Bjorn
Well-known member
We hebben hem op de chape geplaatst en gemeten met een meter. Eerst wel de hoogte van de afgewerkte vloer (0.8cm) er ook eerst nog eens bij geteld. Dus van op de chape op 102,8. Ikzelf vind het geen probleem die hoogte, de vriendin wel. En ik wil graag weten hoe dit nu komt en waarom ze dan op die maattekening 40 zetten.Hoe heb je de up320 geplaatst? Heb je dat met een meter gemeten van op de beton of met de laser geplaatst? 42 cm is geen probleem, 40 cm is voor vele mensen te laag... Wij plaatsten de potten standaard al op 43 cm, blijkbaar is dat makkelijker voor de oudere mensen...
Ik denk niet dat ik zo fout gemeten heb, zijn hier met een complete renovatie bezig waarbij alles minutieus uitgemeten wordt.Nu, t inbouwdeel is afgekast, dus nameten lukt niet meer. Het zal moeten blijken als we ooit eens een andere pot kopen.Ben je zeker dat uw vloerpeil goed is? Kan goed zijn dat uw vloer gewoon 2cm lager ligt hoor. Of dat je uw systemfix op 102 hebt gezet omdat uw meterpeil verkeerd stond.
Laatst bewerkt: