Hij verdiende 600k per jaar, zal toch een stevige oprotpremie zijnis een gerucht, zou niets van aan zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij verdiende 600k per jaar, zal toch een stevige oprotpremie zijnis een gerucht, zou niets van aan zijn.
Nog niet..Champagne in alle paars-witte huiskamers?
Ik verbaas me wel over de snelheid waarmee die lofredes en verafgodingen in de krant verschijnen.

Op HLN was er al een hele profielschets ‘wie is Fredberg, ex-militair en ex-agent’Op zich niet zo vreemd als je de voorbije jaren om de 5 minuten met die journalisten aan de lijn hing om te vragen artikels aan te passen.
Zou mij niet verbazen als de trend van de artikels van vandaag zich doorzet door diezelfde journalisten, en Fredberg heel kritisch benadert zal worden.
Peter Verbeke geen, of bedoel je Wouter VDH?Hoeveel % van de aandelen heeft die bij rsca ? Iedereen wil hem weg maar lukt dit ook effectief ?
Nja, als zelfstandige met contract heb je nu eenmaal wel andere voorwaarden en bescherming tov. een bediende in loondienst.Iemand in ziekte buitenzetten is nu ook wel niet gewoon.
Verbeke heeft zich niet ingekocht bij mijn wetenHoeveel % van de aandelen heeft die bij rsca ? Iedereen wil hem weg maar lukt dit ook effectief ?
Bedoelde Wouter VDH.Peter Verbeke geen, of bedoel je Wouter VDH?
Nja, als zelfstandige met contract heb je nu eenmaal wel andere voorwaarden en bescherming tov. een bediende in loondienst.
Zal contractueel bepaald zijn, was via zijn firma als zelfstandige aan de slag als ik het goed begrijp. Als zelfstandige bouw je liefst ook soortgelijke bescherming met bedrag x gelijk aan y aantal maanden gemiddelde vergoedingen of andere bewoordingen.Hij verdiende 600k per jaar, zal toch een stevige oprotpremie zijn
Als ik nu 1 ding niet doe is HLN lezen , das precies de gazet van PeterVdB , die draaien ook om de 5 bottenOp HLN was er al een hele profielschets ‘wie is Fredberg, ex-militair en ex-agent’

Ik denk ook niet dat hij resoluut incapabel is, al is de Kompany-saga deels op zijn rekening te schrijven. Maar om bij Anderlecht succesvol CEO te zijn moet je wel uit bijzonder hout gesneden zijn op alle vlak. De druk is immens en permanent. Dat stopt nooit. Ook niet als je een zware ziekte krijgt, die verwachtingen en verplichtingen blijven. En als je 3 goede transfers hebt maar één slechte, dan gaat die slechte je blijven aangerekend worden. Gigantisch zwaar.
Naar het schijnt zijn het ook vooral de ouders van Duranville die het grote geld geroken hebben. Maar als hij niet wil bijtekenen, is het de moment om hem te verkopen, spijtig genoeg.Duranville is een jaar geleden veranderd van makelaar, is overgestapt naar de makelaar van Lavia. Dat is een kerel die op Neerpede elke jonge speler van Afrikaanse achtergrond het hoofd zot probeert te maken. Verbeke heeft bij het misgelopen contract met Lavia die mens wat tegen het hoofd gestoten en kon er niet meer mee door 1 deur.
Duranville stond in de zomer al dicht bij een transfer, akkoord met Dortmund was er toen al. Fredberg heeft de laatste weken nog een laatste keer geprobeerd alles uit de kast te halen, ze kennen zijn immens potentieel, maar zijn management heeft laten weten sowieso niet meer bij te tekenen. Hopeloze zaak dus helaas.