Malaise bij Anderlecht

Blijkbaar kan Renard enkel buiten gesmeten worden op (of door) de raad van bestuur die maar om de zoveel tijd samen komt

1 naam die men aanhaalde als vervanger is Frutos, goed werk bij La louviere en kent ook "het huis", geen voorrang aan eigen jeugd ipv een 6e huurspeler die niet beter is

Langs de andere kant lees je dat Bornauw op de rem zou staan idd maar hoe hard weegt die zen stem. Renard ligt al van zijn aanstelling onder vuur
Frutos is net naar Charleroi getrokken.

Wist niet dat dat al officieel was. Enkel dat hij weg was bij La Louviere
Frutos is net naar Charleroi getrokken.
Lijkt me nog niet:

Beetje heel toevallig ook, mss té toevallig?
Dus toch Anderlecht?

Al mogelijke namen voor opvolger hasi ?
Nee. Lijkt me toch dat eerst de vervanger van Renard wordt aangetrokken. De TD van Toulouse zou 1 van de geruchten zijn. ;)

Maar bon, volgens Vandenbempt verdient de man die zijn vriend aan de pisbak binnenhaalde, meer krediet omdat hij Simic, Dolberg en Angulo kon verkopen. En we mogen niet zeggen dat daar vooral veel geluk bij gepaard kwam. :)

Held van de club natuurlijk, maar we kunnen als buitenstaanders ook niet echt zijn werk als T3 inschatten. Al is het altijd jammer om iemand met zo'n klasse te zien vertrekken.

Held van de club natuurlijk, maar we kunnen als buitenstaanders ook niet echt zijn werk als T3 inschatten. Al is het altijd jammer om iemand met zo'n klasse te zien vertrekken.
Die ziet ook dat Anderlecht niet meer is wat het geweest is toen hij daar speelde. Net op tijd van het zinkende schip. Ik geef hem geen ongelijk

Moet je dus denken dat zonder al die clowns op bestuursvlak je momenteel kon spelen met

----------- Stassin ------
Duranville ---- Karetsas
----------- De Cat --------
-- Sadiki - Engwanda -

Kon je nog Leoni, El Hadj en Stroeykens op de bank zetten.

En ziet wat er nu rondloopt 😂

Terug
Bovenaan