Wouter vandenhaute zet stap terug. Kindermans blijft toch bij de club
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij wilt vooral niet meer dat er op de persoon wordt gespeeld zoals de voorbije dagen. Zo zet hij zichzelf uit de windZit zo een niet-uitvoerende voorzitter dan naast de ceremoniële voorzitter?
Nog niet zeker dat kindermans bij de club blijft blijkbaar. Ze gaan in overleg over een nieuwe overeenkomst. Kan nog steeds goed zijn dat ze over enkele weken zeggen dat ze er niet zijn uitgeraakt en afscheid nemen..Wouter vandenhaute zet stap terug. Kindermans blijft toch bij de club
Hij zegt dat hij niet-uitvoerende zal worden.Zit zo een niet-uitvoerende voorzitter dan naast de ceremoniële voorzitter?
Ook eens polsen op mijn werk of ik niet-uitvoerend werknemer met behoud van loon kan worden.Hij geeft enkel het dagelijks bestuur af. Dus, behoudt van stemrecht en pree. Conclusie, niets veranderd.
Corporate governance is niet iets waar de meeste mensen dagdagelijks mee te maken hebben dus ik snap de verwarring wel. High-level zijn er normaal 3 lagen binnen een bedrijf.Maar was dat al niet Coucke zijn rol? Ik snap niet wat een niet-uitvoerende voorzitter nog doet. Zeker als er ook al een niet-uitvoerende eigenaar is. Lijkt me gewoon dat er nu extra loon(en geen klein waarschijnlijk) moet uitbetaald worden aan iemand die de taken gaat overnemen?
Dat gepaaid deel keert zijn kar toch weer als we de komende week 2 keer verliezenZie toch al veel supporters die zich hebben laten paaien.
Maar gelukkig niet allemaal!
Op basis van mijn jarenlange ervaring als lezer van posts van Anderlechtsupporters op dit forum, haalt hij toch ook een aantal rake punten aan hoor ...
Blijft waanzin dat deze man gewoon zijne goeie maat week na week mag blijven verdedigen met non argumenten en onwaarheden. Helemaal niets neutraal aan deze zogezegde analyse. Zelfs geen woord over Kindermans.
Ik weet niet of zo'n cijfer statistisch betrouwbaar is. Maar dat supporters het ontslag van een voorzitter gaan eisen, gaat voor mij te ver.
Ik hoorde gisteren op televisie een andere supporter zeggen: "Wij zijn de sponsors van de club." Ik stel dan toch voor dat hij een keer opnieuw rekent en dan nog eens die uitspraak herhaalt.
De club heeft aandeelhouders, die de club gekocht hebben en er hun geld hebben ingestoken.
De club heeft ook een raad van bestuur, die heeft ingestemd met die nieuwe rol van Vandenhaute. Dan moet een supporter daar zich toch bij neerleggen, denk ik.
Op basis van mijn jarenlange ervaring als lezer van posts van Anderlechtsupporters op dit forum, haalt hij toch ook een aantal rake punten aan hoor ...

Ja doet ie idd, en hij heeft ook een aantal terechte argumenten hiervoor -> 't is idd niet allemaal slecht wat WVDH gedaan heeft en supporters hebben nogal de neiging om te overdrijvenIk zeg niet dat er niets instaat dat op iets slaat. Ik zeg vooral dat iemand weer in de bres springt voor zijn goede vriend. En allesbehalve neutraal is in zijn “analyse”. Niet voor het eerst dit jaar.
Ja doet ie idd, en hij heeft ook een aantal terechte argumenten hiervoor -> 't is idd niet allemaal slecht wat WVDH gedaan heeft en supporters hebben nogal de neiging om te overdrijven
Los daarvan snap ik je frustratie over Peter VDB en het feit dat hij bewust op een goed blaadje wil staan bij het bestuur van rsca, maar met dit artikel op zich is weinig mis vind ik, redelijk genuanceerd eigenlijk