Marvel's Avengers

Action PC PS5 PS4 XBOX Marvel's Avengers

Nu is het een erg goede game geworden hoor. Zeker na alle bug fixes, de toevoegingen van de events en de vele gratis DLC's met gratis heroes en nieuwe missies.
 
Nu is het een erg goede game geworden hoor. Zeker na alle bug fixes, de toevoegingen van de events en de vele gratis DLC's met gratis heroes en nieuwe missies.
nou nou
endgame is nog altijd hetzelfde ... room na room na room (elite hives heb je 12 of 14 floors die je na elkaar moet doen zonde stoppen) met zelfde objectives ...
verhaal is misschien ok, maar endgame en loot is nog altijd redelijk meh
+ hun "grootste" dlc ooit (black panther) heeft niet eens aparte trophies ... nogal lui lijkt mij
 
eerste deel van de War For Wakanda DLC gespeeld en dit is toch wel echt goed voor gratis DLC.
Black panther speelt super vlot weg.
Endgame mag dan nog zeer gelijkaardig zijn, er zijn veel QoL updates geweest en de Mission pool is nu nog maar eens uitgebreid.
Meer villain sectors en meer warzones, grotere Hives etc zijn allemaal toegevoegd.

Als je de opzet van de endgame niet leuk vind wil dat nog niet meteen zeggen dat die endgame op zich niet goed is gebracht. Ik snap volledig dat het niet voor iedereen is, maar op een avond gamen moet ik niet eens dezelfde missie twee keren doen om rond te komen op 4u speeltijd.
 
nu lijkt het alsof ik kritiek zit te spuien, zonder de endgame te spelen
is niet zo hoor :) ik zit al aan +- 60 uur endgame grinden
 
Laatst bewerkt:
vandaag 2 trophies bijgekregen dus ik ben voor de platinum aan het gaan
maar pff ... ik kan tegen grinden maar dees is toch een ander paar mouwen
als ik de plat heb speel ik deze nooit meer :p
 
Vraagje, kan je ondertussen je goede gear infusen naar een hoger level (a la Destiny 2)? Indien niet is het nog altijd een fail. Stel je hebt een exotic van level 30 die super goed is. Kan je hem na 10 powerlevels extra trashen... want waardeloos.
 
gear is in deze niet waard om up te graden als deze niet 130 base lvl is :)
dan kan je goeie legendaries of exotics upgraden naar 140
 
gear is in deze niet waard om up te graden als deze niet 130 base lvl is :)
dan kan je goeie legendaries of exotics upgraden naar 140

Dacht ik al, dus nog niks veranderd.

De DLC vandaag in 1 ruk uitgespeeld. Story was ok, en de graphics op PS5 top. Maar ik weet nog niet of ik Pantermans ga levelen naar 50. Dat gaat ineens trager heb ik het gevoel als bij de originele personages. En de gear, ja goed, dus pas levelen vanaf 130 power zoals ik al vreesde. Geen infuse mogelijkheid. Hoe moeilijk kan dat zijn om gewoon van andere goede live service games het gear systeem te kopieren? (Destiny 2 en Division 2 got it, this game ain't).
 
De meningen zijn hier precies wat gekeerd sinds de release. Ik heb de demo toen gespeeld en was toch niet overtuigd.

Is deze ondertussen de moeite om puur als coop met 4 te spelen? Zeker wanneer het ondertussen wel in de tweedehandsbak te vinden is?

Edit: absoluut niet voor endgame en dergelijke, gewoon om wekelijks eens te spelen omdat we zonder game gevallen zijn sinds het verschrikkelijke D&D dark Alliance.
 
Laatst bewerkt:
De meningen zijn hier precies wat gekeerd sinds de release. Ik heb de demo toen gespeeld en was toch niet overtuigd.

Is deze ondertussen de moeite om puur als coop met 4 te spelen? Zeker wanneer het ondertussen wel in de tweedehandsbak te vinden is?
ik zou zeggen van wel, tenzij je echt de endgame wilt blijven doen of de platinum trophy wil halen. Dan komt er een en het ander gegrind aan te pas. Zoals bijvoorbeeld die 50 Hives doen, daar ben ik al sinds maart mee bezig.

Maar telkens ik de game opstart blijft de gameplay/combat uitdagend en fun, met hier en daar nog wat bugs/glitches. Het verhaal is ook wel tof. Visueel ook bij de betere games (al valt mij soms het een en het ander op dat lelijker is dan het zou kunnen zijn).
 
De meningen zijn hier precies wat gekeerd sinds de release. Ik heb de demo toen gespeeld en was toch niet overtuigd.

Is deze ondertussen de moeite om puur als coop met 4 te spelen? Zeker wanneer het ondertussen wel in de tweedehandsbak te vinden is?

Edit: absoluut niet voor endgame en dergelijke, gewoon om wekelijks eens te spelen omdat we zonder game gevallen zijn sinds het verschrikkelijke D&D dark Alliance.
is zeker wel de moeite om in coop te spelen
ben wel niet zeker of je de story in coop kan doen
 
die hives beginnen serieus mijn kl*ten uit te hangen
ik zit zeker al boven de 50, maar trophy heeft nog altijd niet gepopped :/
 
ze zouden die hives echt traceable moeten maken. elke maand begin ik er met nieuwe moed aan, om na een aantal keren te stoppen, want er is geen einde in zicht.
 
Nice! Morgen hier dan ook eens werk van maken. Hoe hard haat je de game nu?.
ik zet de game zo dadelijk te koop :)
snap eigenlijk niet waarom want heb bv diablo 3 meer dan 1000u gespeeld op ps4/ps5 ... maar deze kon ik echt niet af :)
zeker omdat ik al minstens 65 hives had gedaan .. heb gelezen dat online hives niet tellen als jij niet de "leider" van de groep bent
en nog een laatste opmerking : why steken ze die nieuwe vijanden niet in de hives ... niemand zal wakanda spelen eens je story gedeelte gedaan hebt .. dus die nieuwe mobs kom je nergens meer tegen dan .. onnozel gewoon
 
meh dit weekend weer 15 hives gedaan, niks trophy. blijft gelukkig nog wel plezant, enkel altijd jammer dat het trophy geluidje op zich laat wachten na completen van elke hive.
 
heb nu toch een mail met complaint gestuurd naar de mannen van Square Enix, met de vraag waarom die ene trophy niet wilt poppen. Elke dag 5 Hives doen, weken aan een stuk ge gaat me niet zeggen dat dit niet genoeg is voor 50 Hives total. Hopelijk komen ze met een oplossing, soon.
 
Terug
Bovenaan