Malaise bij Anderlecht

Jean Kindermans die terug zou komen toch een belangrijke om Neerpede terug op de rails te krijgen. Want ondanks een paar knappe resultaten op o.a. de future cup en de kdb cup, heeft Neerpede toch een paar serieuze klappen gekregen de laatste jaren. Met figuren als Verbeke en Borguet aan het hoofd, en een voorzitter die de hele boel wou gaan hervormen.
Het was wat een stuurloos schip geworden ook. Met entourages die al te vaak in het ongewisse werden gelaten.
Dus dat de kapitein van het schip terugkomt, heel belangrijk. Al was het maar om weer een duidelijke leider aan het roer te hebben.
Kunt ge concretere voorbeelden geven? Ik ken het huis niet maar ben wel nieuwsgierig
 
Kunt ge concretere voorbeelden geven? Ik ken het huis niet maar ben wel nieuwsgierig
Spelers die contracten tekenden onder onrealistische beloftes, talenten en entourages waar gewoon niet mee gepraat werd over het sportieve plan. Het aanstellen van zwakke trainers waardoor er onvrede kwam over het niveau van de trainingen. Hoofd onderbouw aangesteld die er niets van snapt.

Was wel al beter sinds de terugkeer van Salievski, en blijkbaar was Sibierski ook al met de entourages en spelers aan het praten de laatste maand.
 
Jean Kindermans die terug zou komen toch een belangrijke om Neerpede terug op de rails te krijgen. Want ondanks een paar knappe resultaten op o.a. de future cup en de kdb cup, heeft Neerpede toch een paar serieuze klappen gekregen de laatste jaren. Met figuren als Verbeke en Borguet aan het hoofd, en een voorzitter die de hele boel wou gaan hervormen.
Het was wat een stuurloos schip geworden ook. Met entourages die al te vaak in het ongewisse werden gelaten.
Dus dat de kapitein van het schip terugkomt, heel belangrijk. Al was het maar om weer een duidelijke leider aan het roer te hebben.
Lijkt zeker te zijn: https://sporza.be/nl/2026/06/22/jea...kaku-generatie-komt-weer-thuis~1782144310780/
 
Kerel is anderhalf jaar werkloos geweest... wat ziet Sibierski dan dat de anderen niet zien? Of is het niet beter kunnen halen?
“Kerel” heeft even wat tijd genomen voor zijn gezin. Ondanks verschillende jobaanbiedingen.

Hein zit ook al even zonder club, is het dan ook zo een absolute prutser? ;)

Absoluut non argument. Zeker als je ziet dat prutsers als Hasi constant ergens terecht kunnen. Zegt meestal heel weinig over het niveau van een trainer.
 
Laatst bewerkt:
“Kerel” heeft even wat tijd genomen voor zijn gezin. Ondanks verschillende jobaanbiedingen.

Hein zit ook al even zonder club, is het dan ook zo een absolute prutser? ;)

Absoluut non argument. Zeker als je ziet dat prutsers als Hasi constant ergens terecht kunnen. Zegt meestal heel weinig over het niveau van een trainer.
Maybe… we gaan het snel genoeg weten hé
 
“Kerel” heeft even wat tijd genomen voor zijn gezin. Ondanks verschillende jobaanbiedingen.

Hein zit ook al even zonder club, is het dan ook zo een absolute prutser? ;)

Absoluut non argument. Zeker als je ziet dat prutsers als Hasi constant ergens terecht kunnen. Zegt meestal heel weinig over het niveau van een trainer.
Wat kan je van deze trainer dan aanhalen van niveau? Heeft ocharme maar een paar maanden als hoofdtrainer gewerkt. En heeft zelf niet eens prof voetbal gespeeld. Ik wordt hier toch ook oprecht niet vrolijk van van deze aanstelling. En ik ben niet alleen, als ik de reacties hoor van mensen die elke match meepikken.

Het was ook al een schande dat er eigenlijk geen nieuwe trainer was met de start van de voorbereidingen. Maar stilaan lees je ook waarom. Deze Portugees was verre van eerste keuze. Vandaag is ook gebleken dat Schreuder last minute zich toch heeft bedacht. Tot dit weekend was dat de kandidaat. Dus men was echt wel met andere profielen bezig en nu eindigen we met de keuze van de armoe

 
Laatst bewerkt:
Wat kan je van deze trainer dan aanhalen van niveau? Heeft ocharme maar een paar maanden als hoofdtrainer gewerkt. En heeft zelf niet eens prof voetbal gespeeld. Ik wordt hier toch ook oprecht niet vrolijk van van deze aanstelling. En ik ben niet alleen, als ik de reacties hoor van mensen die elke match meepikken.

Het was ook al een schande dat er eigenlijk geen nieuwe trainer was met de start van de voorbereidingen. Maar stilaan lees je ook waarom. Deze Portugees was verre van eerste keuze. Vandaag is ook gebleken dat Schreuder last minute zich toch heeft bedacht. Dus men was echt wel met andere profielen bezig en nu eindigen we met de keuze van de armoe
We kunnen nochtans nog altijd verre van iets zinnigs zeggen over deze aanstelling hoor.

Ook dat hele Schreuder verhaal lijkt mij nogal vreemd, dat Sibierski met dezelfde kandidaat op
de proppen zou komen als Bornauw en Verschueren. En dan vraag ik mij af of onze vriend Verweij mss wat zaken door elkaar slaat. Maar goed, kan altijd.

Dat supporters zagen over een trainer als het minder loopt lijkt mij ook niet onlogisch. Er waren er zelfs die Kompany genoeg hebben buitengewest. Dus dat lijkt mij ook geen argument.

Wait and see, lijkt mij de enige juiste mindset, ipv alles al op voorhand met de grond gelijk te maken.

Kan een flop worden, maar lijkt mij op het eerste zicht een moderne trainer, en dat is al een verademing tov wat we kregen sinds het vertrek van Kompany.
 
We kunnen nochtans nog altijd verre van iets zinnigs zeggen over deze aanstelling hoor.

Ook dat hele Schreuder verhaal lijkt mij nogal vreemd, dat Sibierski met dezelfde kandidaat op
de proppen zou komen als Bornauw en Verschueren. En dan vraag ik mij af of onze vriend Verweij mss wat zaken door elkaar slaat. Maar goed, kan altijd.

Dat supporters zagen over een trainer als het minder loopt lijkt mij ook niet onlogisch. Er waren er zelfs die Kompany genoeg hebben buitengewest. Dus dat lijkt mij ook geen argument.

Wait and see, lijkt mij de enige juiste mindset, ipv alles al op voorhand met de grond gelijk te maken.

Kan een flop worden, maar lijkt mij op het eerste zicht een moderne trainer, en dat is al een verademing tov wat we kregen sinds het vertrek van Kompany.
Ik breek niemand af maar ben gewoon heel
Kritisch door de laatste seizoenen. Anderlecht is een bouwwerf, waarbij enorm veel druk van pers en media bij komt kijken. Die Portugees weet op dat vlak niet waar hij aan begint. Dat weet je zo. De eerste match is het ook meteen erop of eronder. Eruit gaan tegen Hammarby en de druk wordt al meteen enorm.
 
Ik breek niemand af maar ben gewoon heel
Kritisch door de laatste seizoenen. Anderlecht is een bouwwerf, waarbij enorm veel druk van pers en media bij komt kijken. Die Portugees weet op dat vlak niet waar hij aan begint. Dat weet je zo. De eerste match is het ook meteen erop of eronder. Eruit gaan tegen Hammarby en de druk wordt al meteen enorm.
Begrijpelijk. Maar Sibierski verdient wel een eerlijke kans imo. En daar hebben zijn voorgangers weinig mee te maken. Kan zeker allemaal fout lopen. Maar voorlopig weinig redenen om al opvoorhand te gaan wanhopen. Porto lijkt mij trouwens ook niet echt een club met weinig druk. Dus mss niet slecht dat hij dat al eens heeft meegemaakt.
 
Is toch vrij duidelijk dat dit verre van de eerste op de lijst was? Kan mij ook wel voorstellen dat betere trainers zich momenteel niet willen verbranden aan trainerskerkhof Anderlecht..
 
Terug
Bovenaan