Malaise bij Anderlecht

Meer pree? Draait toch helemaal niet om geld. Maar een geflipte narcist die niet met zijn kritiek omkan.

En stap voor stap wordt onze raad van bestuur nog wat gevuld met zijn pionnetjes, zodat hij nog meer met zijn onwaarschijnlijk gesukkel weg kan komen.

Als het straks misloopt, zullen het de Denen zijn die vliegen, en mag hij op zoek naar nieuw kanonnenvoer om zijn geklungel te proberen verdoezelen.

Pure waanzin hoe mensen daar allemaal in meegaan. En die overal gewoon mee wegkomt. Blijft ook waanzin hoe woestijnvis ooit een succes is kunnen worden. Want ook daar was de man de wereldvreemdheid zelve, maar liet hij het talent wel zijn ding doen. Nu worden ze 1 voor 1 buitengepest.
Ik had zoiets vernomen ja , meer pree .
Dat woutertje een narcist is weten we al langer en nu heeft hem er zelfs nen hele lange bij .
achja

Ik had zoiets vernomen ja , meer pree .
Dat woutertje een narcist is weten we al langer en nu heeft hem er zelfs nen hele lange bij .
achja

Kindermans is vertrokken omdat hij Verbeke niet wou vragen om samen met hem Neerpede te leiden.

Al de zaken die je in de pers leest en die Fredberg verkondigt is damage control.

Kindermans is vertrokken omdat hij Verbeke niet wou vragen om samen met hem Neerpede te leiden.

Al de zaken die je in de pers leest en die Fredberg verkondigt is damage control.
Jurgen Geril schreef gisteren dat Kindermans zijn opzeg al is ingegaan op 1 november 2022 wat dus betekent dat de opzeg in oktober is gegeven geweest. Als je zijn schrijfsels erbij haalt lijkt het alsof de 'problemen' pas in november / december zijn gerezen, maar eigenlijk de kiem lag onder het regime van Verbeke / Vandehaute (toen die laatste nog wel-uitvoerend was).

Jurgen Geril schreef gisteren dat Kindermans zijn opzeg al is ingegaan op 1 november 2022 wat dus betekent dat de opzeg in oktober is gegeven geweest. Als je zijn schrijfsels erbij haalt lijkt het alsof de 'problemen' pas in november / december zijn gerezen, maar eigenlijk de kiem lag onder het regime van Verbeke / Vandehaute (toen die laatste nog wel-uitvoerend was).

Is inderdaad van de periode waar men op zoek was naar een oplossing voor Verbeke die volledig faalde als ceo.

Dus was toen het plan die naast Kindermans te gaan dumpen, om Wouter zijnen cultuuromslag in goede banen te leiden. Meer truitje nat spelers uit Neerpede produceren. Was ook in die periode ergens dat Vandenbempt werd ingeschakeld om te doen uitschijnen dat de Neerpede jeugd verwend en bepamperd was.

Is inderdaad van de periode waar men op zoek was naar een oplossing voor Verbeke die volledig faalde als ceo.

Dus was toen het plan die naast Kindermans te gaan dumpen, om Wouter zijnen cultuuromslag in goede banen te leiden. Meer truitje nat spelers uit Neerpede produceren. Was ook in die periode ergens dat Vandenbempt werd ingeschakeld om te doen uitschijnen dat de Neerpede jeugd verwend en bepamperd was.
Heb jij iets opgevangen van het volgende:

Vooral opgevangen wat een dramatisch slecht account dat is. Lees die timeline eens, precies een kind van 6 die zijn speelgoed niet gekregen heeft.

Klopt wel.

Beetje jammer, want zijn boodschap is vaak wel correct, maar brengt het jammergenoeg niet op een goede manier.

Is ook een Vlaams Blokker sympathisant, wat zijn geloofwaardigheid dan weer minder deugd doet.

Over D’Onofrio is enkel geweten dat hij eens met Wouter gaan eten is. Meer niet.

Die mag toch eten met wie hem wilt ? En de foto is wa waazig , kan hem zijn he maar dan is toch een pak verdikt

Klopt wel.

Beetje jammer, want zijn boodschap is vaak wel correct, maar brengt het jammergenoeg niet op een goede manier.

Is ook een Vlaams Blokker sympathisant, wat zijn geloofwaardigheid dan weer minder deugd doet.

Over D’Onofrio is enkel geweten dat hij eens met Wouter gaan eten is. Meer niet.
Over een club leiden terwijl de supporters u buiten willen kan hij wel één en ander van ervaring delen natuurlijk.

Klopt wel.

D'Onfrio ging wekelijks eten met Van Holsbeek vroeger. So What?

Ik heb wellicht een verkeerd beeld van die man, my bad.
Ik wil maar zeggen : Tis niet omdat ze gaan eten dat ze die man gaan betrekken bij het bestuur. Dat gaat nooit gebeuren. Sommige zien in alles iets om op Vandenhaute te kunnen bashen. Ik ben ook niet overtuigd over Vandenhaute maar het mag geen heksenjacht worden met vlammende fakkels.

Er zijn vroeger wel nog gesprekken geweest met Luciano voor een bestuursfunctie dus ik begrijp de reactie nu ook nie goed

Ik ben ook niet overtuigd over Vandenhaute maar het mag geen heksenjacht worden met vlammende fakkels.

We halen een historisch dieptepunt in onze clubgeschiedenis, en het aandeel van Vandenhaute daarin is gewoon gigantisch.
HIJ, en alleen hij, trok de stekker uit het project waar we mee bezig waren.
HIJ, en alleen hij, wou koste wat het kost Mazzu wegplukken bij Union.
ZIJN golden boy Verbeke ging het allemaal wel eens doen zonder Kompany.
Tussendoor ook nog even Kindermans wegwerken.
En dan heb ik het nog niet over het schrikbewind achter de schermen.

Ik vind het persoonlijk waanzin dat er nog mensen zijn die het maar normaal vinden dat deze gewoon voorzitter mag blijven.
Laat staan supporters van Anderlecht.

Uiteraard is het niet verboden met D'Onofrio te gaan eten.
Alleen is ondertussen wel duidelijk dat er een gigantisch gebrek aan voetbalkennis is bij Wouter en zijn vrienden. Op sportief vlak wordt er erg slecht gewerkt. D'Onofrio lijkt mij allerminst de man die Vandenhaute het licht zal laten zien.

Dat kon zelfs Kompany niet.

Uiteraard is het niet verboden met D'Onofrio te gaan eten.
Alleen is ondertussen wel duidelijk dat er een gigantisch gebrek aan voetbalkennis is bij Wouter en zijn vrienden. Op sportief vlak wordt er erg slecht gewerkt. D'Onofrio lijkt mij allerminst de man die Vandenhaute het licht zal laten zien.

Dat kon zelfs Kompany niet.
Italiaanse maffia kan natuurlijk wel Wouter wegwerken.. :unsure:

Klopt wel.

Wie is vlaams blokker sympathisant?

Terug
Bovenaan