Malaise bij Anderlecht

Wouterke kan misschien eens te rade gaan bij Uytterhoeven over hoe naar analogie met de 'Red KVM' actie nu 20j. later een 'red RSCA' actie op te zetten...
Het huis van wantrouwen! ;)

Uw club zit in de shit , kunde dan ni beter in uwen bureau zitten dan in zo'n pak ?
Ik begrijp uw woede. Maar Coucke is momenteel het minste van onze zorgen. Zonder hem (en zijn geld) speelde Anderlecht niet meer in 1ste klasse (bankroet en automatische degradatie)

En je draait het om. Wat jij wenst, wilde net de overgrote meerderheid van de fans net niet, waardoor hij "in de schaduw" getreden is.
En neen je kan niet iedereen 'pleasen'. Dat gaat nu eenmaal niet.

Laatst bewerkt:
Dus jij gaat bepalen aan welke tv programma's hij mag meedoen in zijn vrije tijd? Niet dat ik er naar kijk, maar dat geldt evenzeer voor de ideale wereld. Moet de man depressief in een hoekje gaan zitten of wat verwacht je dat hij doet? Buiten eigenaar zijn heeft die ook quasi geen taken bij Anderlecht dus dat argument slaagt al helemaal nergens op.

Als hij dat fijn vindt en hij kan daar zijn zorgen mee verzetten moet hij dat gewoon doen.
Het liefst zie ik hem niet in een programma en al zeker nu niet .

Het huis van wantrouwen! ;)

Ik begrijp uw woede. Maar Coucke is momenteel het minste van onze zorgen. Zonder hem (en zijn geld) speelde Anderlecht niet meer in 1ste klasse (bankroet en automatische degradatie)

En je draait het om. Wat jij wenst, wilde net de overgrote meerderheid van de fans net niet, waardoor hij "in de schaduw" getreden is.
En neen je kan niet iedereen 'pleasen'. Dat gaat nu eenmaal niet.
Hij komt inderdaad uit de schaduw ...

Vannacht zijn de poorten op slot gedaan door ontevreden supporters blijkbaar. :)

Benieuwd naar deze namiddag. Hopelijk duidelijk maar geweldloze signalen naar onze hervormer.

Coucke is niet het probleem. We mogen blij zijn dat er zo een kapitaalkrachtige mens er is. Ongelofelijk wat geld die er al heeft ingepompt. Het enige wat die nu doet is mee de financiën beheren en op tijd bijgeven als het nodig is. Totaal geen probleem mee dat hij dan aan dit programma mee doet.

Coucke is niet het probleem. We mogen blij zijn dat er zo een kapitaalkrachtige mens er is. Ongelofelijk wat geld die er al heeft ingepompt. Het enige wat die nu doet is mee de financiën beheren en op tijd bijgeven als het nodig is. Totaal geen probleem mee dat hij dan aan dit programma mee doet.
Coucke moet men koesteren. Was bereid om opzij te stappen toen hij faalde, spekt de facturen én wedijvert voor deftig financieel beleid.

Vandenhoute heeft Uytterhoeven vooruit gestuurd om te zeggen dat het maar 420k is en dat hij het eerste jaar gratis werkte.

Hij bedoelt wellicht dat nv Huppeldepup dat eerste jaar niet factureerde. Volgens de statuten van die nv is Wouter bezoldigd bestuurder dus nu niet zeggen dat alles liefdadigheid is…
De kranten die het Humo-verhaal niet durfden of mochten brengen, voeren de voorbije dagen nu allerhande figuren op die ooit met WVDH samenwerkten of er godbetert een paar keer mee zijn gaan fietsen. Aan de hand van anekdotes zou dan moeten blijken dat het allemaal zo erg niet is. Die clown uit Mechelen met zijn belachelijk baardje is nog de ergste. Alsof hij de helft van de tijd in Frankrijk verblijvende ook maar iets zinnigs over de interne keuken zou weten te vertellen dat hem niet ingefluisterd is.

En het ergste is dat dat dus allemaal werkt.

Het Humo artikel wordt als gratuite sensatiejournalistiek beschouwd door velen, en al die gekleurde meningen van de Wouter vrienden krijgen veel meer waarde.

Het gefluit op de Wouter buiten gezangen van gisteren veelzeggend. Neen, supporters die zelfs na dat Humo artikel die zot aan het roer willen, zorgen ervoor dat we er nooit, of toch minstens veel te laat, vanaf gaan raken. Wel goed nieuws voor de andere ploegen. Dit Anderlecht zal niet snel terug komen.

In het Nieuwsblad waren er toch ook verschillende negatieve berichtgevingen:

Tegenstanders die anoniem willen getuigen over hoe onheus ze zijn behandeld door “the little Berlusconi of Flanders”, zoals columnist Patrick De Witte hem ooit noemde, vind je in overvloed.
“Wouter is een hyperintellectuele autist. Hij heeft geen inlevingsvermogen, kan de emoties van een ander niet peilen. Daarom kopieert hij hun gedrag. Als jij lacht, lacht hij ook. Ik las dat Humo hem vergeleek met een psychopaat. Die trekken vind je wel vaker bij leidinggevenden. Bij Wouter dus ook.”
Kempen weet dat Vandenhaute een bullebak kon zijn
Noels wikt zijn woorden wanneer we hem vragen wat er klopt van het vernietigende portret dat het weekblad Humo ophangt van Vandenhaute, maar geeft toe “dat het niet ver naast de waarheid zit”
Tv-maker Wim Lybaert snapt wat Noels bedoelt. Hij werkte jarenlang bij Woestijnvis en weet dat Vandenhaute een kille kant heeft

Dit kan je bezwaarlijk positief noemen. Wel leggen ze hier en daar een nuance die er ook echt wel zal zijn.

Het nieuwsblad Idd een opvallend pak kritischer. HLN en figuren als Vander Elst en Uyterhoeve alvast wel hun best gedaan om wat aan damage control te doen.

Moet toch een vreemd gevoel geven persoonlijk, maar ook bij uw geliefden, om zo'n negatieve persoonsanalyses in verscheidene kranten te moeten lezen. Wat zou ons Catherine daar nu bij denken?

In de 90 minutes podcast zijn ze opvallend negatief over het Humo artikel. Van Kerkhofs had ik mss niets anderd verwacht, maar van Joos verschiet ik toch.

Terug
Bovenaan