en de juiste druk verkrijgen is wss enkel mogelijk met een drukpomp genre dit? https://www.waterpomp.be/grundfos-s...VW9NS8Yvm6qvqhvJ4Mqfi7OHWH_g7KkBoCXOQQAvD_BwE
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is iets puur mechanisch. Zie de foto waar je de veer ziet. Ik moet wel zeggen, de veer zelf en het plastiek is niet persé stroef. Het is dus echt gewoon de veer dat veel druk (meer dan 3?) nodig heeft om ingedrukt te geraken. Ik heb er ook video van. Ik vind nu niet meteen terug waar ik die drie bar heb gelezen
woeps, staat op 4bar ingesteld, maar dacht dat m'n stadswater hier standaard al 6bar is. dus nog reductieventiel naar 4bar ertussen5bar is echt te hoog en kan gesprongen leidingen veroorzaken.
Hier zit de druk rond de 2 bar
Stadswater is max 4 barwoeps, staat op 4bar ingesteld, maar dacht dat m'n stadswater hier standaard al 6bar is. dus nog reductieventiel naar 4bar ertussen
Dat is net nieuw gaat dat gewoon wisselen?Veel kan je daar niet echt verkeerd aan doen, het is klikken en schroeven. Het is puur plastiek dat in elkaar gestoken wordt.
Misschien is het dan eentje waarvan de veer net iets sterk is. Kan die veer manipuleren zodat het "zwakker" wordt?![]()
De badkamer werd volledig geïnstalleerd door de loodgieter/aannemer. Ik heb het nu uit elkaar gehaald om dat spanbadje er rond te doen. Ik heb geen idee waar ik dat zou moeten gaan vervangen, behalve dan bij de loodgieter gaan aankloppen.Dat is net nieuw gaat dat gewoon wisselen?
Of kijk eens of je geen stap vergeten bent?
Jep.Heb je de radiator al eens ontlucht? Misschien zit er lucht gevangen in de radiator en kan hij zijn vermogen niet afgeven?
Jep.
Ben nu aan het mailen met tado
Idd en dat ik nooit de leiding onder druk gezet voor alles dicht werd gepleisterd. Ook niets nagemeten, geen opvolging doen van glazen douchewand, etc. Maar deze manier van werken is niet nieuw voor mij in den bouw.Ik zou dat doen want het werkt niet naar behoren.
Die heeft dat dus ook niet deftig getest.
De en en uitgang weet ik niet hoe ik dit best meet?Heb je al eens de temperatuur gemeten van de ingang en uitgang van de radiator en van de radiator zelf in de badkamer?
)Goh, op zich wel. Het is niet dat de uitloop zelf lekt. Het is de plug zeg maar dat gewoon plastiek is. Ik heb wel dit al gevonden, Silfra is het merk van het click-clack mechanisme.Ook weer goed getest van de installateur
Yes, wat wil je weten?Iemand ervaring met het met Brauer wat betreft douche/kraanwerk?
Thanks
Tevreden van? Wat denk je van de algemene kwaliteit/duurzaamheid?Yes, wat wil je weten?
Onze gehele badkamer is met brauer kraanwerk
Goed kijken of het plastiekfantastiek is of echt metaal/rvs.Tevreden van? Wat denk je van de algemene kwaliteit/duurzaamheid?
We hebben het momenteel 6 maand in gebruik.Tevreden van? Wat denk je van de algemene kwaliteit/duurzaamheid?