Marvel's Avengers

Action PC PS5 PS4 XBOX Marvel's Avengers

dit jaar nog spider-man en eerste raid dus morgen zou spider-man wel eens kunnen vershijnen op de ps5 showcase
MarvelsAvengers_RoadmapRefresh_Sept2021.jpg
 
Nice.

Nav de klacht ivm de bugged trophy hebben ze hundred excuses aangeboden en wat credits gegeven. Zal wsl nog spelen tem de spiderman update en daarna de boel opgeven.
 
Nice.

Nav de klacht ivm de bugged trophy hebben ze hundred excuses aangeboden en wat credits gegeven. Zal wsl nog spelen tem de spiderman update en daarna de boel opgeven.
Trophy nu binnen of ga je die nooit halen dan als die bugged is?
 
Trophy nu binnen of ga je die nooit halen dan als die bugged is?
Nog niet binnen, maar ben nu manueel aan het tellen hoeveel hives ik doe. Sinds ik ben beginnen tellen al 20 gedaan.
De bug zorgt er voor dat niet elke hive geteld wordt, dus het blijft gokken wanneer dat 50 gehaald wordt.
5 Hives op een avond doen is perfect mogelijk, tis niet dat het echt super lang duurt en vervelend is om te doen.
Zeker met higher level chars, speel vooral met iron man (level 149), duurt het max 25 minuten per Hive.
 
Nog niet binnen, maar ben nu manueel aan het tellen hoeveel hives ik doe. Sinds ik ben beginnen tellen al 20 gedaan.
De bug zorgt er voor dat niet elke hive geteld wordt, dus het blijft gokken wanneer dat 50 gehaald wordt.
5 Hives op een avond doen is perfect mogelijk, tis niet dat het echt super lang duurt en vervelend is om te doen.
Zeker met higher level chars, speel vooral met iron man (level 149), duurt het max 25 minuten per Hive.
ik speel met black widows .. door haar stealth skill kan je heel snel objectives cappen :)
elite hives deed ik in 15min ofzo met haar
 
ik speel met black widows .. door haar stealth skill kan je heel snel objectives cappen :)
elite hives deed ik in 15min ofzo met haar
yep ondertussen ben ik 43 hives verder sinds ik ben beginnen tellen. Any day now... :)

ik wissel tussen avengers om het wat leuker te houden, met thor ben ik er het snelst door. vandaag een 10 minuten over een standard hive.

thor, iron man en captain america allemaal bijna level 150 ook, die zijn vaak OP.

edit: en na 50 zelf te tellen, geef ik het weer even op. de hoeveelheid desert, forest en heroic hives dat ik al gedaan heb k0mt al terug 8n miin dromen.
 
Laatst bewerkt:
Komt 30 september naar gamepass !
Ik had dat ook gelezen maar ik zie dat er vandaag nieuwe games zijn toegevoegd maar toch geen Marvel? Noch pc, noch cloudgaming.
Of zie ik er toch over?
Anders zal het misschien nog later vandaag zijn.

Update: Ondertussen beschikbaar!
 
Laatst bewerkt:
vandaag in principe eerste trailer met spider-man via ign volgens hun twitter

FD2bmZEUUAEeTW9
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of deze de moeite is om enkel in co-op te spelen?
Nu er sprake is van een Destiny-achtige raid die er zou aankomen, staat deze wel op onze radar.

De story is enkel solo maar er is precies wel een stevige lijst co-op missies ook. Of valt dat serieus tegen?
 
Weet iemand of deze de moeite is om enkel in co-op te spelen?
Nu er sprake is van een Destiny-achtige raid die er zou aankomen, staat deze wel op onze radar.

De story is enkel solo maar er is precies wel een stevige lijst co-op missies ook. Of valt dat serieus tegen?
end game kan volledig co-op
eens je stories uit hebt, kan je alle missies starten in een groep
 
nog een Live service game die faalt. lol
Tuurlijk was gewoon een kwestie van tijd. De SP van het spel was matig en dan de rest na het verhaal, de grind, de missies, was gewoon bleh. Ze hebben ook veel twijfelachtige verbeteringen gedaan achteraf (zoals xp gain verminderen, wss om hun boosters te kunnen verkopen enzo -> dan weet je al genoeg)
Btw, agz na 31maart23 de cosmetics gratis voor allen zijn is deze recent toevoeging aan de PS Store gewoon nog maar een bewijs hoe scummy ze zijn. 75 euro cosmetics pack. Nog een paar maand en 't is gratis he! Ik heb medelijden met alle mensen die zo dom geweest zijn om effectief geld aan cosmetics te geven (not!). 🤣

 
Terug
Bovenaan