Malaise bij Anderlecht

Waarschijnlijk aan het afspreken wat WVDH gaat zeggen in zijn videostatement.
"ik ben de eerste supporter."
"ook mijn supportershart bloedt."
"we staan niet op de plaats die we verdienen."
"er zijn een aantal verkeerde zaken in de pers verschenen."
"mijn ontslag is niet aan de orde."
"de raad van bestuur heeft alle vertrouwen in mijn positie."

Ik zie Peter Verbeke nog wel kind van de rekening worden eigenlijk. Ze gooien hem voor de bus, Kindermans mag blijven mits aangepast loon en zo blijven ook de nieuwe Denen op post.

Ik zie Peter Verbeke nog wel kind van de rekening worden eigenlijk. Ze gooien hem voor de bus, Kindermans mag blijven mits aangepast loon en zo blijven ook de nieuwe Denen op post.
"Het kan nog altijd erger"
"De fans moeten ons ook in slechte tijden steunen"
"Elke negatieve actie van hun kost ons geld en zet ons achteruit"

Het zal dan toch vooral Kindermans zijn die ze gaan moeten overhalen om nog te willen blijven. Gezien die zelf zijn ontslag gaf na de zoveelste kemel van Vandenhaute.

Oh boy daar is Gilles

Er is toch niemand die vraagt dat WVDH de club verlaat?
Hij mag gewoon stil, braaf als aandeelhouder in de rvb zitten. Maar laat hem aub geen belangrijke beslissingen meer nemen

Het zal dan toch vooral Kindermans zijn die ze gaan moeten overhalen om nog te willen blijven. Gezien die zelf zijn ontslag gaf na de zoveelste kemel van Vandenhaute.
Ik dacht in Geril zijn propagandistisch pamflet te lezen dat Vandenhaute de opzeg heeft gegeven, niet Kindermans?

Ik dacht in Geril zijn propagandistisch pamflet te lezen dat Vandenhaute de opzeg heeft gegeven, niet Kindermans?

Ik zou alles wat in de pers verschijnt met een korreltje zout nemen alleszins. Ik heb alvast een paar weken geleden gehoord dat Jean het beu was na de zoveelste frats van Vandenhaute. Een beetje de manier ook hoe ze Kompany hebben buitengekregen, met constante kemels en pesterijen, waardoor men niet deftig kon werken. De pers schrijft ook maar wat heb is opgedragen zodat ze nog altijd binnen mogen op de VIP tijdens de ronde van Vlaanderen. ;)

Ik zou alles wat in de pers verschijnt met een korreltje zout nemen alleszins. Ik heb alvast een paar weken geleden gehoord dat Jean het beu was na de zoveelste frats van Vandenhaute. Een beetje de manier ook hoe ze Kompany hebben buitengekregen, met constante kemels en pesterijen, waardoor men niet deftig kon werken. De pers schrijft ook maar wat heb is opgedragen zodat ze nog altijd binnen mogen op de VIP tijdens de ronde van Vlaanderen. ;)
Zeker en vast! Jij had het uit goede bron zo vernomen. Aan wat Geril schrijft, hecht ik geen geloof. Huichelaar eerste klas.

Danku Gilles

Gilles De Bilde aan het Lotto Park: "Ontslag Vandenhaute niet aan de orde"​

Marc Coucke
Joris Ide
Hans Beerlandt
Michael Verschueren
Etienne Davignon
Patrick Lefevere
Philippe Close
Luc Deleu
Ben Jansen
Tony de Pauw

Ik kan me toch voorstellen als het tussen en Wouter en Coucke botst er toch een aantal mensen van de rvb nie meteen Vandenhaute zijn kant gaan kiezen.

Terug
Bovenaan