Vind ik ook. Maar ik heb hier geen flauw idee van. Zag het toevallig in de openingspost van deze paginaPerm ban of gewoon een lange temp ban? Perm ban zou echt zonde zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik ook. Maar ik heb hier geen flauw idee van. Zag het toevallig in de openingspost van deze paginaPerm ban of gewoon een lange temp ban? Perm ban zou echt zonde zijn.
Kenneke komt inderdaad niet terug omwille van inbreuken op gemaakte afspraken; niet door zijn posts in de discussiefora. Meer informatie geven we daar niet over vrij omwille van Kennekes privacy en omdat hij hier geen recht op antwoord heeft.@Lemme weet jij meer?
Euhm, het gaat over Malaise bij Club Brugge hier... Welk voetbal?Kenneke komt inderdaad niet terug omwille van inbreuken op gemaakte afspraken; niet door zijn posts in de discussiefora. Meer informatie geven we daar niet over vrij omwille van Kennekes privacy en omdat hij hier geen recht op antwoord heeft.
Nu graag terug over het voetbal.

Het spetterende voetbal dat jullie straks plots gaan spelen onder Leko?Euhm, het gaat over Malaise bij Club Brugge hier... Welk voetbal?![]()

Jammer. Goeie poster. We gaan hem hier zeker missen.Kenneke komt inderdaad niet terug omwille van inbreuken op gemaakte afspraken; niet door zijn posts in de discussiefora. Meer informatie geven we daar niet over vrij omwille van Kennekes privacy en omdat hij hier geen recht op antwoord heeft.
Nu graag terug over het voetbal.

Die spreekt zich ook ferm tegen. Eerst ligt het niet aan de kern of de kwaliteit maar later wel : we gaan ons gevoelig versterken in de winter![]()
De opmerkelijke speech van Club-voorzitter Verhaeghe na ontslag Hayen: "Nicky mag ons dankbaar zijn voor kans" | sporza
Over hét voetbalnieuws van de week gaf bijna iedereen al zijn mening. Alleen Club-voorzitter Bart Verhaeghe hoorden we nog niet. Alhoewel... Voor de match tegen Arsenal gaf de sterke man van blauw-zwart een vurige speech op het VIP-diner in Jan Breydel. Dit was zijn relaas. "Het lag niét aan de...sporza.be
Degoutant ventje toch ze...![]()

Wacht maar tot 'm eindelijk heeft kunnen cashen met de bouw van het stadion om dan na enkele jaren ein-de-lijk te kunnen cashen op de verkoop!![]()
De opmerkelijke speech van Club-voorzitter Verhaeghe na ontslag Hayen: "Nicky mag ons dankbaar zijn voor kans" | sporza
Over hét voetbalnieuws van de week gaf bijna iedereen al zijn mening. Alleen Club-voorzitter Bart Verhaeghe hoorden we nog niet. Alhoewel... Voor de match tegen Arsenal gaf de sterke man van blauw-zwart een vurige speech op het VIP-diner in Jan Breydel. Dit was zijn relaas. "Het lag niét aan de...sporza.be
Allé, in plaats van dat de supporters wat gaan bekoelen, wordt er zo nog weer wat olie op het vuur gegooid![]()
Was is dat nu voor onnozele speculatie?Ordinair van Verhaeghe. Zou me niets verbazen dat Leko weet waar er nog enkele lijken in de kast steken en dat dit daarom zo werd gerushed. Dat dubbel zo hoge loon van bij Club zal nodig zijn binnenkort;
Je mag toch minstens in vraag stellen waarom ze nu Leko bliksemsnel losweken en inlijven, terwijl diezelfde Leko enkele jaren geleden niet snel genoeg kon verdwijnen toen bleek dat hij een prominente rol heeft gespeeld in de Propere Handen affaire én blijkbaar tot op vandaag nog steeds in aanmerking komt voor een correctionele veroordeling doordat er met hem (nog) geen minnelijke schikking werd gesloten, terwijl dit wel al gebeurde met andere namen (Erwin Lemmens, Peter Maes, etc...).Was is dat nu voor onnozele speculatie?
Ik dacht eerlijk gezegd gewoon omdat Verhaeghe met weemoed terugdenkt aan de erg sterke prestaties onder Leko.Je mag toch minstens in vraag stellen waarom ze nu Leko bliksemsnel losweken en inlijven, terwijl diezelfde Leko enkele jaren geleden niet snel genoeg kon verdwijnen toen bleek dat hij een prominente rol heeft gespeeld in de Propere Handen affaire én blijkbaar tot op vandaag nog steeds in aanmerking komt voor een correctionele veroordeling doordat er met hem (nog) geen minnelijke schikking werd gesloten, terwijl dit wel al gebeurde met andere namen (Erwin Lemmens, Peter Maes, etc...).