Marvel's Guardians of the Galaxy

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Marvel's Guardians of the Galaxy

de trofeeën glijden wel gemakkelijk binnen, gisteren gestopt bij chapter 6 en reeds 22 procent van de trofeeën binnen.
Hoeveel chapters zijn er?
 
door het verhaal heen en het was een toffe rit. geen meesterweek ofzo, 8 op 10 misschien. met momenten grafisch indrukwekkend, andere keren echt slecht. opvallend was hier de audio die met momenten superstrak was, andere momenten waardeloos. wel beste 7.x mix die ik tot nu toe heb gehoord van een game (buiten misschien star wars battlefront 2), alles was perfect localiseerbaar behalve die puppy.

80 procent van de tropheeen dus die clean ik ooit nog wel op.
 
door het verhaal heen en het was een toffe rit. geen meesterweek ofzo, 8 op 10 misschien. met momenten grafisch indrukwekkend, andere keren echt slecht. opvallend was hier de audio die met momenten superstrak was, andere momenten waardeloos. wel beste 7.x mix die ik tot nu toe heb gehoord van een game (buiten misschien star wars battlefront 2), alles was perfect localiseerbaar behalve die puppy.

80 procent van de tropheeen dus die clean ik ooit nog wel op.

ze hebben wel raar systeem van collectibles vrees ik ..
als je chapter select doet kan je niet de ontbrekende oppikken, want je collectibles worden herzet naar wat had je toen je het chapter speelde ...
dus een guide volgen van in het begin of je bent gesjareld :)
 
ze hebben wel raar systeem van collectibles vrees ik ..
als je chapter select doet kan je niet de ontbrekende oppikken, want je collectibles worden herzet naar wat had je toen je het chapter speelde ...
dus een guide volgen van in het begin of je bent gesjareld :)
Of gewoon zonder spelen en het plezier niet verbrodden door alles op voorhand te gaan spoilen met die Youtube guides. Het is een kort spel dus het kan daarna perfect nog eens voor cleanup. Ben ook opnieuw begonnen en zit alweer bijna aan het einde. Nog 1 kostuum van Gamora in chapter 14 en de platinum is ook binnen.
 
Sinds enkele dagen ook mee begonnen, mooie gfx fijne gameplay. Veel beter dan avengers, muziek is wel tof gedaan 😆
 
Ondertussen hier ook mee begonnen. Zit totaal nog niet ver, maar het zit goed in elkaar. Die banter tussen de personages is gewoonweg heerlijk en 1 van DE redenen om deze game te spelen. Ik weet wel niet of de combat mij zal blijven bekoren, maar hopelijk vinden ze manier om die fris te houden :).
 
Ik heb al eens vast gezeten ( iets dom over het hoofd gekeken ) en ik zou iets over half weg de game moeten zitten ( chapter 8 ) heel fijne game ondanks ik niks heb met Guardians of the galaxy.
 
Spel uitgespeeld! Fucking awesome! De verassing van het jaar. Mijn goty! Al was het een vrij zwak jaar. Nu halo campaign uitspelen, dan kan ik hier mijn top 10 doorgeven.
 
Toevallig deze week beide films gezien en vond die wel zeer goed.
Wist niet eens dat er een spel uit was nu.
Deze komt hier wel binnen.
 
En uitgespeeld. Ongelooflijk goed vond ik! Story zat goed in elkaar, goeie characters, de interactie tussen de Guardians was fan-tas-tisch en de combat zat wel goed. De lore/achtergrondinfo die je kon krijgen via de costumes en de Guardian items was ook heel uitgebreid en interessant en 1 van de weinige games waar ik bijna alle lore gelezen of gevolgd heb.
Enige dat me stoorde was dat de animaties hit and miss waren: sommige waren heel goed, andere zagen er verouderd uit, maar dat is nu wel het minste. Dikke aanrader!
 
Bezig met deze gezien hij in de game pass zit, ik vind het op zich geestig, pakt perfect de vibe van GOTG, maar god wat haat ik die quick time events ...
 
Terug
Bovenaan