Spreekt SpaansIk vraag me toch af op basis van wat een ploeg uit La Liga die Vazquez is komen halen.
Getafe is alles behalve een hoogvlieger, maar het blijft een ploeg in La Liga?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spreekt SpaansIk vraag me toch af op basis van wat een ploeg uit La Liga die Vazquez is komen halen.
Getafe is alles behalve een hoogvlieger, maar het blijft een ploeg in La Liga?
En weg is hij….Al die spelers dat vertrekken , doen het op een ander goed. Spelen op een ander wel meteen in het team. Dat heb je met een trainer die de naam trainer niet waard is. Dit is net hetzelfde hieronder met Ozcan:
De onvrede groeit. Het bestuur oordeelt dat er meer uit deze kern valt te halen, zelfs al heeft de selectie zijn gebreken. Er worden Besnik Hasi een aantal zaken verweten. Eerst en vooral dat hij zijn spelersgroep niet optimaal benut. Zoals huurling Yasin Özcan eerst zes maanden amper gebruiken, terwijl nu opeens blijkt dat hij toch iets kan. Net nu Besiktas hem wil wegplukken. Daarnaast dat hij pas risico’s neemt en offensiever gaat spelen als de coach zijn vel moet redden. Eens hij safe zit, gaat RSCA weer meer achteruit leunen in plaats van full gass te blijven gaan.
En weg is hij….
Dit.Welke deftige trainer wil Anderlecht tegenwoordig nog coachen?
Tuurlijk niet. Dat weet iedereen. Renard moet ook volgen en daarna schoon schip maken.Dit.
Alsof trainer ontslaan de oplossing is.
Pathetisch.
Niet DE oplossing. Maar wel een deel van de oplossing hè.Dit.
Pathetisch.
Het feit dat Anderlecht nog altijd vierdes staat zegt denk ik meer over de rest dan over Anderlecht zelf.Vreemde beslissing toch. Als ik de commentaren zo las is in het andere topic een vierde plaats met een hoopje non-voetballers toch zeker niet dramatisch?![]()
Dit is toch alles behalve een vreemde beslissing? Hasi is gewoon niet geschikt om Anderlecht te coachen. Het was al vreemd bij zijn aanstelling vorig jaar en nog vreemder om met hem het seizoen te beginnen. Dit is een beslissing die gewoon al maanden te laat komt. Uiteraard gaat niet alles opgelost zijn, want het probleem zit veel dieper, maar het is zeker een logische beslissing.Vreemde beslissing toch. Als ik de commentaren zo las is in het andere topic een vierde plaats met een hoopje non-voetballers toch zeker niet dramatisch?![]()
Die geruchten zijn er.Zijn er überhaupt geruchten over Renard zijn positie eigenlijk?
Niet morgen, is al volop bezigDie geruchten zijn er.
Morgen ook de pers die zijn pijlen op Renard begint te richten. En lijkt deze wintermercato redelijk in toom te worden gehouden. Sikan ging blijkbaar eerst een huur zijn. Wat mij toch wat lijkt op een deze man walking.
Sarcasme.Dit is toch alles behalve een vreemde beslissing? Hasi is gewoon niet geschikt om Anderlecht te coachen. Het was al vreemd bij zijn aanstelling vorig jaar en nog vreemder om met hem het seizoen te beginnen. Dit is een beslissing die gewoon al maanden te laat komt. Uiteraard gaat niet alles opgelost zijn, want het probleem zit veel dieper, maar het is zeker een logische beslissing.
Toen Brugge Hoefkens weg deed en Hayen obernam ging het toch beter ?Dit.
Pathetisch.
Die vierde plaats is natuurlijk niet meer dan scorebord-journalistiek he. Het is één van de zwakste JPL seizoenen die ik me kan herinneren en ze staan op een zucht van de PO2 plekken.Sarcasme.
Iedereen weet dat Hasi vroeg of laat ging vliegen. 't Heeft nog lang geduurd vond ik.
Ging me meer over iemand z'n post die één voor één de spelers begon af te breken, dan is een vierde plaats precies nog niet zo slecht hè.