Idem hier, onlang 150 netto erbij gehad.Bij mij riep mijn baas mij opeens in zijn bureau, met de mededeling dat ik wel eens opslag verdiend had.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem hier, onlang 150 netto erbij gehad.Bij mij riep mijn baas mij opeens in zijn bureau, met de mededeling dat ik wel eens opslag verdiend had.
volgens mij waren ze dat hierna vergeten aan te passen in 't systeem want vertrokken in december 2021). Elke evaluatie maakte ik er geen geheim van dat ik meer wou verdienen, 1e keer braaf en 2e keer echt wel wat harder... Hoezo? Dit is letterlijk de 1ste keer in jaren dat er eens geen opslag zal zijn bij ons (en die +8% voor Jan 2023 is dan nog slechts een prognose).Ja maar zoals je zelf zegt, dit jaar (allez januari 2023...) is de index 8+%. In de meeste jaren schommelt die ergens tussen 0 en 3%.
Om het dan op jij bent te duur of uw prestaties zijn ondermaats te gooien, is dan iets te kort door de bocht.
Ik ben zelf 'baas' en dat zou bij mijn niet werken. Er zijn jammer genoeg enkele bazen in ons bedrijf waar dat wel een beetje werkt. Niet dat je daardoor veel meer gaat krijgen, maar wel net een groter deeltje van de taart.Of te weinig aan bazenpoeperij gedaan![]()