Loser's mysterieuze berichten

Gij denkt da da voor te zeveren is ofwa?

yCEBlcc.png
Nu niet meer.. Ik ben in shock.
 
Dienstmededeling die totaal geen verband houdt met voorgaande:
Zo meteen zal het forum even offline gaan. Er zijn blijkbaar verschillende storingen met foutieve meldingen over edits. Die moet je niet geloven, da's een fout in de forumsoftware die ons geleverd is door Dominion.
 
De disrespect naar de moderators is er LOS ovER.
Ik weet nog in de oude tijd van het telenet forum toen er nog deftige lijfstraffen werden gedaan. Tegenwoordig zelfs geen tik op de vinger.
PAMPERMAATSCHAPPIJ.
 
De disrespect naar de moderators is er LOS ovER.
Ik weet nog in de oude tijd van het telenet forum toen er nog deftige lijfstraffen werden gedaan. Tegenwoordig zelfs geen tik op de vinger.
PAMPERMAATSCHAPPIJ.
Het disrespect. Nog 1 die goed geïntegreerd is zie ik..
 
Zijn @Wannez en ik dan henchmen omdat we dat vat Duvel eerst leeggedronken hebben zodat [redacted] het ging kunnen vullen met water ?

Ik pleit onschuldig want het was omkoperij door mijn voorliefde voor Duvel.

@Wannez is wel iemand die bewust een ander een mes in de rug zou steken.
Sounds legit to me; geen indicatie van aanpassingen die niet naar waarheid zijn 🤓
 
Ik ga deze verdachtmakingen pas geloven wanneer er in jouw naam gepost wordt dat je voor kerst een legging gekocht hebt die je vrouw onder haar kleedjes kan dragen.
Ik had mijn knappe buurvrouw haar naam getrokken om iets voor te kopen. 🥳

Het mocht niet veel geld kosten dus ik ga hier een setje handboeien scheef slaan als subtiele hint.

Mag je off-topic gaan in zwam? Ik denk van wel. Als je Duvel met kleine d mag schrijven dan mag dat ook.
 
Wel, daar heb ik in deze dan weer weinig twijfels bij, maar ik zet die kat niet meer bij de melk. Potentieel veel te awkward want ja, buurvrouwen wonen per definitie nogal dichtbij. Don’t stick dick in crazy neighbour.
Bwa, blond, slank, sexy kleedjes met high heels en werkt in de bank. Het kan slechter. (maar dat heb je al ondervonden.)
 
De thread wordt gehijacked.
Dit is om de aandacht af te leiden van de echte problemen: de [redacted] doen forumleden [redacted]!

Well played, well played. Maar ik [redacted].
 
Terug
Bovenaan