Malaise bij Anderlecht

Moet je dus denken dat zonder al die clowns op bestuursvlak je momenteel kon spelen met

----------- Stassin ------
Duranville ---- Karetsas
----------- De Cat --------
-- Sadiki - Engwanda -

Kon je nog Leoni, El Hadj en Stroeykens op de bank zetten.

En ziet wat er nu rondloopt 😂
Ik weet nu niet of Stassin voor punten ging zorgen. Die heeft sinds september niet meer gescoord in de ligue 2. Dat is een klasse lager dan waar Faes ooit uitblonk :unsure: .

Ik weet nu niet of Stassin voor punten ging zorgen. Die heeft sinds september niet meer gescoord in de ligue 2. Dat is een klasse lager dan waar Faes ooit uitblonk :unsure: .

Ja ik vond geen andere jeugdspeler voor die positie mja pak dan Goto

Duranville toch ook nog niks bewezen op het hoogste niveau?

Ook veel te jong en freel naar de Bundesliga gegaan

T ding is dat je het met die jeugdspelers niet slechter zou doen, meer geduld kreeg van de fans en ook veel minder geld had weggesmeten

Moet je dus denken dat zonder al die clowns op bestuursvlak je momenteel kon spelen met

----------- Stassin ------
Duranville ---- Karetsas
----------- De Cat --------
-- Sadiki - Engwanda -

Kon je nog Leoni, El Hadj en Stroeykens op de bank zetten.

En ziet wat er nu rondloopt 😂
Waarom zou je in een ideale ploeg nog El Hadj en Stroeykens willen?

Nog een vertrekker bij Anderlecht? Interim-coach Edward Still heeft aanbod van Watford op zak

Nog een vertrekker bij Anderlecht? Interim-coach Edward Still heeft aanbod van Watford op zak

Zelf het orkest zou hier het zinkende schip verlaten

Het is dat de stand in de competitie nog veel verbloemt met die 4e plaats want eigenlijk is het een crisis zoals er voordien nog geen enkele geweest is lijkt me. Nog nooit een anderlecht gezien met zo weinig kwaliteit als de huidige kern.

Het is dat de stand in de competitie nog veel verbloemt met die 4e plaats want eigenlijk is het een crisis zoals er voordien nog geen enkele geweest is lijkt me. Nog nooit een anderlecht gezien met zo weinig kwaliteit als de huidige kern.
Onder Mazzu haalde we niet eens PO2. Dat was nog een graad erger. Maar feit is dat dit een grote crisis is. En het bestuur moet ingrijpen. Eerst Renard eruit gooien, deftige TD aannemen die trainer kiest en investeren in de spelersgroep. Anders komt het nooit meer goed

Wel opvallend dat die plots een T1 job krijg in Engeland, ook al is het maar Championship. Die heeft nu toch ook nog eens niets bewezen. Maar iedereen wil duidelijk plots wel snel weg daar (zie Biglia), opvallende timing.

Terug
Bovenaan