RPG PC PS5 XBOX Lords of the Fallen

Umbral ending voltooid. Umbral build was lastig in het begin en OP op het einde.

Heb LOTF nu 2x uitgespeeld, het is goed geweest. Laatste einde zoek ik online op.
Mijn mening blijft dezelfde; goede game maar net niet goed genoeg om een topper te zijn. Heb me de 2e playthrough vaak gestoord aan het lock-on systeem, om de een of andere reden wou dit niet altijd doen wat ik wou.
 
Umbral ending voltooid. Umbral build was lastig in het begin en OP op het einde.

Heb LOTF nu 2x uitgespeeld, het is goed geweest. Laatste einde zoek ik online op.
Mijn mening blijft dezelfde; goede game maar net niet goed genoeg om een topper te zijn. Heb me de 2e playthrough vaak gestoord aan het lock-on systeem, om de een of andere reden wou dit niet altijd doen wat ik wou.
Zot hoe meningen zo hard kunnen verschillen hé, voor mij was Lotf één van de beste dingen die ik in 2023 gespeeld heb, beter dan Lies, wat ik ook goed vond, maar toch iets ontbrak.

Edit: Blijkbaar is dat lock-on systeem gepatched overlaatst, en klagen er veel over sinds dan
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig dat we niet allemaal dezelfde mening hebben :) zolang je niet zegt dat het meesterwerk Lies of P slecht is, is het goed. :LOL:

Ze hebben 4 systemen van lock-on voorzien maar er scheelt aan allemaal wel iets. Zou Elden Ring is moeten herspelen om te kijken wat From Software anders doet qua lock-on.
 
Gelukkig dat we niet allemaal dezelfde mening hebben :) zolang je niet zegt dat het meesterwerk Lies of P slecht is, is het goed. :LOL:

Ze hebben 4 systemen van lock-on voorzien maar er scheelt aan allemaal wel iets. Zou Elden Ring is moeten herspelen om te kijken wat From Software anders doet qua lock-on.
Zeker niet, Lies is heel goed zelfs, maar ik kreeg niet hetzelfde gevoel als bij Lords, dat echte 'Souls, desolate wereld', gevoel, wat ik bij Lord wel had.
En ook, die armors 🤩
 
Ik ook... misschien op deze manier dan wel de andere eindes eens doen. :D Weinig zin in de platinum trophy met al die spullen verzamelen maar de andere eindes zien dat wil ik wel nog doen.
Dit was echt nog eens een spel dat ik Platinum wou, gebeurt zelden, maar toen ik idd zag wat ge allemaal moet verzamelen ben ik afgehaakt.
Maar die andere eindes... echt wel.
 
Terug
Bovenaan