Loser's mysterieuze berichten

Haha en jij denkt dat je hier levend of niet dood gaat uitkomen? Je hebt al 500 meter van the green mile gelopen en je beseft het niet.
Ik wil hierbij nogmaals een post maken dat ik het goed stel.
Er is niemand die mij ergens vasthoudt. Ik ben ook niet onder dwang thuis.
De mods (zeer sympathieke en lovenswaardige mensen, stuk voor stuk pareltjes) hebben met niet gevraagd om hier nogmaals deze post te maken.
Ik heb een goed leven en voel me niet bedreigd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil hierbij nogmaals een post maken dat ik het goed stel.
Er is niemand die mij ergens vasthoudt. Ik ben ook niet onder dwang thuis.
De mods (zeer sympathieke en lovenswaardige mensen, stuk voor stuk pareltjes) hebben met niet gevraagd om hier nogmaals deze post te maken.
Ik heb een goed leven en voel me niet bedreigd.
@Loser stop met in te loggen op recipe4hate zijn account. Dat is tegen de wet op privacy!
 
Drakemans gaan ze ooit terugvinden in een vat duvel.
Verzopen.
Plottwist: in het vat duvel zit puur water. Arme drakemans, zo aan je eind komen.
 
Mijn antwoord daarop is: Waarom niet Loser?


De rest bespreken we in pm. Warns volgen (of niet, dat is pm (of wel, ook in pm)).
Ik vind toch dat he de laatste tijd nogal gefixeerd zijt op pm. Zo jammer dat ge niks meer post in algemene discussies :evil::evil::evil:
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Drakemans gaan ze ooit terugvinden in een vat duvel.
Verzopen.
Plottwist: in het vat duvel zit puur water. Arme drakemans, zo aan je eind komen.
waarom is het dan een vat Duvel en niet gewoon een vat water?

Drakemans moest trouwens maar zo dom niet zijn want Duvel kun je als gewone mens niet eens kopen in een vat.
 
waarom is het dan een vat Duvel en niet gewoon een vat water?

Drakemans moest trouwens maar zo dom niet zijn want Duvel kun je als gewone mens niet eens kopen in een vat.

Waarom denkt ge? Omdat handlangers van [redacted] hem hebben overtuigd dat [redacted] een duvelfeestje gingen doen en hij als eerste in het vat mocht duiken.
Dan komt de slag eens zo hard aan als het water blijkt.

Gij zijt echt niet mee he. Ofwel zijt gij gewoon 1 van de henchmen van [redacted]
In dat geval: ge moest u diep schamen. Uit mijn zwam!! mijn eeuwige dank en dienstbaarheid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom denkt ge? Omdat handlangers van de mods hem hebben overtuigd dat ze een duvelfeestje gingen doen en hij als eerste in het vat mocht duiken.
Dan komt de slag eens zo hard aan als het water blijkt.

Gij zijt echt niet mee he. Ofwel zijt gij gewoon 1 van de henchmen van de mods.
In dat geval: ge moest u diep schamen. Uit mijn zwam!!
Zijn @Wannez en ik dan henchmen omdat we dat vat Duvel eerst leeggedronken hebben zodat [redacted] het ging kunnen vullen met water ?

Ik pleit onschuldig want het was omkoperij door mijn voorliefde voor Duvel.

@Wannez is wel iemand die bewust een ander een mes in de rug zou steken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gij denkt da da voor te zeveren is ofwa?

yCEBlcc.png
 
Terug
Bovenaan