Dat kan zeker ook een rol spelenIk dacht eerlijk gezegd gewoon omdat Verhaeghe met weemoed terugdenkt aan de erg sterke prestaties onder Leko.
En omdat KAA Gent ne kloot aftrekken altijd leuk is (voor Verhaeghe)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan zeker ook een rol spelenIk dacht eerlijk gezegd gewoon omdat Verhaeghe met weemoed terugdenkt aan de erg sterke prestaties onder Leko.
Dat is onnozele speculatie die wel kan volgen na een zeer plotse ordinaire move gepaard met wat stiekem natrappen richting een geliefde trainer met mooie resultaten?Was is dat nu voor onnozele speculatie?
Kampioen gespeeld in een zeer zwak JPL jaar en dan Club op de tweede plek geparkeerd het seizoen erop. Is dat zoveel beter? En moet dat dan op deze manier?Ik dacht eerlijk gezegd gewoon omdat Verhaeghe met weemoed terugdenkt aan de erg sterke prestaties onder Leko.
Lijkt mij ook een rare keuze, is toch een serieuze stap naar beneden, en ook wel een risico want als hij daar faalt dan wordt het moeilijker om terug een stap hogerop te zetten.Ik zou het een vreemde keuze vinden van Hayen moest hij hier meteen op in gaan.
Je komt net van een ploeg waarvoor je altijd kon meestrijden voor de titel + CL spelen.
Wat zit er voor Genk dit seizoen nog in? Hopen om toch nog in PO I te geraken? Europees doe je nog mee, dus dat is nog wel een troef bij het aantrekken van een trainer.
Je moet het dan ook maar doen met de spelers die er momenteel zijn en hopen op nog versterkingen in januari.
Denk dat die beter wacht op een mooie aanbieding uit het buitenland, dus ik vermoed niet dat hij er op in zal gaan. Op korte termijn heeft hij in de Belgische competitie eigenlijk niets meer te zoeken/te winnen.
Zouden de Genkies tevreden zijn met Timmy Simons?
Ik snap de fuzz niet zo goed eigenlijk?Dit is het echte leven, geen excellente game franchise.
Heb je het artikel gelezen? Daar staat letterlijk in wat de fuzz is. Club heeft Bart Van Tornhout (keeperstrainer AA Gent) benaderd, weeral buiten de rug van Gent om. Vorige week werd al meermaals aangegeven dat het wel netjes is als je als club een andere club ook contacteerd als je een van hun stafleden benadert. Club heeft Antwerp wel benaderd om met Vandenbussche te spreken, waarom doen ze dat met Gent niet?Ik snap de fuzz niet zo goed eigenlijk?
Het is blijkbaar volkomen normaal om een speler bij een andere club te gaan weghalen, maar voor staff geldt dit niet?
Waarom dan? als ik ergens video-analyst of keepertrainer ben met loon x en ik kan mij pakweg 50% in loon verbeteren door over te stappen naar een andere club, waarom zou dat dan niet mogen?
Want dat is toch waar Gent over klaagt? Dat hun videoanalyst zijn C4 heeft gegeven en als hij bij Club zou tekenen, dan gaat Gent een rechtzaak aanspannen... bizar, maar kan aan mij liggen?
Tot slot verwijst AA Gent ook naar competitievervalsing. Artikel B11.209 van het bondsreglement schrijft voor dat er geen pogingen mogen ondernomen worden om een wedstrijd of competitie te vervalsen. Bijvoorbeeld door gesprekken aan te knopen met spelers of trainers. Of het opzettelijk verzwakken van een ploeg om de uitslag van een wedstrijd te beïnvloeden. Met het duel van zondag dus in gedachten.
Had het maar half gelezen -> ok die timing is inderdaad niet ok, fully agree, ze kunnen best een week wachten om die keeperstrainer te gaan halen.Heb je het artikel gelezen? Daar staat letterlijk in wat de fuzz is. Club heeft Bart Van Tornhout (keeperstrainer AA Gent) benaderd, weeral buiten de rug van Gent om. Vorige week werd al meermaals aangegeven dat het wel netjes is als je als club een andere club ook contacteerd als je een van hun stafleden benadert. Club heeft Antwerp wel benaderd om met Vandenbussche te spreken, waarom doen ze dat met Gent niet?
Plus het feit dat beide clubs komend weekend tegen elkaar spelen, ook uit het artikel:
Genk staat aan de andere kant gewoon op een gedeelde zesde plaats, en met de halvering van de punten in PO1 kan het heel snel gaan. Ik zou er ook van uitgaan dat die alleen hapt bij beloftes ivm versterking van de kern in januari.Ik zou het een vreemde keuze vinden van Hayen moest hij hier meteen op in gaan.
