WII Mariokart Wii

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
Geen eindaturm

Galaxy

Active member
iTrader: 89% (8/9)
Algemene informatie/specificaties
20€ vaste prijs
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Pellenberg
Ik verkoop dus Mariokart Wiii

In uitstekende staat , wel afhalen aub regio Leuven

voor de som van 20€
 
Sorry maar das te weinig , als ik zie dat ze op internet veel meer vragen .(39euro alleen het spel)

Dan vind ik dat mijn prijs al extreem laag is plus dat mijn spel bijna niet op gespeelt is omdat de wii mijn ding niet is .

Het is een vaste prijs sorry.
 
Sorry maar das te weinig , als ik zie dat ze op internet veel meer vragen .(39euro alleen het spel)

Dan vind ik dat mijn prijs al extreem laag is plus dat mijn spel bijna niet op gespeelt is omdat de wii mijn ding niet is .

Het is een vaste prijs sorry.
23 euro incl. verzending?

Edit: ondertussen elders gevonden voor 20 euro per verzending. Veel succes nog met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
Sorry maar das te weinig , als ik zie dat ze op internet veel meer vragen .(39euro alleen het spel)

Dan vind ik dat mijn prijs al extreem laag is plus dat mijn spel bijna niet op gespeelt is omdat de wii mijn ding niet is .

Het is een vaste prijs sorry.
No offence maar dat is zwaar overpriced. Ik heb nog geen €35 betaald voor de big box versie met stuur bij, die aanzienlijk duurder is dan de gewone. Mariokart Wii vind je makkelijk voor €15 - €20 als je wilt. Dus geen onredelijk bod van 0105676, die er zo te zien zelf al een heeft :)

 
Gelieve zijn post te verwijderen hoort hier niet thuis

Ik heb mij trouwens gebaseerd op andere verkoop platformen dus kom mijn topic niet vervuilen .



Vragen veel meer dan ik .

No offence bol het af gast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan