'Telkens opnieuw'? Ik heb hier een van de dagen nog een bericht gepost (dat heb jij toen een like gegeven denk ik, dus het is niet dat je het niet gelezen hebt) dat ik het spijtig vond dat men elkaar zo afrekent op wat nog altijd een persoonlijke mening en ervaring is. Dat jij sindsdien keer op keer doet uitschijnen alsof jouw manier van doen de enige juiste is en mensen die het anders/vrijer aanpakken per definitie iets fout doen in hun relatie of dat die hun relaties/partners minderwaardig of zelfs van lagere komaf zijn, daar kan ik niet aan doen hoor.
Opnieuw: ik heb geen enkele kritiek op hoe jij je relaties beleeft (en ik vind het sneu dat anderen dan doen alsof jij je vrouw opsluit of vrijheden ontzegt; als jullie dat zo overeen zijn gekomen is dat goed zoals ik al zei) maar doe dan anderen ook dat plezier. Jij reageert soms volgens mij enkel om de boel wat op te stoken dus ik ga er verder geen woorden aan vuil maken, maar kom zeg.
Ik heb trouwens wel het P&A forum van vroeger gekend (ik had op 9Lives een account van toen dat nog Telenet Games was) maar dat heeft nu eens letterlijk niks, maar dan ook niks met het huidige forum te maken. Nice try though.
Oké, ik corrigeer mezelf, 'het' ontspoort hier telkens. Dat is niet op conto van jou alleen. We zorgen daar allemaal samen voor en het is jammer genoeg telkens opnieuw hetzelfde kampenspel met telkens dezelfde spelers.
Als ik de vorige pagina van de threat open is het woord 'conservatief' daar bijvoorbeeld 16 keer gevallen. Het woord 'degoutant' en 'kinderlijk' is hier ook meerdere keren gedropt. Die saaie labeltjes zijn net zoals 'links/rechts' op P&A nergens voor nodig.
En ja, als ik een post van je goed vind, dan

ik die. Dat wil niet zeggen dat ik de volgende post niet slecht kan vinden he.
Het is vreemd dat dit voor u 'vreemd' overkomt. En dat komt imo omdat de like button op dit forum veel te veel gebruikt om:
A. ofwel 'steun' uit te drukken voor iemand 'van hetzelfde kamp' (zelfs zonder die post gelezen te hebben of daarmee akkoord te zijn) met de

smiley
B. ofwel om iemand 'van het andere kamp' uit te schijten met de

of

smiley.
Ik bedoel, er lijkt er zelfs ene
in het Zwam gedeelte speciaal een topic gemaakt te hebben om de OP van deze thread belachelijk te maken en blijkbaar doet een moderator aan die grap dan aan mee.
Dat ik (en dat is onbewust) de perceptie schep dat mijn manier de 'enige' juiste of 'beste' zou zijn, dat is intussen wel duidelijk. Maar dat doet iedereen hier zonder dat je dat ziet. De enige reden dat je dat bij mij expliciet opvalt en bij een ander niet, komt omdat je die ander zijn mening deelt terwijl die van mij daar haaks op zal staan.
En ik ben er vrij zeker van dat er nog mensen mijn (voor sommigen o zo controversiële en ouderwetse) standpunten delen, alleen ken ik als boubour
minder geen schaamte om dat hier neer te pennen.
Kijk ik op sommige mensen (niet perse hier op dit forum) en hun keuzes neer? Ja, natuurlijk.
Maar wie hier beweert van dat zelf ook niet te doen, die liegt gewoon. Dat is gewoon politiek correct proberen te zijn om niemand te schofferen.