Malaise bij Club Brugge

Kenneke komt inderdaad niet terug omwille van inbreuken op gemaakte afspraken; niet door zijn posts in de discussiefora. Meer informatie geven we daar niet over vrij omwille van Kennekes privacy en omdat hij hier geen recht op antwoord heeft.

Nu graag terug over het voetbal.
Euhm, het gaat over Malaise bij Club Brugge hier... Welk voetbal? :unsure:

Kenneke komt inderdaad niet terug omwille van inbreuken op gemaakte afspraken; niet door zijn posts in de discussiefora. Meer informatie geven we daar niet over vrij omwille van Kennekes privacy en omdat hij hier geen recht op antwoord heeft.

Nu graag terug over het voetbal.
Jammer. Goeie poster. We gaan hem hier zeker missen.

Degoutant ventje toch ze...:sick:
Die spreekt zich ook ferm tegen. Eerst ligt het niet aan de kern of de kwaliteit maar later wel : we gaan ons gevoelig versterken in de winter :lol:

Wacht maar tot 'm eindelijk heeft kunnen cashen met de bouw van het stadion om dan na enkele jaren ein-de-lijk te kunnen cashen op de verkoop!

Allé, in plaats van dat de supporters wat gaan bekoelen, wordt er zo nog weer wat olie op het vuur gegooid :laugh:
"Hij mag óns dankbaar zijn", komaan zeg, met welk lef zeg je dat eigenlijk ... Ik heb/had Bart op zich nog altijd redelijk hoog zitten, maar dit is echt wel niet slim (en zo'n dingen doet ie wel vaker helaas, als het emotioneel wordt).

Weinig trainers met zoveel klasse als Hayen. Altijd respectvol in zijn interviews. Ook na (verlies) wedstrijden, zelf de verantwoordelijkheid dragen, spelers niet onder de bus gooien, niet schieten op de scheidsrechters. Om hem als coach te beoordelen volg ik Club te weinig maar als mens is het een topper.

Tbh vond ik hem een van de beste coaches die we al gehad hebben in de 30 jaar dat ik al fan ben. Vooral tactisch vond ik Hayen heel sterk. Er was altijd wel een duidelijke gameplan

Ordinair van Verhaeghe. Zou me niets verbazen dat Leko weet waar er nog enkele lijken in de kast steken en dat dit daarom zo werd gerushed. Dat dubbel zo hoge loon van bij Club zal nodig zijn binnenkort;

Was is dat nu voor onnozele speculatie?
Je mag toch minstens in vraag stellen waarom ze nu Leko bliksemsnel losweken en inlijven, terwijl diezelfde Leko enkele jaren geleden niet snel genoeg kon verdwijnen toen bleek dat hij een prominente rol heeft gespeeld in de Propere Handen affaire én blijkbaar tot op vandaag nog steeds in aanmerking komt voor een correctionele veroordeling doordat er met hem (nog) geen minnelijke schikking werd gesloten, terwijl dit wel al gebeurde met andere namen (Erwin Lemmens, Peter Maes, etc...).

Je mag toch minstens in vraag stellen waarom ze nu Leko bliksemsnel losweken en inlijven, terwijl diezelfde Leko enkele jaren geleden niet snel genoeg kon verdwijnen toen bleek dat hij een prominente rol heeft gespeeld in de Propere Handen affaire én blijkbaar tot op vandaag nog steeds in aanmerking komt voor een correctionele veroordeling doordat er met hem (nog) geen minnelijke schikking werd gesloten, terwijl dit wel al gebeurde met andere namen (Erwin Lemmens, Peter Maes, etc...).
Ik dacht eerlijk gezegd gewoon omdat Verhaeghe met weemoed terugdenkt aan de erg sterke prestaties onder Leko.
En omdat KAA Gent ne kloot aftrekken altijd leuk is (voor Verhaeghe)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan