Malaise bij Anderlecht

Ik ben gaan kijken naar Anderlecht Union en alst er nu een speler was waarvan ik vond die alles gaf op conditioneel vlak was het wel Silva. Dat hij op een eiland speelt telkens is zijn schuld niet. Waar stopt dit voor Anderlecht :thinking:

Waarvoor staat Anderlecht dan? Jullie hebben al vele jaren geen identiteit meer! Jullie mogen al content zijn dat zo iemand nog wilt komen….😀
Wouter? Jij hier?

Beetje bizar om zoiets te komen poneren nadat we net 3 jaar wel weer onze identiteit terug hadden gekregen. Tegen de zin van Wouter uiteraard, met alle gevolgen van dien.

Frey doet me wat denken aan Teodorczyk.

Als we ooit terugwillen naar waar we vroeger op leken, zou ik toch ook liever iets anders zien komen.
Fabio Silva zeker de slechtste niet maar ik snap dat die gast het hier beu is.

Goh ja, wat zou je nu willen. Die Silva is een speler die van een topclub in Portugal, zijn thuisland, naar een Engelse middenmoter gaat in de hoop in de PL door te breken.

Als die dan wordt uitgeleend aan godbetert een Belgische club, verwacht die natuurlijk wel op zijn minst in de top van de competitie mee te draaien en niet bijna tegen de degradatie te moeten vechten bij een club waar alles compleet vierkant loopt.

Echt overtuigen van zijn kwaliteiten heeft hij mij nu wel niet gedaan, maar in deze ploeg is het natuurlijk heel ondankbaar in de spits te lopen.

Goh ja, wat zou je nu willen. Die Silva is een speler die van een topclub in Portugal, zijn thuisland, naar een Engelse middenmoter gaat in de hoop in de PL door te breken.

Als die dan wordt uitgeleend aan godbetert een Belgische club, verwacht die natuurlijk wel op zijn minst in de top van de competitie mee te draaien en niet bijna tegen de degradatie te moeten vechten bij een club waar alles compleet vierkant loopt.

Echt overtuigen van zijn kwaliteiten heeft hij mij nu wel niet gedaan, maar in deze ploeg is het natuurlijk heel ondankbaar in de spits te lopen.
Zit al 20 matchen op een Eiland , genre Expiditie Robinson

Terug
Bovenaan