Je komt net van een ploeg waarvoor je altijd kon meestrijden voor de titel + CL spelen.
Wat zit er voor Genk dit seizoen nog in? Hopen om toch nog in PO I te geraken? Europees doe je nog mee, dus dat is nog wel een troef bij het aantrekken van een trainer.
Je moet het dan ook maar doen met de spelers die er momenteel zijn en hopen op nog versterkingen in januari.
Denk dat die beter wacht op een mooie aanbieding uit het buitenland, dus ik vermoed niet dat hij er op in zal gaan. Op korte termijn heeft hij in de Belgische competitie eigenlijk niets meer te zoeken/te winnen.
Zouden de Genkies tevreden zijn met Timmy Simons?
Dit.Dat hele "achter de rug om" blijf ik persoonlijk wel bullshit vinden. Ik krijg wekelijks mails en telefoons van recruiters, die gaan ook niet eerst aan mijn werkgever vragen of ze mij mogen contacteren met een jobvoorstel he.
Dat er een soort van non-compete mag zijn voor tactische profielen binnen dezelfde competitie wil ik nog snappen en, hoewel een keeperstrainer imo weinig gaat bijbrengen qua voordeel in de match tegen zijn ex-ploeg, de timinig is misschien wat ongelukkig maar uiteindelijk blijft het toch gewoon een werknemer die van werk veranderd he.
Ik hoop voor Genk dat ze Simons niet pakken. De verhalen die ik daarvan gehoord heb toen zijn naam bij OHL viel, allesbehalve positief..
Er is iets misgelopen met je quote.Care to elaborate?
Simons heeft nog niks bewezen dus daar heb ik persoonlijk weinig zin in. Ook geen zin in Van Bommel. Ook geen zin in Hayen.
Ik heb schrik dat ze afkomen met een Will Still achtig keuze. Ook geen zin in.
Ken een paar mensen binnen OHL. Simons stond op de shortlist om Hubert om te volgen, maar ze hebben bij iedereen op die shortlist uitvoerig met alle ex-werkgevers gepraat, en hij is daarop afgeketst. Vooral bij Westerlo moet het echt een ramp zijn geweest. Stond gigantisch ver van zowel zijn spelersgroep als zijn technische staf, deed continu moeilijk over de kleinste dingen, absoluut geen teamspeler..Care to elaborate?
Simons heeft nog niks bewezen dus daar heb ik persoonlijk weinig zin in. Ook geen zin in Van Bommel. Ook geen zin in Hayen.
Ik heb schrik dat ze afkomen met een Will Still achtig keuze. Ook geen zin in.
Dat hele "achter de rug om" blijf ik persoonlijk wel bullshit vinden. Ik krijg wekelijks mails en telefoons van recruiters, die gaan ook niet eerst aan mijn werkgever vragen of ze mij mogen contacteren met een jobvoorstel he.
Dat er een soort van non-compete mag zijn voor tactische profielen binnen dezelfde competitie wil ik nog snappen en, hoewel een keeperstrainer imo weinig gaat bijbrengen qua voordeel in de match tegen zijn ex-ploeg, de timinig is misschien wat ongelukkig maar uiteindelijk blijft het toch gewoon een werknemer die van werk veranderd he.
Is gewoon sowieso een slechte zaak voor gent: of ze zijn hem kwijt, of je zit met een gefrustreerde werknemer die elders promotie kon makenWat jij of ik er van vinden maakt op zich niet uit, men moet zich ook in de sport aan de wet houden.. ook Club Brugge
Zij mogen die mens benaderen en hem zelfs een voorstel doen. Maar dan moeten ze een akkoord bereiken met Gent want die mag niet zijn C4 indienen en dan bij Club tekenen
Art. 8. Elk concurrentiebeding wordt als niet bestaande beschouwd.
Evenwel, wanneer een einde wordt gemaakt aan de overeenkomst, hetzij door de werkgever om een dringende reden, hetzij door de sportbeoefenaar zonder dringende reden, zal de sportbeoefenaar niet mogen deelnemen aan een betaalde sportcompetitie of -exhibitie (in dezelfde reeks; categorie, afdeling, ... van dezelfde sporttak tijdens het lopende sportseizoen, alsook niet aan een eindrondecompetitie waarbij een ploeg deelneemt uit dezelfde reeks, categorie, afdeling, ... van dezelfde sporttak)
Eén persoon uit de trainers of medische staf valt ook onder sportbeoefenaar
Je hebt er dus niks mee te winnen om achter de rug van een club te gaan onderhandelen.