecht uit. Maar misschien toch maar wat meer reviews en gameplaybeelden afwachten vooraleer deze in huis komt...
 
Als Cloud versie. Instant pass dus, want geen internet = niet kunnen spelen. Plus als over X jaar de servers uitgaan is je game waardeloos.
Wordt ook onnozel van die cloud versions op de switch. Instant pass voor mij misschien te kort door de bocht, maar dat is zo'n irritante manier van gamen. Alzeker op een draagbaar systeem...
 
Wordt ook onnozel van die cloud versions op de switch. Instant pass voor mij misschien te kort door de bocht, maar dat is zo'n irritante manier van gamen. Alzeker op een draagbaar systeem...
Vraag me af of dat niet gewoon komt omdat het te duur/niet mogelijk is het spel op de cart te krijgen. Ze kunnen dan nog zeggen van ok een deel op de cart en de rest downloaden, maar als je dat dan aan het doen bent, vind ik de stap om te zeggen het is enkel download wel logisch.

Ander nadeel is dan wel, als het echt aan de size van de game ligt, RIP storage ruimte na install. ( En ja zo Switch kaartjes zijn vrij duur )
 
Terug
Bovenaan