Malaise bij Anderlecht

Denk da Frutos komt .
Trainer boeit nog niet . We verliezen toch elke match met mannen die niet voor het shirt vechten ( buiten de cat)

Begin er maar aan: nu op Antwerp een 0-1 achterstand ophalen en dan thuis tegen een stug La Louvière waar Club 0 op 6 tegen haalt en waar zelfs Union het lastig mee had.

Ik zou als nieuwe coach een weekje wachten alvorens te beginnen.
Die bekerreturn moeten ze niet meer naar kijken; dat is over. Je scoort al bijna 500 minuten niet meer en op verplaatsing ben je al een gans jaar enorm zwak, dat gaat nu niet ineens veranderen

Hebben de Anderlecht fans echt het idee dat Lukaku terugkomen naar het huis dé oplossing voor alle ellende wordt?
Die heeft toch nog op geen enkel vlak bewezen iets van management en/of trainerschap in zich te hebben?
Beetje snakken nostalgische vedetten maakt je niet plots terug een topclub he...
Club heeft dat ook gedaan in't begin met Degryse en Ceulemans en dat was indertijd (op Emilio Ferreira na) het slechtste wat ik ooit van Club gezien heb. (op Scott Parker na dan, maar dat was nadat Club al helemaal gereanimeerd was tot absolute topclub)

Hebben de Anderlecht fans echt het idee dat Lukaku terugkomen naar het huis dé oplossing voor alle ellende wordt?
Die heeft toch nog op geen enkel vlak bewezen iets van management en/of trainerschap in zich te hebben?
Beetje snakken nostalgische vedetten maakt je niet plots terug een topclub he...
Club heeft dat ook gedaan in't begin met Degryse en Ceulemans en dat was indertijd (op Emilio Ferreira na) het slechtste wat ik ooit van Club gezien heb. (op Scott Parker na dan, maar dat was nadat Club al helemaal gereanimeerd was tot absolute topclub)
Mijn post om Lukaku speler-coach te maken was niet serieus hé, ik dacht dat dat wel duidelijk zou zijn..

Lukaku zalezie ik (hier) nooit trainer worden. Kan wel zijn waarde hebben (hopelijk) als speler. En op Neerpede.

Goed, zijn allemaal nog altijd naweeën van het tijdperk Vandenhaute he. Hopen dat men zoveel mogelijk de boel uitmest, iets waar men voorlopig wel goed mee bezig is. En vooral, dat men de juiste mensen aantrekt, dat blijft de essentie. Want nog steeds veel te weinig voetbalkennis aanwezig in de club.

De vraag is of Coucke nog ne keer extra geld wil inpompen, want zonder een financiële injectie en in elke linie een topper halen gaat die achterstand inhalen op Union en Club toch nooit lukken.

Die analyse van Peter VDB is toch ook om van te huilen. Het enige wat hij zegt, is dat het bestuur veel werk heeft.
Niets over:
- Renard die met 50 mio transfer inkomsten over anderhalf jaar pure middelmaat heeft gehaald
- Mismatch Hasi
- Zware contracten die verkommeren / niet renderen
- Vandenhaute zijn brokkenparcours

Kunt evengoed Oli nog eens vragen naar zijn analyse

Uiteraard niet. Als die weer een rol komt opnemen is dat vooral op jeugdgebied. Er moet op korte termijn heel veel rechtgezet worden. Seizoen is sowieso al naar de kloten en de kern is om van te janken. Een hoop stoempers bijeengezocht om Hasi te plezieren, en de beloften puilen uit van de makelaarsdealtjes van Renard.

Wat één puinhoop. Bestuur had direct na vertrek van Vandenhaute moeten doorpakken.

Ik verwacht Frutos nu misschien toch alsnog. Gezien die deal met Charleroi nog altijd nergens bevestigd is...

Die bekerreturn moeten ze niet meer naar kijken; dat is over. Je scoort al bijna 500 minuten niet meer en op verplaatsing ben je al een gans jaar enorm zwak, dat gaat nu niet ineens veranderen
Ik ben er nochtans allesbehalve gerust in, wedstrijd ligt nog helemaal open. Ik ken persoonlijk geen enkel van men medesupporters dat denken dat het kat in bakkie is.

Die analyse van Peter VDB is toch ook om van te huilen. Het enige wat hij zegt, is dat het bestuur veel werk heeft.
Niets over:
- Renard die met 50 mio transfer inkomsten over anderhalf jaar pure middelmaat heeft gehaald
- Mismatch Hasi

Peter VDB is gewoon veel van zen pluimen verloren. Twee weken geleden zat er 100 man met spandoeken te zwaaien en ineens was het de mening van de supporters en was er een megaprobleem, niet bij anderlecht.

Ik ben er nochtans allesbehalve gerust in, wedstrijd ligt nog helemaal open. Ik ken persoonlijk geen enkel van men medesupporters dat denken dat het kat in bakkie is.
Wat zou Anderlecht nu ineens met 2 goals verschil een uitmatch komen winnen. Dat konden ze nog niet als iedereen fit was. Laat staan in deze omstandigheden nu. Geen TD, Veel blessures, schorsingen, geen coach, werkelijk iedereen uit vorm. Antwerp gaat meer last hebben tegen Ninove dan tegen dit Anderlecht

Niets over:
- Mismatch Hasi

Absoluut niet de ambitie om Renard te verdedigen, maar het idee dat die 50 miljoen unisono gebruikt kan worden om nieuwe spelers te halen is wel gewoon quatsch. Dat geld dient waarschijnlijk gewoon voor een heel groot deel om de financiële putten dicht te gooien.

Absoluut niet de ambitie om Renard te verdedigen, maar het idee dat die 50 miljoen unisono gebruikt kan worden om nieuwe spelers te halen is wel gewoon quatsch. Dat geld dient waarschijnlijk gewoon voor een heel groot deel om de financiële putten dicht te gooien.
Ik kom aan 30 miljoen:

SpelerVorige ClubPeriodeGeschatte Transferprijs
Adriano BertacciniSTVVZomer 2025€5.200.000
Ilay CamaraStandard LuikZomer 2025€4.500.000
Danylo SikanShakhtar DonetskWinter 2026€4.000.000
Mihajlo CvetkovicFK ČukaričkiZomer 2025€3.200.000
Lucas HeyFC NordsjællandWinter 2025€3.000.000
Cédric HatenboerExcelsiorWinter 2025€2.100.000
César HuertaUNAM PumasWinter 2025€2.000.000
Nathan SalibaCF MontréalZomer 2025€2.000.000
Enzo SternalMarseille (Futures)Winter 2025€1.150.000
Ibrahim KanatéOnbekend (Futures)Winter 2025€1.150.000