Malaise bij Anderlecht

Met alle respect voor het parcours van Gent & Anderlecht in de conference league, maar Europees overwinteren heeft nu wel bijlange niet meer de draagkracht/aanzien als voor het bestaan die 3e Europese competitie.
Je moet het nog altijd doen, maar die vlieger gaat toch niet echt op vind ik, althans niet als je moet gaan vergelijken met eerdere jaren, binnen 10 jaar kan je mss wel de vergelijking maken, dat wel.
(al zullen ze tegen dan wrs de top 10 uit elke competitie wel in één of andere dwaze competitie indelen)

Seg seg, ze zijn wel overwinterd tegen de 7e uit Denemarken en de 3e uit Roemenie he. Beetje respect mag wel.

Seg seg, ze zijn wel overwinterd tegen de 7e uit Denemarken en de 3e uit Roemenie he. Beetje respect mag wel.
En wij waren den 10 de van een doorverkoopcompetitie .
Tis maar hoe ge de beestejes vergelijkt maar over een Spaanse ploeg die nog juist Real klopt gaan we het niet overhebben .
Riemer kan je geen klote verwijten buiten AZ en KV imo , van mij mag die man is gerust een zomercatotje doen .
Er zijn gewoon 2 grote fouten gemaakt
- Mazzu TE LANG gehouden
- Ondermaatse kern
Verbruggen , Jantje, Debast , Slimani en Dreyer houden ( die geef ik nog wat tijd , speelt nog maar vanaf de wintermercato maar ik zien die nog potten breken )
Kana ( hopelijk blijft dien is fit ) Arnstad , Leoni mogen zeker meer kans krijgen
Amuzu , Rafa , Raman : weg

Voor de mensen die nog hopen op Neerpede, blijkbaar zitten ouders al maanden te wachten op gesprekken. En zal er dus weer talent , terecht, vertrekken. Jean Kindermans overtuigen te blijven zowat onze enige hoop om Neerpede niet volledig naar de kloten te laten gaan.

Allemaal op het conto van Wouter Vandenhaute, een man waar blijkbaar nog een groot deel supporters achterstaat.

Gaat al even rond dat er daar heel wat op vertrekken staat. Zouden er oa een aantal naar Genk gaan, maar het is niet alleen bij ons.

Tis altijd een moeilijke oefening he. El Hadj heeft bijvoorbeeld al veel meegedaan maar ik heb altijd gezegd dat die te kort gaat komen. Hij is vertrokken naar Genk maar doet daar ook niet mee. Natuurlijk draait die ploeg wel maar ik twijfel of die daar ooit een meerwaarde gaat worden.

Blijkbaar is El Hadj (recent interview van hemzelf) vooral gekocht met het oog op volgend seizoen en moet zich dit seizoen "inwerken". Werd door een De Condé ook vooral als "opportuniteit" bekeken.
Zit potentieel in, maar of die dat potentieel helemaal gaat waarmaken, is een andere zaak.

Gaat al even rond dat er daar heel wat op vertrekken staat. Zouden er oa een aantal naar Genk gaan, maar het is niet alleen bij ons.

Blijkbaar is El Hadj (recent interview van hemzelf) vooral gekocht met het oog op volgend seizoen en moet zich dit seizoen "inwerken". Werd door een De Condé ook vooral als "opportuniteit" bekeken.
Zit potentieel in, maar of die dat potentieel helemaal gaat waarmaken, is een andere zaak.
El Hadj is zeer snel voor de leeuwen geworpen en deed het ook wel goed, maar toen had die ook een Cullen in de rug en speelde hij in een iets ander systeem. Nadien wat blessures en een logische terugval.

Geloof ook nog steeds in AIT El Hadj, blijkbaar moeilijkste naam op onze velden :) , toonde ook dit seizoen dat het er nog steeds inzit, na een zeer zwak seizoen vorig jaar. Hoop oprecht dat deze het haalt, want echt een heerlijke speler als het lekker loopt.

Geloof ook nog steeds in AIT El Hadj, blijkbaar moeilijkste naam op onze velden :) , toonde ook dit seizoen dat het er nog steeds inzit, na een zeer zwak seizoen vorig jaar. Hoop oprecht dat deze het haalt, want echt een heerlijke speler als het lekker loopt.
Is er ondertussen 21. Ik vrees dat die niet meer top gaat worden.
Is zoals enkele anderen (Kana bvb) naar mijn mening wat blijven stilstaan in ontwikkeling. Goed voor de pintjes league maar daarmee is alles gezegd.

