Malaise bij Club Brugge

Van mij mogen ze gerust voor de laatste 2 maanden Bernd Storck aanstellen als crisis manager. Dat is tenminste ene die niet bang is om de grove borstel door de selectie te gaan als ze geen zin hebben.
En waarom niet langer als ie het goed doet.
 
Van mij mogen ze gerust voor de laatste 2 maanden Bernd Storck aanstellen als crisis manager. Dat is tenminste ene die niet bang is om de grove borstel door de selectie te gaan als ze geen zin hebben.
En waarom niet langer als ie het goed doet.
Goh iemand die op een dikke 5 jaar 5 ploegen heeft versleten met daartussen nog een Sloveense uitje? Doe maar niet.
 
Goh iemand die op een dikke 5 jaar 5 ploegen heeft versleten met daartussen nog een Sloveense uitje? Doe maar niet.
Tja, hij zou naar een ploeg komen die 5 trainers heeft versleten op minder dan 2 seizoenen. Match made in heaven 😁
 
Storck is echt geen trainer voor een topploeg. Die is gemaakt voor ergens puin te gaan ruimen en ruzie te maken met iedereen om dan na een paar maanden buiten gekeken wordt door iedereen om zo een ploeg in 1ste klasse te houden (dat hij daarbij het nodige spelerskapitaal om zeep helpt interesseert hem geen moer). Ik zou dat nu eens 1 van de slechtste mogelijke trainers vinden voor een topclub in België
 
De Mil + Geraerts lijkt me nu wel een optie, in België zou ik anders enkel Muslic nog willen, maar die gaat dat gewoon niet doen volgens mij.
Buitenlands voetbal volg ik niet genoeg om te weten of er daar iets deftig te halen valt. Van Bronckhorst is wel nog vrij zie ik, zou dat iets kunnen zijn, of is dat te hoog gegrepen?
 
Heel beperkte middelen en bijna onmogelijke opdracht?

Over welke onmogelijke opdracht spreek je dan? Want hij is aan het vechten tegen degradatie in 2e klasse, met een ploeg die net uit 1e gedegradeerd was. Dat van die beperkte middelen zal ook wel meevallen, hebben het meest uitgegeven op de transfermarkt deze zomer.
 

De sterren staan gunstig, sla je slag Club!
Dan kunnen we direct nog een aantal pagina's aan dit topic toevoegen !
 
De Mil + Geraerts lijkt me nu wel een optie, in België zou ik anders enkel Muslic nog willen, maar die gaat dat gewoon niet doen volgens mij.
Buitenlands voetbal volg ik niet genoeg om te weten of er daar iets deftig te halen valt. Van Bronckhorst is wel nog vrij zie ik, zou dat iets kunnen zijn, of is dat te hoog gegrepen?
Muslic aub niet he, contant ballen naar voren trappen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan