Malaise bij Anderlecht

Toch eigenlijk weer hallucinant.
Eerst Peter Verbeke zelfs overwegen.
Maar dan toch voor Renard gaan omdat Wouter hem toevallig tegenkomt op België-Frankrijk.

Zolang WVDH de plak blijft zwaaien gaat het nooit helemaal goedkomen.
Gohja gaat het met iemand anders wel goed komen? Die ploeg is zo verdronken in het moeras dat ze nog heel veel stoelendansen gaan krijgen zonder verbetering. Maar tis al goed dat je ziet dat het niet meer goed komt. Dat bespaard veel frustratie 😉

Gohja gaat het met iemand anders wel goed komen? Die ploeg is zo verdronken in het moeras dat ze nog heel veel stoelendansen gaan krijgen zonder verbetering. Maar tis al goed dat je ziet dat het niet meer goed komt. Dat bespaard veel frustratie 😉
Hangt er een beetje vanaf he. Een overname lijkt mij nog steeds de enige uitweg. Zal het dan beter zijn? Niet per sé. Maar het kan wel. Onder dit bewind weet je dat het niet beter zal worden. Deze situatie is echt hopeloos. Snappen niets van voetbal, of de club.

Hangt er een beetje vanaf he. Een overname lijkt mij nog steeds de enige uitweg. Zal het dan beter zijn? Niet per sé. Maar het kan wel. Onder dit bewind weet je dat het niet beter zal worden. Deze situatie is echt hopeloos. Snappen niets van voetbal, of de club.
Een overname ? Dan komt er misschien een buitenlander die ook 0,0 voeling heeft met het instituut Anderlecht. Het instituut zoals we het kenden is al lang begraven. En dat moeten de fans echt gaan beseffen.

Zij al blij dat fredberg weg is hij is verantwoordelijk voor vele transfers.
Ook nie alles was dramatisch natuurlijk. Vertonghen, Hazard, Schmeichel, Dolberg 😅

Riemer heeft voor mij veel stuk gemaakt met zijn manier van voetballen en gebrek aan tacktiek

Allè wat voor manieren zijn dit nu?
Het vertrek van Fredberg was dan ook geen prioriteit voor Vandenhaute. "Ik had vorige week donderdag met Jesper gesproken en gezegd dat het misschien beter was om uit elkaar te gaan. Ik zei ook tegen hem: "geen stress, we hebben tijd"."

Vandenhaute spreekt warm en koud tegelijk.
Hij vindt de kern niet zwakker dan vorig jaar en die speelde tot de laatste speeldag mee voor de titel. Maar wel Fredberg afrekenen op 1 transferperiode en de resultaten - om dan weer te herhalen dat ze pech hebben met de blessures

Niet dat ik topfan was van Fredberg, maar zo moet ge die man ook niet behandelen

Ook nie alles was dramatisch natuurlijk. Vertonghen, Hazard, Schmeichel, Dolberg 😅
Vertonghen heeft Fredberg natuurlijk niets mee te maken. Heeft ook vorig jaar serieuze kemels geslaan, zoals extra budget vragen voor een Flips die dan volledig flopt. Of het weinige winterbudget aan een 2de doelman te geven, terwijl er gigantische hiaten in de kern dienden opgelost te worden.

Fredberg leek mij niet per se ter kwader trouw te handelen, maar Anderlecht gewoon veel te hoog gegrepen voor de man. Veel te klein netwerk, enkel eventuele opportuniteiten draaien goed uit, en vooral veel praatjes.

Zal hem altijd dankbaar zijn voor Dolberg. En ondankbaar voor Dreyer en Vasquez. :)

Blijkbaar zaten Renard en Wouter zich te moeien met de opstellingen, zo wouden ze niet dat onze Braziliaanse verdediger speelde dit weekend omdat hij slecht geleend is.

Heel gezonde situatie. Dat gaat vuurwerk geven met Hasi.

Blijkbaar zaten Renard en Wouter zich te moeien met de opstellingen, zo wouden ze niet dat onze Braziliaanse verdediger speelde dit weekend omdat hij slecht geleend is.

Heel gezonde situatie. Dat gaat vuurwerk geven met Hasi.
Niet alles geloven wat ze schrijven.

Mariman blijkbaar ook vertrokken. Schiet alleen Verbeke over :lol:

Terug
Bovenaan