Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit kunnen ze zelfs bij de ideale wereld niet bedenken. Halverwege dat gezicht ook van hem als hij doorheeft dat zijn vriendin(?) over zijn filmke aant praten is.Whahahaha mannekes toch serieus. Is dat De Ideale Wereld? Kan toch niet echt een mens zijn die dat serieus doet?
Er is veel bagger en shit geschreven de laaste tijd imo , Riemer zegt het zelf in de perconferentieAlgemeen werd aangenomen dat hij vervangen werd door Riemer, daarmee niet kon leven en een aanvaring erover had met de trainer. Bij MSV Foot zeggen ze van meer te weten. Zijn vertrek zou te maken hebben met hoe Sebastiano Esposito behandeld werd.
Volgens het medium zou de Portugees bij Riemer aangedrongen hebben om Esposito samen met hem op te stellen en wilde de Deen dat niet.
Persoonlijk zou ik ook eens met 2 spitsen proberen.
Het is misschien niet aan de spelers om dit te vragen/eisen, maar veel erger kan het toch nie worden

Hij liep de voorbij weken terug in het stadion vrolijk rondIemand in ziekte buitenzetten is nu ook wel niet gewoon.
Even mezelf quoten. Zo doorzichtig Wouter"ik ben de eerste supporter."
"ook mijn supportershart bloedt."
"we staan niet op de plaats die we verdienen."
"er zijn een aantal verkeerde zaken in de pers verschenen."
"mijn ontslag is niet aan de orde."
"de raad van bestuur heeft alle vertrouwen in mijn positie."
Ik zie Peter Verbeke nog wel kind van de rekening worden eigenlijk. Ze gooien hem voor de bus, Kindermans mag blijven mits aangepast loon en zo blijven ook de nieuwe Denen op post.
Goh, het is dubbelChampagne in alle paars-witte huiskamers?
Zou me niet verbazen dat ze Amuzu alsnog gaan verkopen deze maandVerbeke zou een gouden handdruk krijgen van 1 miljoen euro.
Man man
is een gerucht, zou niets van aan zijn.Verbeke zou een gouden handdruk krijgen van 1 miljoen euro.
Man man