Laptops MacBook Pro (16-inch, 2019) - Touchbar -

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
28/04/2023 23:00

Z3r0

Well-known member
Crowdfunder FE
iTrader: 100% (36/36)
Algemene informatie/specificaties
2.6 GHz Core i7
32GB Ram - 2667 MHz DDR4
Intel UHD Graphics 630 - 1536 MB
500 GB SSD
Retina Display
Touch Bar en Touch ID
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Brussel

MacBook Pro (16-inch, 2019)​

Aangekocht in April 2021.

Model A2141 (EMC 3347) - QWERTY Keyboard

Werkt nog steeds zeer goed.

Belangrijkste specificaties:
2.6 GHz Core i7
32GB Ram - 2667 MHz DDR4
Intel UHD Graphics 630 - 1536 MB
500GB SSD
Retina Display
Touch Bar en Touch ID

Foto's:

luuXyEo.jpg

FH7rHYM.jpg

Zoals je op de foto's kan zien is er rechts onderaan een beetje schade maar voor de rest is de laptop helemaal in orde en werkt die perfect.
Maar die bezel die schade heeft kan je voor 10 Euro vervangen:



Min: 800 Euro
Mee: 1000 Euro
 
Laatst bewerkt:
Die glazen bezel aan de onderkant is echt niet simpel te vervangen en is een groot risico. Alle fragiele componenten van het display zitten onder die strip. Niet voor niks dat Apple het volledige scherm vervangt als je deze bij hen zou aanbieden. Een nieuw origineel scherm is al €1000 inkoopprijs. Slik.

Ik kan een bod doen van €600 maar hoger kan ik niet gaan vrees ik. Je ziet maar wat je er mee doet hé...
 
Die glazen bezel aan de onderkant is echt niet simpel te vervangen en is een groot risico. Alle fragiele componenten van het display zitten onder die strip. Niet voor niks dat Apple het volledige scherm vervangt als je deze bij hen zou aanbieden. Een nieuw origineel scherm is al €1000 inkoopprijs. Slik.

Ik kan een bod doen van €600 maar hoger kan ik niet gaan vrees ik. Je ziet maar wat je er mee doet hé...
Klopt helemaal niet wat je zegt.

Als je beetje handig bent is dit heel gemakkelijk te vervangen en dat onderdeel kost naar 10 euro.

Zelf heb ik het niet gedaan omdat het totaal niet storend is.

Ik aanvaard je bod niet aangezien ik via Pm al een hoger heb ontvangen 😊
 
Heb deze herstelling al verschillende malen uitgevoerd en bij een collega hallucinant zien aflopen (nieuw scherm). Moeilijk te oordelen indien je deze herstelling nog nooit zelf hebt uitgevoerd. Ik geef het maar mee voor de potentiële koper. Wat die beslist te doen is mijn zaak niet 😊
Succes met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
Heb deze herstelling al verschillende malen uitgevoerd en bij een collega hallucinant zien aflopen (nieuw scherm). Moeilijk te oordelen indien je deze herstelling nog nooit zelf hebt uitgevoerd. Ik geef het maar mee voor de potentiële koper. Wat die beslist te doen is mijn zaak niet 😊
Succes met de verkoop!

De herstelling is makkelijk


Ik heb al heel wat iPhones en andere phones hersteld 😊
Alsook consoles, laptops,...

En een volledig nieuw scherm vind je ook al voor rond de 150. Maar hier is er natuurlijk niets aan het scherm
 
Dan lijkt het mij geen moeite om voor die 10EUR en al uw ervaring die fix uit te voeren. Dan verkoopt hij makkelijker zonder discussie en heb ik eventueel ook interesse om een bod te doen. :)
 
Dan lijkt het mij geen moeite om voor die 10EUR en al uw ervaring die fix uit te voeren. Dan verkoopt hij makkelijker zonder discussie en heb ik eventueel ook interesse om een bod te doen. :)
Inderdaad ik ben daar aan het denken.

Maar ik heb al een oké bod in de staat die hij nu is.
Dus ik weet niet of ik de moeite wil doen 😊
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan