Amai zeg.
Ik denk dat ge een beetje teveel mijn mening op uw persoonlijke situatie projecteert want ik had het eerder in deze topic over 2-wekelijks (ofzo) met dezelfde persoon afspreken. Dat is een groot verschil met 3x per jaar eens met iemand afspreken en niet iets waar ik een probleem in zie.
PS. 28 jaar is nog piepjong. Wacht maar, nu begint het pas want de helft van de overspel anekdotes die ik heb meegemaakt waren bij koppels tussen 28 - 36 jaar.
Telkens hetzelfde verhaaltje:
Koppel dat al járen bijeen is en samenwoont maar om de een of andere reden nog niet toe is aan the next-step. Als je daar dan eens over grapt is er altijd 1 van de 2 die lacht, ontwijkend wegkijkt en een vaag antwoord geeft. Dan weet ik genoeg: we zitten hier met ne dikke lafaard.

9 kansen op 10 twijfelt 1 van beide partners dan zeer grondig of de andere wel de ware is.
Hij heeft zijn 'vrienden' en zij heeft haar 'vrienden'. En in die poel van beschikbare visjes polsen ze dan of daar toch niemand tussen zit die beter bij hen zou passen.
- 1 amazing blowjob en hij pakt na 8 jaar relatie zijn valies kleren in voor die bezwete, rondborstige en alleenstaande moeder van de fitness (waarschijnlijk lag hij er daarvoor al 2 jaar op te masturberen ook).
- 1 ruzie die de emmer doet overlopen en zij hakt de knoop door dat haar PlaT0niSchE vriend en hicking partner eigenlijk haar echte soulmate is.
- Bij een ander koppel dat ik ken stelt opeens de vrouw voor om met een ander koppel éénmalig eens een partnerruil te doen. Hij zei ja want het was een knappe vrouw. Het probleem was alleen dat zijn eigen vrouw is daarna nooit gestopt met zijne kameraad.
- En misschien het meest hilarische: Zij bedriegt hem tijdens zwangerschap. Hij pleegt daarna overspel uit wraak. Nog ne kleine erbij. Daarna vertrekt hij definitief.
BAM partnerwissel. It's over.