Andere Lot Zigbee/smart home

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
31/05/2023 18:00

Barkey

Member
iTrader: 100% (20/20)
Algemene informatie/specificaties
zie post
Nieuw/tweedehands
Niet van toepassing
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Herentals
Wegens overstap/verandering heb ik nog een hoop switches, sensoren, LED strips,... over die weg mogen. Veel ongebruikt/nieuw in verpakking. Alles dat in gebruik was is werkend out of service gezet. Alle LED strips zijn bij ontvangst snel getest en waren allemaal 100% werkend. Sommige liggen nu wel al een tijdje aan de kant maar hebben altijd op kamertemperatuur gelegen, in de verpakking.
Het lot bestaat uit:

  1. 8x Zigbee curtain switch, merk LoraTap. 1 nog ongebruikt in de doos
  2. 5x Zigbee Mini switch 16A 2Polige schakeling. 3 ongebruikt in doos
  3. 1x GLEDOPTO LED Dimmer. Enkele kleur wit. Nieuw
  4. 1x LPV-35-12. 12V 35Watt voeding. Ongebruikt
  5. 7x Zigbee Smartplug. 1 ongebruikt in doos
  6. 10x Zigbee Mini Motion sensor. 4 ongebruikt in doos
  7. 1x set Mi-Light Single color ledstrip controller met afstandsbediening. Ongebruikt
  8. 8x Zigbee scene/smart switches. 2x 3 toets wit, 1x 4 toets Aqara opple wit, 4x 4 toets Moes scene switch grijs waarvan 2 in gesloten verpakking. 1x 4 toets Moes scene switch zwart
  9. 3x 5m LED strip 12v (warm white denk ik) nieuw, 2x 5m LED strip RGBW 24v nieuw, 4x 5m RGBWW 12v 180leds/m (extra dikke LED strip 14mm) nieuw + enkele connectors

Ik doe het lotje weg vanaf 1€ excl. Ik wacht 48h na het laatste bod om af te sluiten. eventueel verzenden is geen probleem.

foto's
 
Excuses voor de verwarring @Cerv.Be @Green Mamba

De datum is omdat er een datum gevraagd wordt. Ik had geen idee of er interesse zou zijn in dit lot daarom een late datum gezet. Een maand wachten voor afsluiten is wat extreem niet?

Ik heb gewacht op het laatste bod op de dag van de post te starten. Ik heb dan ook zondagavond gepost dat ik 2 mei 19h zal afsluiten, 48h na het laatste bod op zondag
 
In de originele post staat 48u na het laatste bod. Uw tweede post was ook niet duidelijk, want je deed gewoon exact 48u bij mijn postdatum/uur (zoals dus beschreven stond in uw openingspost). Dus het leek gewoon imo dat je gewoon even tussentijds een update had gepost.

Sorry, maar ik vind zoiets wel heel frustrerend.
 
Als je het zo beschrijft snap ik de verwarring. Ik dacht dat het duidelijk genoeg was door de extra comment.

Mijn excuses, meer kan ik niet zeggen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan