Malaise bij Anderlecht

1) Herman en Zoon Vanderstock hebben veel schulden gemaakt
2) Marc mag de stront oprapen en maakt een goeie keuze met Kompany
3) Teveel wissels aan den top .
4) DE domste zet die je kan maken , doe je dan ook (Kompany buitengooien)
5) Waarna je terug een domme zet maakt door Mazzu aan te stellen .
Over Kindermans ga ik me niet uitspreken , to much differend info ( eiste te veel geld , streek nog wa percentjes met transfers en had al een riant loon ... )
Persoonlijk geloof ik in die Denen , de 11 de plaats was niet goed maar het was ook rondrijden met nen Fiat als de rest met Ferraris reed .
De zomermercato vind ik dan weer geslaagd imo , ik weet ook dat de mayonaise in zo'n team iets langer duurt dan 3 wedstrijden , maar sommige supporters hebben echt geen geduld :p
Time will tell.
En de domste beslissingen zijn door WVDH gemaakt 4 & 5.
En niet moedwillig uit zelfverrijking zoals HVH maar uit pure onkunde.

En ik heb het al de hele tijd enkel over Neerpede.
Beleid ervoor (sinds Hasi) ook crimineel idd.

Je kan imo toch echt het belang van Kindermans voor Neerpede niet onderschatten.

Zo iemand dwingt respect af. Ouders gaan hun kinderen dat vaak ook bijbrengen en duidelijk maken, dat is wel "Mijnheer Kindermans". En ze gaan blij zijn dat ze met hem mogen samenzitten om hun toekomst te bespreken en onder hem mogen trainen, spelen en doorgroeien.

Vergelijk het met een schooldirecteur die al 20 jaar een school op een fantastische manier runt en respect afdwingt bij ouders en leerlingen. Vervang die plots door iemand die niemand echt kent, nadat er al een paar jaar chaos en stoelendans in de directieraad is, en het vertrouwen bij ouders en leerlingen dat dit de beste plaats is voor hun valt weg.

Die reputatie was er nu eenmaal bij Kindermans en Neerpede, dat valt nu weg en dat mag je echt voor de algehele sfeer rond alle jeugdploegen, spelers en hun ouders niet onderschatten.

Er zijn nu eenmaal figuren die, doorgaans omwille van hun expertise, manier van werken en resultaten, enorm respect afdwingen. Mister Michel Verscheuren was ook zo iemand, daar had men toch vanuit alle gelederen van de club en daarbuiten meer ontzag en respect voor dan voor Herman Van Holsbeeck of die zijn opvolgers.

Ze kunnen misschien nog wat Denen plaatsen in de jeugdopleiding ook. Echt warm wordt je daar toch ook niet van..
Ik denk dat ze die Denen daar hebben gezet omdat die gemakkelijker kunnen worden geslachtofferd. Niet vergeten dat Verbeke ook voor de bus werd gegooid.

Ik denk dat ze die Denen daar hebben gezet omdat die gemakkelijker kunnen worden geslachtofferd. Niet vergeten dat Verbeke ook voor de bus werd gegooid.
Nadat ze die ook eerst aan het hoofd van Neerpede wouden zetten. :)

We moeten vooral hopen dat het Mikkelsen niet wordt, want die maakt voorlopig geen goeie indruk op Neerpede.

In welke jeugdopleiding kiezen ze er voor om NIET verzorgd of aanvallend voetbal te spelen? Of toch op z'n minst te proberen ongeacht het materiaal.
De filosofie van een jeugdopleiding toch wel wat ingewikkelder dan gaan voor verzorgd aanvallend voetbal spelen.

Het is geen toeval dat zowat al de spelers die uit Neerpede komen puur voetballend beter zijn dan wat we aankopen.

Laatst bewerkt:
In welke jeugdopleiding kiezen ze er voor om NIET verzorgd of aanvallend voetbal te spelen? Of toch op z'n minst te proberen ongeacht het materiaal.

Dream on.

Er moet gewonnen worden en dat doel heiligt alle middelen. En afbraak voetbal is ook een middel.

Uiteraard. In het hedendaagse voetbal kom je er alleen niet met talent en voetbal spelen met de bal te hebben. Je moet ze alle trukken van de foor aanleren.
En wat wil je daar precies mee zeggen? Dat je bij jonge gasten minder op techniek moet focussen en meer op truuken van de foor?

Resultaten zouden trouwens nooit centraal mogen staan in u opleiding, dan kan je evengoed allemaal fysiek vroeg mature spelers halen, en zo andere ploegen fysiek wegblazen. Er zijn jeugdopleidingen die dat doen uiteraard. En dat lijkt mij niet de manier van werken. Want fysiek kan je later nog wel stappen zetten. Maar techniek en inzicht zijn zaken die je best zo vroeg mogelijk leert.

En wat wil je daar precies mee zeggen? Dat je bij jonge gasten minder op techniek moet focussen en meer op truuken van de foor?

Resultaten zouden trouwens nooit centraal mogen staan in u opleiding, dan kan je evengoed allemaal fysiek vroeg mature spelers halen, en zo andere ploegen fysiek wegblazen. Er zijn jeugdopleidingen die dat doen uiteraard. En dat lijkt mij niet de manier van werken. Want fysiek kan je later nog wel stappen zetten. Maar techniek en inzicht zijn zaken die je best zo vroeg mogelijk leert.
Nee je mag en moet op techniek inspelen. Maar je moet ze ook leren om om te gaan met matchen waarin je misschien volledig onder ligt. Die matchen win je misschien wel op een andere manier.

Zo iemand dwingt respect af. Ouders gaan hun kinderen dat vaak ook bijbrengen en duidelijk maken, dat is wel "Mijnheer Kindermans".
Ik denk dat ge de zaken zo wel wat romantiseert hoor...
Ouders willen horen:
- Wanneer speelt hij in de eerste ploeg?
- Wat schuift dat?

All in favor voor de Jean maar als u jeugdopleiding staat of valt met één persoon heb je niet een probleem als die vertrekt maar al veel eerder...
Nu vertrekt hij, maar voor hetzelfde geld pakt hij zijn voorrang van rechts op de fiets en rijd er iemand hem dood...

Ik maak me meer zorgen rond alle trainers die nu nog bij de jeugd rondlopen. Wie gaat hij verleiden om mee te gaan naar Antwerp? Als binnen enkele maanden de helft van die staff vertrekt , dan zit je serieus in de shit.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ge de zaken zo wel wat romantiseert hoor...
Ouders willen horen:
- Wanneer speelt hij in de eerste ploeg?
- Wat schuift dat?

All in favor voor de Jean maar als u jeugdopleiding staat of valt met één persoon heb je niet een probleem als die vertrekt maar al veel eerder...
Nu vertrekt hij, maar voor hetzelfde geld pakt hij zijn voorrang van rechts op de fiets en rijd er iemand hem dood...

Ik maak me meer zorgen rond alle trainers die nu nog bij de jeugd rondlopen. Wie gaat hij verleiden om mee te gaan naar Antwerp? Als binnen enkele maanden de helft van die staff vertrekt , dan zit je serieus in de shit.
Totaal geen waar natuurlijk, want niemand kan dat bij een 15 jarige precies zeggen.
Het gaat voornamelijk om een realistisch traject voor te leggen.

Ouders moeten vooral geloven dat hun kind in Neerpede meer mogelijkheden heeft om door te groeien dan waar ze meer betaald worden.
Zo'n realistisch traject bepalen en verkopen aan de ouders is niet simpel natuurlijk.

Je kan imo toch echt het belang van Kindermans voor Neerpede niet onderschatten.

Zo iemand dwingt respect af. Ouders gaan hun kinderen dat vaak ook bijbrengen en duidelijk maken, dat is wel "Mijnheer Kindermans". En ze gaan blij zijn dat ze met hem mogen samenzitten om hun toekomst te bespreken en onder hem mogen trainen, spelen en doorgroeien.

Vergelijk het met een schooldirecteur die al 20 jaar een school op een fantastische manier runt en respect afdwingt bij ouders en leerlingen. Vervang die plots door iemand die niemand echt kent, nadat er al een paar jaar chaos en stoelendans in de directieraad is, en het vertrouwen bij ouders en leerlingen dat dit de beste plaats is voor hun valt weg.

Die reputatie was er nu eenmaal bij Kindermans en Neerpede, dat valt nu weg en dat mag je echt voor de algehele sfeer rond alle jeugdploegen, spelers en hun ouders niet onderschatten.

Er zijn nu eenmaal figuren die, doorgaans omwille van hun expertise, manier van werken en resultaten, enorm respect afdwingen. Mister Michel Verscheuren was ook zo iemand, daar had men toch vanuit alle gelederen van de club en daarbuiten meer ontzag en respect voor dan voor Herman Van Holsbeeck of die zijn opvolgers.
Bwah , volgens mij gaat zo'ne gast eerder denken , ik mag bij Anderlecht beginnen shotten dan ik ga Kindermans ontmoeten .
Tuurlijk heeft hij erna impact maar ze denken vooral , mijne zoon heeft talent , wa gaat da opbrengen .

Bwah , volgens mij gaat zo'ne gast eerder denken , ik mag bij Anderlecht beginnen shotten dan ik ga Kindermans ontmoeten .
Tuurlijk heeft hij erna impact maar ze denken vooral , mijne zoon heeft talent , wa gaat da opbrengen .
Zullen zien hoeveel trainers en jeugdspelers nog vertrekken natuurlijk of erger hem volgen

Terug
Bovenaan