Is er ondertussen 21. Ik vrees dat die niet meer top gaat worden.
Is zoals enkele anderen (Kana bvb) naar mijn mening wat blijven stilstaan in ontwikkeling. Goed voor de pintjes league maar daarmee is alles gezegd.
Kana heeft serieus wa body gekregen , moest die niet constant gebleseerd zijn is da onze vaste middenvelder denk ik , speelt altijd naar voren ook (als het kan)
Die zou ik niet afschrijven imo .

Spelers op hun 21 al afschrijven, wait whut. Het hoeven niet allemaal Messi's te zijn he 😅
Ik schrijf die mannen niet af. Maar volgens mij zijn ze wat stilgevallen in de ontwikkeling waardoor je er
A geen ploeg moet rond bouwen
B niet moet verwachten dat elke week de ploeg op sleeptouw nemen

Zoals je wel weet van 9lives ben ik absoluut geen fan van El Hadj maar door dat ene topseizoen ben ik wel beginnen twijfelen. Maar speelt hij dan te vaak onder zijn niveau of heeft hij dat seizoen gewoon overgepresteerd?

Er zijn toch genoeg spelers die als groot talent geboekt stonden maar waar het er eerst, op jonge leeftijd, niet echt lijkt uit te komen maar op (iets) latere leeftijd toch heel nuttig blijken te zijn bij een (top)ploeg. Genre Mats Rits of zelfs een Jelle Vossen, die ook pas vanaf zijn 21ste is ontploft.

Zoals je wel weet van 9lives ben ik absoluut geen fan van El Hadj maar door dat ene topseizoen ben ik wel beginnen twijfelen. Maar speelt hij dan te vaak onder zijn niveau of heeft hij dat seizoen gewoon overgepresteerd?

In zijn 2 de seizoen lukte nu eens werkelijk niets. Een terugval die je wel vaker ziet in het tweede seizoen, kwam ook te dik aan in de voorbereiding.

Dit seizoen zag ik toch terug vlagen van de Ait El Hadj van dat eerste seizoen bij onze Futures, en in invalbeurten bij de a ploeg. Maar heeft allemaal uiteraard zijn ontwikkeling geen deugd gedaan. Hoop hem oprecht te zien knallen bij Genk, want heel leuke speler.

Kana was vorig seizoen nog onze beste speler in de playoffs, en vorig weekend ook gewoon bij de beteren in zijn eerste basisplaats in zeer lange tijd.

Gewoon fit blijven, en niet in dat debiele Mazzu systeem moeten spelen, en is een nog steeds heel jonge speler die volgend jaar wel eens een erg sterk seizoen kan draaien, en het jaar erna de volgende stap in zijn carrière kan nemen.

El Hadj zijn nadeel is ook dat ie eigenlijk wat wordt gebarreerd door Verschaeren en deze laatste altijd de voorkeur zal krijgen, terwijl die ook al vormdippen heeft gekend. Nu net voor zijn zware blessure kwam hij boven water, omdat hij met meer spelers rondom zich kon spelen (Dreyer, Ashimeru, aanspeelpunt Slimani).
Kana kan echt vaste basisspeler worden. Delcroix terug fit, dan zou je qua experiment kunnen spelen met Ndiaye - Vertonghen - Delcroix - Sardella en daarvoor Kana - Debast.

El Hadj zijn nadeel is ook dat ie eigenlijk wat wordt gebarreerd door Verschaeren en deze laatste altijd de voorkeur zal krijgen, terwijl die ook al vormdippen heeft gekend. Nu net voor zijn zware blessure kwam hij boven water, omdat hij met meer spelers rondom zich kon spelen (Dreyer, Ashimeru, aanspeelpunt Slimani).
Kana kan echt vaste basisspeler worden. Delcroix terug fit, dan zou je qua experiment kunnen spelen met Ndiaye - Vertonghen - Delcroix - Sardella en daarvoor Kana - Debast.
Debast blijft gewoon denk ik .

Trossard zijn doorbraak in Genk was op zijn 23ste. En echt excelleren begon die op zijn 24/25ste te doen.
Idd, mooi voorbeeld om aan te tonen dat je met jonge spelers vooral geduld moet hebben.

Veel Anderlecht fans zitten ook op Stroeykens te neuten dit seizoen. Die gast is 18 jaar en toont dat hij kwaliteiten heeft. Dat hij dit seizoen niet uitblonk verandert daar niet meteen iets aan.

Terug
Bovenaan